Ja hoor , weekend weer overleefd.. Waar zat ie dat je er zo'n last van hadquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:49 schreef sararaats het volgende:
minder hoofdpijn sinds mijn piercing weg is.
Alles goed met jullie?
Wenkbrauw. Iets met magnetisch veld ofzo?quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor , weekend weer overleefd.. Waar zat ie dat je er zo'n last van had
OK , aan een kant zat ie?quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
Wenkbrauw. Iets met magnetisch veld ofzo?
Linksquote:
Misschien dat het symmetrisch had gemoeten en ook 1 rechts, maar zonder kan het natuurlijk ookquote:
Nu al, ik dacht dat ie morgen pas kwam.quote:
Drie keer een half uurtje pauze is niet vreemd in de bouw hoor.quote:
Lekker rustig ook.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drie keer een half uurtje pauze is niet vreemd in de bouw hoor.
Ik hoop het ook. 5 jaar hoofdpijn is veel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat het symmetrisch had gemoeten en ook 1 rechts, maar zonder kan het natuurlijk ook![]()
Hoop voor je dat de hoofdpijn helemaal verdwijnt
En zo aan het bier ..quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drie keer een half uurtje pauze is niet vreemd in de bouw hoor.
Dan hoop ik ook meer te weten over mn ogenquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. 5 jaar hoofdpijn is veel.
13 mei mri ivm mijn ogen.
Ja, dat hoop ik ook voor jouquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoop ik ook meer te weten over mn ogen
Ja kan bedreigend overkomenquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:54 schreef FANN het volgende:
Ik heb een note en daar staat ''insinuatie'' ....
ik zei ''tot morgen'' tegen iemand....
Verdeel ze wat.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kijk maar niet naar mijn notes, ik krijg ze al als ik enter druk geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |