Ik ga zo maar eens een biertje drinken in de tuin.quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:52 schreef KingRoland het volgende:
Dames en heren, jongens en meisjes
het is warm
Ik drink een biertje in de trein.quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens een biertje drinken in de tuin.
[ afbeelding ]
Ik kan sowieso slecht tegen mensen die eten in het OV.quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:55 schreef Saind het volgende:
Er zou echt doodstraf moeten staan op Smullers eten in de trein
Klopt.quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zat even na te denken hoe ik zou reageren als PSV zover was gekomen. Denk dat ik er wel van had genoten en niet zo zuur was als DP en Davy.
eensquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:55 schreef Saind het volgende:
eensquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:55 schreef Saind het volgende:
Ik weet niet eens wat dat is.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
eens
@:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain
Echt enorme debielen posten daar. Inclusief die ene mod. Niet trein maar die andere.quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:12 schreef Doublepain het volgende:
Mensen zijn weer viesboos in het fvd topa
@:scrummie2.0
@:jancees
@:onlogisch
@:lenny_leonard
@:kingroland
@:madame_paon
daar kan je fast food( @JR-Style-93 ) halen op de meeste stations in Nederland.quote:
indirecte modbash is geen modbash.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Echt enorme debielen posten daar. Inclusief die ene mod. Niet trein maar die andere.
Alles van de NS is kut dus Smullers ook.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
daar kan je fast food( @:jr-style-93 ) halen op de meeste stations in Nederland.
is van de NS ook
Noujah over 5 jaar dan maar.quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag. Zien er wel kek uit, niet meer dat lelijke groen.
Bedankt Roland. Ik ben nu aan het fietsen. Bijna thuisquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
indirecte modbash is geen modbash.
lekker slim Lenny
Matige grap. Je kan veel beter! Ik weet zeker dat ik vandaag sowieso nog 1 keer om je moet lachen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn deze dingen die je wel eens ziet rijden.
[ afbeelding ]
wel eens.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn deze dingen die je wel eens ziet rijden.
[ afbeelding ]
wees voorzichtigquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt Roland. Ik ben nu aan het fietsen. Bijna thuis
Klopt, met mij is vaak lachen gieren brullen geblazen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Matige grap. Je kan veel beter! Ik weet zeker dat ik vandaag sowieso nog 1 keer om je moet lachen.
Dat gaat genieten worden.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, met mij is vaak lachen gieren brullen geblazen.
Vanavond bij Haxball ben ik een betere vorm.
@Coco. @Dj_Day-V @onlogischquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, met mij is vaak lachen gieren brullen geblazen.
Vanavond bij Haxball ben ik een betere vorm.
Nu maak je me wel erg benieuwd.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat gaat genieten worden.
Ik moet wel zeggen dat ik vandaag eerder al om 1 van je post hardop heb moeten lachen. Maar ik weet niet meer welke.
Ik had beter niets kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu maak je me wel erg benieuwd.
kan je het niet even opzoeken?
Uh fijn voor je.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb het gehaald. Veilig thuis gekomen
Gelukkig. Net op tijd!quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb het gehaald. Veilig thuis gekomen
Ik moest hierom hardop lachen:quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu maak je me wel erg benieuwd.
kan je het niet even opzoeken?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:31 schreef GGMM het volgende:
Oh wacht toch wel.
Gelukkig schold ik hem niet gelijk uit voor debiel, dat zou dit moment heel pijnlijk maken.
Bedankt voor het opzoeken.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik moest hierom hardop lachen:
[..]
quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
(Nu komt er een post van GGMM waardoor ik spijt krijg dat ik heb gezocht)
Roland vindt dit niet leuk.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
Lenny die flopland nadoet. Het dieptepunt is bereikt.
Jij bedankt dat je blijkbaar vindt dat ik niet in staat ben normaal te reageren.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geen dank! Jij bedankt voor de normale reactie.
Overigens was ik wel lovend over Willem 2 in mijn OP van tot-ajax. (die verder niemand heeft gelezen)quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Roland vindt dit niet leuk.
TR meegepakt.
Dat zeg ik nergensquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bedankt dat je blijkbaar vindt dat ik niet in staat ben normaal te reageren.
Ik ga hem thuis wel lezen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Overigens was ik wel lovend over Willem 2 in mijn OP van tot-ajax. (die verder niemand heeft gelezen)
Je had duidelijk verwacht dat ik niet normaal zou reageren.quote:
Heb even gekeken. Dank.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Overigens was ik wel lovend over Willem 2 in mijn OP van tot-ajax. (die verder niemand heeft gelezen)
Omdat je soms, in een vervelende bui, nog wel eens anders kan reageren dan je nu deed.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga hem thuis wel lezen.
[..]
Je had duidelijk verwacht dat ik niet normaal zou reageren.
Snap niet waarom.
Jij bent een echte vriend.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga hem thuis wel lezen.
[..]
Je had duidelijk verwacht dat ik niet normaal zou reageren.
Snap niet waarom.
Zou voor ons een prachtige prijs zijn. Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun Willem 2 de beker ook wel. Moet Ajax wel kampioen worden.
Picsquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga maar eens douchen. Ik stink.
Doe je er zo lang mee joh? Ik slijt een pinpas of 3 per jaar gok ikquote:
Minder snuiven.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe je er zo lang mee joh? Ik slijt een pinpas of 3 per jaar gok ik
Zit nu aan mijn dertiende pas.
Lol.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik nog nooit. Kreeg laatst een nieuwe omdat mijn pinpas verlopen was.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
In mijn hele leven pas 2 keer een nieuwe pas moeten aanvragen wegens slijtage.
Dat komt omdat je pad 17 bent.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik nog nooit. Kreeg laatst een nieuwe omdat mijn pinpas verlopen was.
Ik moet de Ed Baars hype hebben gemist. Wie is de beste man?quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:54 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:driepink @:drizzt_dourden @:anderemensendienietwelkomzijnopdiscord @:kingroland @:johannes_vermeer
Huh die ken ik volgens mij alquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:54 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:driepink @:drizzt_dourden @:anderemensendienietwelkomzijnopdiscord @:kingroland @:johannes_vermeer
jammer dat ik als ed baars fan van het eerste uur niet gementiont wordtquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:54 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
doe ff normaal gekquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet de Ed Baars hype hebben gemist. Wie is de beste man?
Wat beschamend dit van mijquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
jammer dat ik als ed baars fan van het eerste uur niet gementiont wordt
Het is toch echt een nieuwe upload.quote:
echtquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
In mijn hele leven pas 2 keer een nieuwe pas moeten aanvragen wegens slijtage.
En nu een beetje doen alsof hij de ontdekker is. Typisch Caland.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:57 schreef JanCees het volgende:
VBL / [VBL SC #4452] Feliciteer Onlogisch *hier* als nieuwe VBL-moderator
ik moest 3 jaar geleden @:caland nog uitleggen wie Ed Baars was lol!
Goed topic.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:57 schreef JanCees het volgende:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:31 schreef GGMM het volgende:
onlogisch is in elk opzicht ongeschikt om moderator te worden.
dit idee is wel genotquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:54 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
Dat heb ik nooit beweerd idiootquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
En nu een beetje doen alsof hij de ontdekker is. Typisch Caland.
Ik zit nu diep na te denken of ik ooit heb moeten vervangen wegens slijtages.quote:
'Onlogisch is in elk opzicht ongeschikt om mod te worden'- GGMMquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:57 schreef JanCees het volgende:
Niet mijn probleemquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
en de machinist een trauma geven?
egoist
Vraag me alleen af wanneer je een hele fiets gaat demonteren voor het vervangen van een bandquote:
REKT AFquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:57 schreef JanCees het volgende:
Haal nog effe een friet speciaal bij smullers voordat je de trein instaptquote:
Ach, inmiddels is Onlogisch een tijdje mod en heb ik hem een tijdje aan het werk gezien en moet ik zeggen, ik had volledig gelijk.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'Onlogisch is in elk opzicht ongeschikt om mod te worden'- GGMM
lihanboutjequote:Op vrijdag 19 april 2019 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Haal nog effe een friet speciaal bij smullers voordat je de trein instapt
Ik lees zojuist wel dat jij Ed Baars kent dankzij Caland.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:00 schreef GGMM het volgende:
Raar dat Caland doet alsof hij fan van het eerste uur is trouwens. Hij kent hem pas 3 jaar.
En dan een ander afmaken.
Beetje hypocriet!
Log in om je leeftijd te bevestigenquote:
Onlogisch is een erg goede user en een hele slechte mod.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, inmiddels is Onlogisch een tijdje mod en heb ik hem een tijdje aan het werk gezien en moet ik zeggen, ik had volledig gelijk.
picantoquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Lidl achtergrond genotquote:
hij is SFW hoorquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Log in om je leeftijd te bevestigen
Deze video is mogelijk ongeschikt voor sommige gebruikers.
Hier trap ik niet in
Ben geen Onloquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel beter dan het LBM etc tijdperk. Ik heb jullie onderschat.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, inmiddels is Onlogisch een tijdje mod en heb ik hem een tijdje aan het werk gezien en moet ik zeggen, ik had volledig gelijk.
Mensen die 'tjappen' zeggen ook.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:05 schreef Doublepain het volgende:
Mensen die warm eten tjappen in de trein mag je klappen wmb
Bedankt dat siert jequote:Op vrijdag 19 april 2019 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel beter dan het LBM etc tijdperk. Ik heb jullie onderschat.
quote:
hij is dood volgens mij lolquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Iets dunner geworden
Conclusie: van schultenbroi krijg je kanker
Hans p/a De Linde Groesbeekseweg 327 6523PA Nijmegenquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Iets dunner geworden
Conclusie: van schultenbroi krijg je kanker
Nee.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb jij ooit overwogen om mod te worden?
Heerlijk!! Dat wordt een mooie Pasen!quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:20 schreef KingRoland het volgende:
@:lavenderr @:mortaxx lekker weertje he jongens
Kans is aannemelijkquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:49 schreef Saind het volgende:
[..]
ligt eraan of je gecontroleerd wordt maat
nouquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:19 schreef KingRoland het volgende:
even wennen als ik buiten de ring komt @:jancees
Hey maat.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:19 schreef KingRoland het volgende:
even wennen als ik buiten de ring komt @:jancees
huh?quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zat even na te denken hoe ik zou reageren als PSV zover was gekomen. Denk dat ik er wel van had genoten en niet zo zuur was als DP en Davy.
Ben er alquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
Nou deze sc is ook dood tegenwoordig
gewoon zolang er voor staat. Heb nu een half jaar wel zonder contactloos betalen gedaan want dat was kapot.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 07:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoi Haags
Succes tegen PSV morgen dit weekend
Pics van je vriendin.quote:Op zaterdag 20 april 2019 08:23 schreef PicoMMP het volgende:
Gaan jullie wat leuks doen vandaag?
Ik ga met mijn vriendin naar wat forten in Noord Holland (Stelling van Amsterdam). Vanmiddag even naar de slager en eind van de middag BBQ met tv in de tuin voor Groningen-Ajax.
Tot zover mijn dagboek.
Lekker vroeg naar Rotterdam, bier drinken op het terras in de oude haven gok ik en daarna naar de Kuip.quote:Op zaterdag 20 april 2019 08:23 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga met mijn vriendin naar wat forten in Noord Holland (Stelling van Amsterdam). Vanmiddag even naar de slager en eind van de middag BBQ met tv in de tuin voor Groningen-Ajax.
Tot zover mijn dagboek.
Klinkt als een vermakelijke dag, op dat gedeelte van Rotterdam en De Kuip na.quote:Op zaterdag 20 april 2019 08:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker vroeg naar Rotterdam, bier drinken op het terras in de oude haven gok ik en daarna naar de Kuip.
Hoef zelf niet te voetballen, komt goed uit.
Dat wordt min of meer gezien als noodzakelijk kwaad.quote:Op zaterdag 20 april 2019 08:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klinkt als een vermakelijke dag, op dat gedeelte van Rotterdam en De Kuip na.
Dat zijn de mooiste dagen ja, dat je de hele dag zit te zuipen ergens in een uithoek van Nederland, dan naar het stadion gaat om er na een kwartier achter te komen dat het in de kroeg eigenlijk veel leuker was en dan ook gewoon weer het stadion uitlopen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 08:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat wordt min of meer gezien als noodzakelijk kwaad.
EN LAAT JE CLUB MAAR IN DE STEEK!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 20 april 2019 08:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn de mooiste dagen ja, dat je de hele dag zit te zuipen ergens in een uithoek van Nederland, dan naar het stadion gaat om er na een kwartier achter te komen dat het in de kroeg eigenlijk veel leuker was en dan ook gewoon weer het stadion uitlopen.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 08:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn de mooiste dagen ja, dat je de hele dag zit te zuipen ergens in een uithoek van Nederland, dan naar het stadion gaat om er na een kwartier achter te komen dat het in de kroeg eigenlijk veel leuker was en dan ook gewoon weer het stadion uitlopen.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 08:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Beestachtig.quote:Op zaterdag 20 april 2019 08:45 schreef JanCees het volgende:
Altijd lekker als je wakker bent en direct de hele plee vol schijt
Pics?!quote:Op zaterdag 20 april 2019 08:45 schreef JanCees het volgende:
Altijd lekker als je wakker bent en direct de hele plee vol schijt
quote:Op zaterdag 20 april 2019 08:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zie DE APP (voor de teleurstelling)
Nou dat klinkt best goed.quote:Op zaterdag 20 april 2019 08:23 schreef PicoMMP het volgende:
Tot zover mijn dagboek.
Wormerveer?quote:Op zaterdag 20 april 2019 08:23 schreef PicoMMP het volgende:
Tot zover mijn dagboek.
Niks mis mee, prima wandelingetje, ijsje halen, lekker hoorquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
We pakken deze week Abcoude en Aalsmeer en wellicht Kudelstaart.
saaiquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je hebt ook eens per jaar bunkerdagen, ook leuk.quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Inderdaad! Daarna lekker BBQ, potje voetbal kijken in de tuin en in de avond neuken!quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:16 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Niks mis mee, prima wandelingetje, ijsje halen, lekker hoor
En dat is pas de zaterdagquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Inderdaad! Daarna lekker BBQ, potje voetbal kijken in de tuin en in de avond neuken!
Wow, dit komt wel even binnen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
dag te vroeg achterlijke teringdebiel
afspeelsneldheid x2 en dan vooral woorden eruit halen die je vaker hoort en thema's gebruikenquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:19 schreef JanCees het volgende:
weet iemand hoe ik snel een nederlandstalig interview kan transcriberen
misschien omdat je altijd vrij bent dikzakquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:21 schreef Buitendam het volgende:
Ohja, het is zaterdag. Waarom voelt het dan zo zondags?
Hey Drizzt, nu al wakker?quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:21 schreef Buitendam het volgende:
Ohja, het is zaterdag. Waarom voelt het dan zo zondags?
Doe eens rustig johquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:24 schreef Buitendam het volgende:
Die joden in dit topic zijn echt klootzakken.
onlogisch lolquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:27 schreef Caland het volgende:
Oh er is een bierfestival op de oude haven
Deze dag is nu al genot
@:onlogisch hoelaat ben je er?
Zo klaar dusquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
onlogisch lol
die ging vloer leggen met hmf
Nee, Witte. Wat is dat?quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goedemorgen witte
Vandaag wordt Stille Zaterdag genoemd
SNAP JE
Dat je sad bent dat Jezus dood is (maar eigenlijk leeft hij, maar eigenlijk is hij dood). Dat was me er eentje die Jezus.quote:
Dit klinkt allemaal bijzonder sympathiek!quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat je sad bent dat Jezus dood is (maar eigenlijk leeft hij, maar eigenlijk is hij dood). Dat was me er eentje die Jezus.
En om dat allemaal te vieren gaan we eieren schilderen en zoeken, vond hij ook leuk in z'n vrije tijd.
Wat een malle jongen was die jezus tochquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat je sad bent dat Jezus dood is (maar eigenlijk leeft hij, maar eigenlijk is hij dood). Dat was me er eentje die Jezus.
En om dat allemaal te vieren gaan we eieren schilderen en zoeken, vond hij ook leuk in z'n vrije tijd.
toch onvoorstelbaar dat er nog steeds zoveel mensen in zijn sprookje gelovenquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een malle jongen was die jezus toch
Ik werd gisteren zelfs licht vermanend toegesproken omdat ik in een mail naar wat collega’s een jezusmeme had gebruiktquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch onvoorstelbaar dat er nog steeds zoveel mensen in zijn sprookje geloven
was maar een grapje hoorquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:24 schreef Buitendam het volgende:
Die joden in dit topic zijn echt klootzakken.
Was dat een van de drie mailtjes?quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik werd gisteren zelfs licht vermanend toegesproken omdat ik in een mail naar wat collega’s een jezusmeme had gebruikt
Je bent een volwassen man. Jezusmemesquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik werd gisteren zelfs licht vermanend toegesproken omdat ik in een mail naar wat collega’s een jezusmeme had gebruikt
De vierde. Daarna naar huis gegaanquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was dat een van de drie mailtjes?
wat was de memequote:Op zaterdag 20 april 2019 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Volwassen worden kan wel als ik dood ben.quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je bent een volwassen man. Jezusmemes
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]stuurde je dat plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt, Tyron!quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
was maar een grapje hoor
ik weet dat je een hard werkende man bent die een lang paasweekend verdient
wat gaat het worden vriendquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:54 schreef JanCees het volgende:
vanavond ajaxgod
waarschijnlijk @:buitendam weer mad als ze winnen ahha!
quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]Werk je op de sociale werkplek ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben altijd mad als Ajax wint. Gelijkspel doe ik het voor, vanavond.quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:54 schreef JanCees het volgende:
vanavond ajaxgod
waarschijnlijk @:buitendam weer mad als ze winnen ahha!
TR gemachtquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
lolquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:03 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Onlogisch is een erg goede user en een hele slechte mod.
Dat is geen huisquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:01 schreef JanPawelII het volgende:
https://www.idealista.com/en/inmueble/28845085/
echt een heel gaaf huis dit
wel duur
Ontbijt der kampioenen. 💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:00 schreef Caland het volgende:
Zo even ontbijten in de trein
Zit te denken aan een friet speciaal en een halve liter
Ik haat het om de pret te bederven lans, maar het is morgen pas pasen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ontbijt der kampioenen. 💪🏿💪🏿💪🏿
Ik ga dadelijk paaseieren zoeken met de jongste. Waarbij ik hem bij het eieren zoeken afzet en zelf even een birra ga doen. @:jojoortje
Vanmorgen veel moeten doen voor het werk ( @:onlogisch ) dus dan mag je jezelf ook wel eens laten gaan hè.
Dat snappen die kinderen toch niet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik haat het om de pret te bederven lans, maar het is morgen pas pasen.
Nee. Zout op.quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:19 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik ben mad jongens
FB / Topic zonder duidelijke reden gesloten
Kan ik op jullie steun rekenen
Zijn godverdomme tradities jaquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat snappen die kinderen toch niet.
Wat vind je er zo gaaf aan dan?quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:01 schreef JanPawelII het volgende:
https://www.idealista.com/en/inmueble/28845085/
echt een heel gaaf huis dit
wel duur
quote:
Midden in stadquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat vind je er zo gaaf aan dan?
Niet echt mijn ding. Zou tonnen uitgeven om te renoveren.
Nou enquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:49 schreef Vollenhoven het volgende:
Janssen voor het eerst sinds augustus 2017 weer op de bank bij Tottenham
Gaat Ajax slopen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:49 schreef Vollenhoven het volgende:
Janssen voor het eerst sinds augustus 2017 weer op de bank bij Tottenham
Nou enquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:51 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Janssengod hopelijk volgend seizoen bij Ajax
Dolberg verkopen aan AZ ofso
Die nam dat verstoppertje spelen uiterst serieusquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:15 schreef Tarado het volgende:
de halfbroer van Anne Frank is gevonden, die zat lang ondergedoken zeg
Oh, dacht dat je het huis op zichzelf beoordeelde. Locatie wel prima ja.quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:44 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Midden in stad
Veel kamers
Die binnenplaats
Beetje die ouderwetse vibe
Maar zou wel veel geld in moeten stoppen om er in te leven ja
Ik moest lachenquote:
@Karinaquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:15 schreef Tarado het volgende:
de halfbroer van Anne Frank is gevonden, die zat lang ondergedoken zeg
Wat leuk, Roland.quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:28 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard had trouwens een goed gesprek met pwc manager op linkedin, hij kwam college geven bij mijn minor
Pas tegen 20:40quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:27 schreef Caland het volgende:
Oh er is een bierfestival op de oude haven
Deze dag is nu al genot
@:onlogisch hoelaat ben je er?
ging over de tax/audit consultancy en met wat voor clients ze werken en stagemogelijkhedenquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat leuk, Roland.
Waar ging het college over? Over zijn leven waarin hij 80 uur per week werkt, maar wel een dikke auto van de zaak heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |