Wat de neuk kan het je schelen wat ze van je denken joh.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was ook zo achterlijk1x geloof ik.. misschien 2x maar dat weet ik niet zeker.......
quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Liever gezouten, maar dat is mijn mening.
Jouw ongezouten mening?quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Liever gezouten, maar dat is mijn mening.
Ze liggen even stil. Goedemorgen gelukkige2 schoftquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze liggen even stil. Goedemorgen gelukkige2 schoft
voor de grap zou ik het kunnen doen maar ja, dan word ik helemaal niet meer serieus genomenquote:
*zegt niets*quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:21 schreef sacha het volgende:
[..]
voor de grap zou ik het kunnen doen maar ja, dan word ik helemaal niet meer serieus genomen
oh wacht
Zit je er al zo lang ook? Volgens mij begon ik in 2004. Ieder keer als ik van provider wisselde nam ik een ander account.quote:
Vanaf ‘99quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zit je er al zo lang ook? Volgens mij begon ik in 2004. Ieder keer als ik van provider wisselde nam ik een ander account.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het liefst ging ik weer terug naar bed.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Straks die grieptegels op het pleuris pad leggen. Zal wel een feestje worden met die wind. Zand in je ogen, je hele harses onder de bagger en al je knieën die niet mee willen werken.
lekker viesssssssssquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Straks die grieptegels op het pleuris pad leggen. Zal wel een feestje worden met die wind. Zand in je ogen, je hele harses onder de bagger en al je knieën die niet mee willen werken.
Zijn ze nog stil, of zit je inmiddels weer in het lawaai?quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het liefst ging ik weer terug naar bed.
maarquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het liefst ging ik weer terug naar bed.
Lawaai....en er kan van alles gebeuren, je weet het niet.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zijn ze nog stil, of zit je inmiddels weer in het lawaai?
Beetje de stoere bink aan het spelenquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kun je gelijk kennis maken met mn pappa en mammaquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij mag wel in het zand komen spelen. Ik heb schepjes.
Hoezo dat? Het is noodzakelijk kwaad. Kan die tuin echt niet meer zien, maar weinig keus. En over een paar dagen gaat het regenen, dus het moet nu wel.quote:
ik zit graag met mijn handen in de modderquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij mag wel in het zand komen spelen. Ik heb schepjes.
Over een paar dagen is zand modder..quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zit graag met mijn handen in de modder![]()
zo, dat moest ik 10 keer herformuleren
ik zeg maar gewoon jaquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Wad kan dat waar de strand dan anders zand
Ook zo'n woestijn? Het is hier gort en gortdroog. Grote rododendron die vorig jaar al op z'n sodemieter heeft gehad met die hitte, geeft nu de geest. En alle coniferen beginnen bruin te worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |