Wow, dit komt wel even binnen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
dag te vroeg achterlijke teringdebiel
afspeelsneldheid x2 en dan vooral woorden eruit halen die je vaker hoort en thema's gebruikenquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:19 schreef JanCees het volgende:
weet iemand hoe ik snel een nederlandstalig interview kan transcriberen
misschien omdat je altijd vrij bent dikzakquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:21 schreef Buitendam het volgende:
Ohja, het is zaterdag. Waarom voelt het dan zo zondags?
Hey Drizzt, nu al wakker?quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:21 schreef Buitendam het volgende:
Ohja, het is zaterdag. Waarom voelt het dan zo zondags?
Doe eens rustig johquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:24 schreef Buitendam het volgende:
Die joden in dit topic zijn echt klootzakken.
onlogisch lolquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:27 schreef Caland het volgende:
Oh er is een bierfestival op de oude haven
Deze dag is nu al genot
@:onlogisch hoelaat ben je er?
Zo klaar dusquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
onlogisch lol
die ging vloer leggen met hmf
Nee, Witte. Wat is dat?quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goedemorgen witte
Vandaag wordt Stille Zaterdag genoemd
SNAP JE
Dat je sad bent dat Jezus dood is (maar eigenlijk leeft hij, maar eigenlijk is hij dood). Dat was me er eentje die Jezus.quote:
Dit klinkt allemaal bijzonder sympathiek!quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat je sad bent dat Jezus dood is (maar eigenlijk leeft hij, maar eigenlijk is hij dood). Dat was me er eentje die Jezus.
En om dat allemaal te vieren gaan we eieren schilderen en zoeken, vond hij ook leuk in z'n vrije tijd.
Wat een malle jongen was die jezus tochquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat je sad bent dat Jezus dood is (maar eigenlijk leeft hij, maar eigenlijk is hij dood). Dat was me er eentje die Jezus.
En om dat allemaal te vieren gaan we eieren schilderen en zoeken, vond hij ook leuk in z'n vrije tijd.
toch onvoorstelbaar dat er nog steeds zoveel mensen in zijn sprookje gelovenquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een malle jongen was die jezus toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |