Waarvoor?quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:12 schreef Saind het volgende:
Gaan jullie dit weekend je laptop gebruiken?
Ja.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:12 schreef Saind het volgende:
Is die kerel zwakzinnig of denkt 'ie echt dat 'ie lekker bezig is?quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:15 schreef Saind het volgende:
Als je dan je beeld niet goed kunt zien door de zon is daar een oplossing voor
Deze dingen sluiten elkaar niet uitquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:17 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Is die kerel zwakzinnig of denkt 'ie echt dat 'ie lekker bezig is?
Deze had ik gisteren al gepost.(ik bracht het ook een stuk leuker vind ik zelf)quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:15 schreef Saind het volgende:
Als je dan je beeld niet goed kunt zien door de zon is daar een oplossing voor
quote:Op donderdag 18 april 2019 23:25 schreef GGMM het volgende:
Wat een zon!
Ik wou dat ik een zonnekapje had, voor mijn laptop..
Je moet je gore tyfusbek houden over Ed Baarsquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:17 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Is die kerel zwakzinnig of denkt 'ie echt dat 'ie lekker bezig is?
Ik vind jullie allebei hilarischquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze had ik gisteren al gepost.(ik bracht het ook een stuk leuker vind ik zelf)
[..]
Jezus, hij is echt verliefd.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet je gore tyfusbek houden over Ed Baars
Hoe gaat het met je hand?quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:33 schreef Caland het volgende:
In 3 uur precies 3 mailtjes getikt
Dit is een productieve dag
Pas je wel op met je pols?quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:33 schreef Caland het volgende:
In 3 uur precies 3 mailtjes getikt
Dit is een productieve dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stoer zeg! Jij bent mij er eentje! En dat terwijl je moet werken hahaquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:51 schreef Caland het volgende:
Wellicht was tot half 3 in de kroeg blijven hangen terwijl ik half 7 moest opstaan geen bijster goed idee
In before mietje
ben jij momenteel aan het werk?quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:53 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd naar meningen over Ajax.
Op naar het PSV-topic.
[..]
Stoer zeg! Jij bent mij er eentje! En dat terwijl je moet werken haha
Tering, dat is gewoon mokerdom.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:51 schreef Caland het volgende:
Wellicht was tot half 3 in de kroeg blijven hangen terwijl ik half 7 moest opstaan geen bijster goed idee
In before mietje
poppenspel.mp4quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht 63% gewijzigd door GGMM op 19-04-2019 11:53 ]
Als het maar gezellig was.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:51 schreef Caland het volgende:
In before mietje
Ja nja maatje van me kreeg gisteren te horen dat zn pa ongeneselijk ziek is.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Tering, dat is gewoon mokerdom.
En dan een dag later gaan lopen klagen. Zo mogelijk nog dommer.
Je bent een goede vriend.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja nja maatje van me kreeg gisteren te horen dat zn pa ongeneselijk ziek is.
Dus we hebben het maar op een zuipen gezet
Als je het niet incheckt telt het niet.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
VBL / [CL @ Veronica] Tottenham v Ajax #1 een weerzien met oude bekenden
Zo, wel weer genoeg gedaan voor vandaag. Tijd voor bier zo meteen.
Ik denk niet dat de bierkeuze de goedkeuring van @Saind krijgt.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je het niet incheckt telt het niet.
Als het Duitse pils varianten zijn krijg je al snel zijn goedkeuring.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de bierkeuze de goedkeuring van @:saind krijgt.
Neequote:Op vrijdag 19 april 2019 11:12 schreef Saind het volgende:
Waarom mention je mij nietquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:29 schreef El-Stinho het volgende:
@:KnutdeIJsbeer Nieuwe album Loyle Carner is gereleased ouwe reus.
Ga bij een maat in de tuin zitten, meestal staat daar Heineken in de koelkast.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het Duitse pils varianten zijn krijg je al snel zijn goedkeuring.
Als het imperial stouts zijn die smaken naar gebakjes word je afgekeurd.
Ik heb geen sterke mening over pils manquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga bij een maat in de tuin zitten, meestal staat daar Heineken in de koelkast.
Dan kan ik ze met een gerust hart naar binnen tikken.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb geen sterke mening over pils man
Kan alleen kwaad worden over slecht duur/"speciaal" bier
Ik mag in de zomer graag Gulpener, Juup of Warsteiner. In de winter bij voorkeur een HJ of een Brand.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb geen sterke mening over pils man
Kan alleen kwaad worden over slecht duur/"speciaal" bier
Van Hertog Jan begrijp ik niet dat het zo populair isquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik mag in de zomer graag Gulpener, Juup of Warsteiner. In de winter bij voorkeur een HJ of een Brand.
Dan weten jullie dat.
Smaak hè. Maar in de zomer zal ik die ook niet snel pakken.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Van Hertog Jan begrijp ik niet dat het zo populair is
Een van de weinige pilsmerken die ik niet echt lekker vind
Ik vind Grolsch het lekkerste qua pils. Jij?quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Van Hertog Jan begrijp ik niet dat het zo populair is
Een van de weinige pilsmerken die ik niet echt lekker vind
Dan weet ik waar je bent, Probleemwijken Leeuwarden.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga bij een maat in de tuin zitten, meestal staat daar Heineken in de koelkast.
Een biertje bij Beerke.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan weet ik waar je bent, Probleemwijken Leeuwarden.
ik drink wat de pot schaftquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dat echt een ding, dat jullie bepaald pils alleen in een bepaald seizoen drinken? Ik wist dat niet. Wat mij betreft smaakt het allemaal ongeveer hetzelfde. Iets als Grolsch heeft nog wel een typische smaak maar daar houdt het wel op zo'n beetje.
Nee, het is zeker niet zo dat ik alleen die specifieke pils in het betreffende seizoen drink, maar ik houd er thuis wel rekening mee ja.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dat echt een ding, dat jullie bepaald pils alleen in een bepaald seizoen drinken? Ik wist dat niet. Wat mij betreft smaakt het allemaal ongeveer hetzelfde. Iets als Grolsch heeft nog wel een typische smaak maar daar houdt het wel op zo'n beetje.
Hoezo zeg je Flkkrquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, het is zeker niet zo dat ik alleen die specifieke pils in het betreffende seizoen drink, maar ik houd er thuis wel rekening mee ja.
Flkkr.
Nee, maar ik pak wel sneller een biertje in de zomer. In de winter vaker Cola Beerenburg.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had op een zeker moment een erg geslaagde tweet waarop ik veel likes kreeg, maar jij weigerde me toen een like te geven. Puur uit egoïsme ook nog eens.quote:
Oké maxi-.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, maar ik pak wel sneller een biertje in de zomer. In de winter vaker Cola Beerenburg.
WTFquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gerechten voor elke dag met een ecofabulous twist.
wtfquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, maar ik pak wel sneller een biertje in de zomer. In de winter vaker Cola Beerenburg.
Uh oke.quote:Het feit dat een dier leefde – en vaak ook stierf – alleen om mij te voeden, voelde niet goed. Minder en minder at ik nog dierlijke producten. Dieren zijn in mijn ogen onze gelijken, onze naasten. Ik zie geen verschil, hooguit aan de oppervlakte.
quote:
quote:
Ze ziet dus WEL verschilquote:Op vrijdag 19 april 2019 13:00 schreef Lange_Lans het volgende:
https://lisettekreischer.com/about/
[..]
Uh oke.
Alfaquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind Grolsch het lekkerste qua pils. Jij?
Maar wel aan de Cola Beerenburg?quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga op een willekeurig avondje uit niet de hele avond aan de Whisky.
Niks jongen. Ik laat me zeker niets opleggen door jou.quote:
Het zit je wel dwars hequote:
is dat in de winterquote:Op vrijdag 19 april 2019 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat hebben ze zelden bij de tentfeesten.
Ik ga heel eerlijk zijn maxi-:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Ook wel ja. Meesten wel zomer natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
is dat in de winter
in de winter ik eerder lekker in de kroeg zitten
quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars he
Ach, mensen zullen het ongetwijfeld nog wel eens over PSV gaan hebben als ze weer eens relevant zijn of goed voetbal spelen waarschijnlijk nooit ik snap je frustratie.
Goeie zin.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars he
Ach, mensen zullen het ongetwijfeld nog wel eens over PSV gaan hebben als ze weer eens relevant zijn of goed voetbal spelen waarschijnlijk nooit ik snap je frustratie.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga heel eerlijk zijn maxi-:Bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Elan zal wel blij zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:05 schreef Tyron het volgende:
heerlijk weer buiten gecombineerd met een lang weekend
Jij hebt meer vrije tijd en posts dan mijn periode als alcoholist in de WW.quote:
sinds wanneer heb ik een zusjequote:Op vrijdag 19 april 2019 13:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hallo Tyron
Hoe is het met je zusje
Laat je nu eens niet zo opnaaien man.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt meer vrije tijd en posts dan mijn periode als alcoholist in de WW.
Tenzij je geld krijgt voor FOK!
Bederf mijn plezier niet wil jequote:Op vrijdag 19 april 2019 13:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laat je nu eens niet zo opnaaien man.
Naai @EIan nu eens niet zo op.quote:
Ik ben niet boos makker, ik constateer slechts.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laat je nu eens niet zo opnaaien man.
ik heb geen zusje maar de dame in kwestie heeft inderdaad een vriendquote:Op vrijdag 19 april 2019 13:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze had een vriend toch? Nog steeds?? (Ik vraag dit voor een vriend)
Spijtigquote:Op vrijdag 19 april 2019 13:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik heb geen zusje maar de dame in kwestie heeft inderdaad een vriend
woont ook al samen
Woest.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM moet wel een proletenbaan hebben met zoveel vrije tijd
Maar even serieus, wat voor werk heb jij dat je bijna niks te doen hebt?quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woest.
Ooit gaan mensen het weer over PSV hebben doublepain.
Ooit.
Gaat je geen reet aan.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar even serieus, wat voor werk heb jij dat je bijna niks te doen hebt?
Heb je al zin in om Eriksen weet live te zien?quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
misschien staat er op marktplaats iets
uiteraardquote:Op vrijdag 19 april 2019 13:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je al zin in om Eriksen weet live te zien?
Gewoon juichen maatquote:Op vrijdag 19 april 2019 13:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
uiteraard
wel een dilemma
juichen voor eriksen of ajax
kan ook voor beiden
hmmmm
Wat ben jij nou voor nepfanquote:Op vrijdag 19 april 2019 13:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
uiteraard
wel een dilemma
juichen voor eriksen of ajax
kan ook voor beiden
hmmmm
quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:19 schreef Doublepain het volgende:
Als CR7 tegen PSV moest zou ik ook juichen
Dit is een vrij landquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had op een zeker moment een erg geslaagde tweet waarop ik veel likes kreeg, maar jij weigerde me toen een like te geven. Puur uit egoïsme ook nog eens.
Jammer dat je je zo laat piepelen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is een vrij land
Maar als je nog eens een geslaagde tweet hebt wil ik die best een like geven als je daar blij van wordt
Het is een te warme dag om Lange_Lans er van langs te geven.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je je zo laat piepelen.
Vroeger stond een like van johannes_vermeer voor echte kwaliteit.
Dat kan ik zeker.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is een te warme dag om Lange_Lans er van langs te geven.
Bovendien heb ik dat al gedaan tijdens tweetgate. Samenvatting: voor Lans volsta je alleen als vriend als je blindelings zijn tweets liket, ongeacht of je de inhoud leuk vindt. Toen ik aangaf niet mee te willen gaan in dit Mussoliniaanse idee van vriendschap werd ik gelijk door Lans bij het grof vuil gezet en uitgescholden. Ik hoop dat je begrijpt dat ik dit voorval liever niet nog eens oprakel (speciaal voor jou heb ik dat nu wel gedaan, maar met pijn in het hart aangezien het mij doet denken aan de dag dat ik een goede vriend kwijt raakte). Soms sta je nog wel eens stil bij dat moment: wat als ik mijn waardigheid had ingeleverd en het twitterhoertje van Lans was geworden? Tja, wat als, daar heb je niks aan, ik zal moeten leven met de gevolgen, ik hoop dat je de situatie kunt respecteren.
Dat herken ik zeker..quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dein mijn eerdere bericht was bedoeld om mijn ware emoties te verhullen
Misschien herken je dat.
Het lijkt nu zo'n aardige jongen maar binnenkort komt hij waarschijnlijk weer met een tweet die je moet liken onder het mom van 'vrienschap'.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:38 schreef GGMM het volgende:
Valt me overigens tegen van Lange_lans zeg.
Bah
Eet smakelijk Stijn.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:43 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga nu overgebleven shoarmavlees van gisteren eten. Noem me maar viesdik.
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:43 schreef El-Stinho het volgende:
Lekker maatquote:Op vrijdag 19 april 2019 13:43 schreef El-Stinho het volgende:
Lekker man, niks mis mee.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:43 schreef El-Stinho het volgende:
Post van het jaarquote:Op vrijdag 19 april 2019 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is een te warme dag om Lange_Lans er van langs te geven.
Bovendien heb ik dat al gedaan tijdens tweetgate. Samenvatting: voor Lans volsta je alleen als vriend als je blindelings zijn tweets liket, ongeacht of je de inhoud leuk vindt. Toen ik aangaf niet mee te willen gaan in dit Mussoliniaanse idee van vriendschap werd ik gelijk door Lans bij het grof vuil gezet en uitgescholden. Ik hoop dat je begrijpt dat ik dit voorval liever niet nog eens oprakel (speciaal voor jou heb ik dat nu wel gedaan, maar met pijn in het hart aangezien het mij doet denken aan de dag dat ik een goede vriend kwijt raakte). Soms sta je nog wel eens stil bij dat moment: wat als ik mijn waardigheid had ingeleverd en het twitterhoertje van Lans was geworden? Tja, wat als, daar heb je niks aan, ik zal moeten leven met de gevolgen, ik hoop dat je de situatie kunt respecteren.
Lekker! Geniet er vanquote:Op vrijdag 19 april 2019 13:43 schreef El-Stinho het volgende:
Die heeft liever dat de NAAKTPICGATE nooit was gebeurdquote:Op vrijdag 19 april 2019 13:45 schreef Caland het volgende:
Opgebakken shoarma is vaak nog lekkerder ook
@:madame_paon kan dit bevestigen
Bah. Hier vind ik iets van.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lijkt nu zo'n aardige jongen maar binnenkort komt hij waarschijnlijk weer met een tweet die je moet liken onder het mom van 'vrienschap'.
Was drizzt daar ook bij betrokken?quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die heeft liever dat de NAAKTPICGATE nooit was gebeurd
Ah oke. Dat maakt het ineens een goede actie. Sterkte voor je maatje.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja nja maatje van me kreeg gisteren te horen dat zn pa ongeneselijk ziek is.
Dus we hebben het maar op een zuipen gezet
quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:42 schreef Caland het volgende:
@:Lange_lans is dus typisch zo iemand die je misbruikt naar gelang het hem uitkomt.
Je zou hem het etiket ‘predator’ kunnen geven.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lijkt nu zo'n aardige jongen maar binnenkort komt hij waarschijnlijk weer met een tweet die je moet liken onder het mom van 'vrienschap'.
Lekker hoor jongens. Ik trek mijn conclusies.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:38 schreef GGMM het volgende:
Valt me overigens tegen van Lange_lans zeg.
Bah
ik speel rdr2 lolquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik luister nu een interview met Mkrabby.
Door wie wordt hij geïnterviewd?quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik luister nu een interview met Mkrabby.
Genotquote:
https://www.vi.nl/video/d(...)op-bij-feyenoord#_=_quote:
Ik ga even luisteren Scrummie. Wat verwacht je tegen AZ?quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
GenotNog niet uit?
[..]
https://www.vi.nl/video/d(...)op-bij-feyenoord#_=_
Ik heb geen idee, maar misschien als je het ook gaat kijken, je er snel achter komt.
quote:
Simpele overwinning. 3e plek is beslist morgenavond.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga even luisteren Scrummie. Wat verwacht je tegen AZ?
Dat denk ik ook. 3-1 of zo.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Simpele overwinning. 3e plek is beslist morgenavond.
Zoiets ja. De enige wedstrijd nog waarin Feyenoord écht moet, kan me echt niet voorstellen dat dat mis gaat.quote:
AZ heeft het zelf eigenlijk ook alweer verprutst.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zoiets ja. De enige wedstrijd nog waarin Feyenoord écht moet, kan me echt niet voorstellen dat dat mis gaat.
Echt hequote:Op vrijdag 19 april 2019 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
AZ heeft het zelf eigenlijk ook alweer verprutst.
Chokers. Konden het potverdomme alleen tegen Ajax.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Echt he. Toen ze 3e werden ging het ineens bergafwaarts. Rare club. Alles leek erop dat juist zij de 3e plek morgen konden veiligstellen.
Klopt jaquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Chokers. Konden het potverdomme alleen tegen Ajax.
Wel schandalig dat Feyenoord ze überhaupt die kans heeft gegeven. Zo onnodig.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Echt he. Toen ze 3e werden ging het ineens bergafwaarts. Rare club. Alles leek erop dat juist zij de 3e plek morgen konden veiligstellen.
Spelers sparen voor de playoffsquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Klopt ja.
En straks niet tegen PSV, want dan spelen ze nergens meer voor.
Alles wat Feyenoord dit seizoen heeft gedaan is zo'n beetje schandalig. Helaas.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel schandalig dat Feyenoord ze überhaupt die kans heeft gegeven. Zo onnodig.
Precies.quote:
GGMM is een drinker.quote:
Dat moet in dit geval wel echt een hele grote doos tijgernootjes zijn en minstens ook nog een paar goede DVDs.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bah. Hier vind ik iets van.
En als het nou een foutje was en hij je als excuus een grote doos tijgernootjes toestuurt dan kan ik het hem wel vergeven, maar hij blijft gewoon doorgaan.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ing-in-de-eredivisiequote:Als Ajax dus op 5 mei wint van Willem II, zijn de eerste vier teams van de Eredivisie voorzien van een ticket voor de voorronde van een Europees toernooi. Dit betekent dat de nummer vijf, zes, zeven en acht van de Eredivisie de play-offs ingaan. Wint Willem II de KNVB-beker, zal er een stuk minder geschoven worden met de startbewijzen. Willem II gaat in dat geval de derde voorronde van de Europa League in, de nummer drie gaat richting de tweede voorronde en de nummers vier tot en met zeven gaan spelen in de play-offs.
Als Ajax de beker wint, schuift dat inderdaad door. Maar ik doe niet aan 'als'.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:32 schreef GGMM het volgende:
Wacht, nee. Als Ajax de beker wint speelt de nr 4 toch geen playoffs
Help me Stijn leg het eens uit.
Snap ik.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat moet in dit geval wel echt een hele grote doos tijgernootjes zijn en minstens ook nog een paar goede DVDs.
Heel arrogant van GGMM om zo te redeneren.quote:
Fijne paasdagen DP!!quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:38 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb geen zin meer
Ik stop ermee voor vandaag
WEEKENDGENOT
Stuitend arrogant ja. Nu hoop ik nog meer dat Willem II de beker pakt.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heel arrogant van GGMM om zo te redeneren.
Wel aan mits en tenzij?quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Ajax de beker wint, schuift dat inderdaad door. Maar ik doe niet aan 'als'.
Alsof je dat sowieso niet hooptequote:Op vrijdag 19 april 2019 14:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Stuitend arrogant ja. Nu hoop ik nog meer dat Willem II de beker pakt.
Ik doe niet aan als.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:39 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax de CL heeft gewonnen mogen we toch direct de CL van dat jaar erop in? Krijgen we dan een extra plaats of is dat ter vervanging van onze huidige plaats waarin we voorrondes moeten spelen?
@:el-stinho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Als die bekerfinale op 5 mei blijft staan zie ik Willem II die beker wel pakken.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik doe niet aan als.Bedankt maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk krijgt GGMM tegenwind op weg naar huis.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Stuitend arrogant ja. Nu hoop ik nog meer dat Willem II de beker pakt.
Ik ben morgen ook in Rotterdam, komt wel dichtbij zo, DP.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Den Haag, of Rotterdam
Ik weet niet meer precies waar :’)
Daarom staat er ook "nog meer". Je bent niet in vorm vandaag makker.quote:
Ik misgun jullie niets, daarom heb ik je ook succes gewenst en gefeliciteerd na afloop dinsdagquote:Net zoals je hoopte dat Ajax niet zou winnen in de CL.
Anderen geluk misgunnen, dan ben je een loser zeg.
Gezelligquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:42 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik ben morgen ook in Rotterdam, komt wel dichtbij zo, DP.
Wat eten bij ouders, niet veel bijzonders verder. Jij wel toch? Allemaal dingen maken enzo.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Thnx schatga je nog wat doen met Pasen?
Ik ookquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:42 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik ben morgen ook in Rotterdam, komt wel dichtbij zo, DP.
Wie?????quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou niet vieren dat Jezus is opgestaan?
Dragen die mensen ook konijnenoortjes voor de sfeer?quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je jezelf een béétje serieus neemt niet.
Ja.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:43 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Mag dat AZ vrij naar De Kuip? Ik zit op de lijn Alkmaar - Rotterdam morgenmiddag.
Laatste avondmaal spaghetti met plakken kaas.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:44 schreef GGMM het volgende:
Stel dat Drizzt Jezus was
Dan vierden we pasen pas om 13:00
Ik sluit het niet uit.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dragen die mensen ook konijnenoortjes voor de sfeer?
Mijn vader deed die voorgesneden plakken eens in de lasagne.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Zou hij van die voorgesneden plakken bedoelen of van de kaasschaaf
Voorgesneden natuurlijkquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Zou hij van die voorgesneden plakken bedoelen of van de kaasschaaf
Thalia zekerquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Den Haag, of Rotterdam
Ik weet niet meer precies waar :’)
Ja ik probeer het een beetje te begrijpen maar lukt niet echtquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Voorgesneden natuurlijk
Drizzt is nogal lui
Geen rasp in huis hebbenquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik had ooit geen geraspte kaas in huis. Toen heb ik een plakje kaas aan dunne reepjes gesneden.
Welke mongool doet er nou hele plakken kaas op zijn macaroni.
Ouders/schoonouders komen naar ons thuis.. ik ga koken en eitjes verstoppen voor de kindjesquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat eten bij ouders, niet veel bijzonders verder. Jij wel toch? Allemaal dingen maken enzo.
Saind is scherpquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Ook niet toen je plakken kaas klein stond te snijden?
Yugofeest.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, familiefissa he
Komen 2/300 man geloof ik lol
das nogal een verschil haha 2 of 300 man lolquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, familiefissa he
Komen 2/300 man geloof ik lol
Ja verdorie.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Ook niet toen je plakken kaas klein stond te snijden?
Ook veel Turken, en Nederlanders #multicultiquote:
Ik organiseer het niet dus kan mij het schelen lol haha roflquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
das nogal een verschil haha 2 of 300 man lol
Die feesten zijn wel altijd inderdaad in Rotterdam en Agga, jaquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook veel Turken, en Nederlanders #multiculti
Lekker slivovitsje erbijquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Die feesten zijn wel altijd inderdaad in Rotterdam en Agga, ja.
Lekker cevapi eten en raki achteroverslaanquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Die feesten zijn wel altijd inderdaad in Rotterdam en Agga, ja.
tip: je moet er nooit te lang blijvenquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:54 schreef O_o_ het volgende:
Als je daar als kaaskop handtastelijk bent dan raak je je hand dus écht kwijt.
Daarom zeg ik, lekker met de pipa zwaaien. Als die Yugo's het op hun heupen krijgen dan raken ze van God los.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
tip: je moet er nooit te lang blijven
Klinkt een beetje als een kampbruiloftquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
tip: je moet er nooit te lang blijven
Tony gaat dood.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:55 schreef Saind het volgende:
Bijna eerste seizoen Sopranos af
in 2 dagen niet slecht toch
Stoofvleesquote:Op vrijdag 19 april 2019 15:26 schreef Saind het volgende:
ah fuck
Moet 2 imperial IPA's openmaken om de gist eruit op te kweken om zondag mee te brouwen
maar heb echt geen zin 2 bier van 9% te drinken
en weggieten is ook alweer zoiets
Ik weiger in het vieze linkse bolwerk deel van FOK! te kijken.quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:12 schreef Doublepain het volgende:
Mensen zijn weer viesboos in het fvd topa
@:scrummie2.0
@:jancees
@:onlogisch
@:lenny_leonard
@:kingroland
@:madame_paon
Heb weer wat notes erbijquote:Op vrijdag 19 april 2019 15:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik weiger in het vieze linkse bolwerk deel van FOK! te kijken.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb weer wat notes erbij
Walgelijk
Weet niet of je echt kunt koken met van dat super bittere bierquote:
Ik ben benieuwd hoe @El-Stinho hier over denktquote:Op vrijdag 19 april 2019 15:49 schreef GGMM het volgende:
Je wordt echt doodgegooid met analyses over Ajax zover heeft kunnen komen in de CL. Ik word er wel een beetje moe van.
Ben benieuwd hoe @:doublepain hier over denkt.
Ik luister momenteel naar het nieuwe album van Anderson .Paak.quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe @:el-stinho hier over denkt
Is 't wat?quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik luister momenteel naar het nieuwe album van Anderson .Paak.
Ik luister een album altijd twee keer voor een beter oordeel maar deze zijn vooralsnog wel aardig vooralquote:
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 19 april 2019 15:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik luister momenteel naar het nieuwe album van Anderson .Paak.
@onlogischquote:Op vrijdag 19 april 2019 15:49 schreef GGMM het volgende:
Je wordt echt doodgegooid met analyses over Ajax zover heeft kunnen komen in de CL. Ik word er wel een beetje moe van.
De vele analyses inderdaad, maar ook dit:quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:49 schreef GGMM het volgende:
Ik zat even na te denken hoe ik zou reageren als PSV zover was gekomen. Denk dat ik er wel van had genoten en niet zo zuur was als DP en Davy.quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:49 schreef GGMM het volgende:
Ben je weer The Sopranos aan het kijken?quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:17 schreef Saind het volgende:
kan niet wachten tot de moeder van Tony dood gaat
Jaquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ben je weer The Sopranos aan het kijken?
Had je hem een week later moeten vervangenquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:24 schreef napoleonfour het volgende:
Ik kreeg mijn nieuwe bankpas vandaag binnen, ik vind het jammer dat de ABN zijn passen qua uiterlijk niet heeft veranderd.
Serieus? Ah bah. Noujah ik heb weinig aangevraagd, kreeg het opgestuurd.quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Had je hem een week later moeten vervangen
Vanaf dinsdag. Zien er wel kek uit, niet meer dat lelijke groen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Serieus? Ah bah. Noujah ik heb weinig aangevraagd, kreeg het opgestuurd.
Je kan toch ook een eigen afbeelding gebruiken? Ik heb een poosje een kaart met de Surinaamse vlag gehad.quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag. Zien er wel kek uit, niet meer dat lelijke groen.
10 plaatjes gebruikt allemaal afgekeurd door INGquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kan toch ook een eigen afbeelding gebruiken? Ik heb een poosje een kaart met de Surinaamse vlag gehad.
Volgens mij was dat een andere bankquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kan toch ook een eigen afbeelding gebruiken? Ik heb een poosje een kaart met de Surinaamse vlag gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |