Wow, dit komt wel even binnen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
dag te vroeg achterlijke teringdebiel
afspeelsneldheid x2 en dan vooral woorden eruit halen die je vaker hoort en thema's gebruikenquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:19 schreef JanCees het volgende:
weet iemand hoe ik snel een nederlandstalig interview kan transcriberen
misschien omdat je altijd vrij bent dikzakquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:21 schreef Buitendam het volgende:
Ohja, het is zaterdag. Waarom voelt het dan zo zondags?
Hey Drizzt, nu al wakker?quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:21 schreef Buitendam het volgende:
Ohja, het is zaterdag. Waarom voelt het dan zo zondags?
Doe eens rustig johquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:24 schreef Buitendam het volgende:
Die joden in dit topic zijn echt klootzakken.
onlogisch lolquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:27 schreef Caland het volgende:
Oh er is een bierfestival op de oude haven
Deze dag is nu al genot
@:onlogisch hoelaat ben je er?
Zo klaar dusquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
onlogisch lol
die ging vloer leggen met hmf
Nee, Witte. Wat is dat?quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goedemorgen witte
Vandaag wordt Stille Zaterdag genoemd
SNAP JE
Dat je sad bent dat Jezus dood is (maar eigenlijk leeft hij, maar eigenlijk is hij dood). Dat was me er eentje die Jezus.quote:
Dit klinkt allemaal bijzonder sympathiek!quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat je sad bent dat Jezus dood is (maar eigenlijk leeft hij, maar eigenlijk is hij dood). Dat was me er eentje die Jezus.
En om dat allemaal te vieren gaan we eieren schilderen en zoeken, vond hij ook leuk in z'n vrije tijd.
Wat een malle jongen was die jezus tochquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat je sad bent dat Jezus dood is (maar eigenlijk leeft hij, maar eigenlijk is hij dood). Dat was me er eentje die Jezus.
En om dat allemaal te vieren gaan we eieren schilderen en zoeken, vond hij ook leuk in z'n vrije tijd.
toch onvoorstelbaar dat er nog steeds zoveel mensen in zijn sprookje gelovenquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een malle jongen was die jezus toch
Ik werd gisteren zelfs licht vermanend toegesproken omdat ik in een mail naar wat collega’s een jezusmeme had gebruiktquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch onvoorstelbaar dat er nog steeds zoveel mensen in zijn sprookje geloven
was maar een grapje hoorquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:24 schreef Buitendam het volgende:
Die joden in dit topic zijn echt klootzakken.
Was dat een van de drie mailtjes?quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik werd gisteren zelfs licht vermanend toegesproken omdat ik in een mail naar wat collega’s een jezusmeme had gebruikt
Je bent een volwassen man. Jezusmemesquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik werd gisteren zelfs licht vermanend toegesproken omdat ik in een mail naar wat collega’s een jezusmeme had gebruikt
De vierde. Daarna naar huis gegaanquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was dat een van de drie mailtjes?
wat was de memequote:Op zaterdag 20 april 2019 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Volwassen worden kan wel als ik dood ben.quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je bent een volwassen man. Jezusmemes
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]stuurde je dat plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt, Tyron!quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
was maar een grapje hoor
ik weet dat je een hard werkende man bent die een lang paasweekend verdient
wat gaat het worden vriendquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:54 schreef JanCees het volgende:
vanavond ajaxgod
waarschijnlijk @:buitendam weer mad als ze winnen ahha!
quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]Werk je op de sociale werkplek ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben altijd mad als Ajax wint. Gelijkspel doe ik het voor, vanavond.quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:54 schreef JanCees het volgende:
vanavond ajaxgod
waarschijnlijk @:buitendam weer mad als ze winnen ahha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |