Die heeft liever dat de NAAKTPICGATE nooit was gebeurdquote:Op vrijdag 19 april 2019 13:45 schreef Caland het volgende:
Opgebakken shoarma is vaak nog lekkerder ook
@:madame_paon kan dit bevestigen
Bah. Hier vind ik iets van.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lijkt nu zo'n aardige jongen maar binnenkort komt hij waarschijnlijk weer met een tweet die je moet liken onder het mom van 'vrienschap'.
Was drizzt daar ook bij betrokken?quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die heeft liever dat de NAAKTPICGATE nooit was gebeurd
Ah oke. Dat maakt het ineens een goede actie. Sterkte voor je maatje.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja nja maatje van me kreeg gisteren te horen dat zn pa ongeneselijk ziek is.
Dus we hebben het maar op een zuipen gezet
quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:42 schreef Caland het volgende:
@:Lange_lans is dus typisch zo iemand die je misbruikt naar gelang het hem uitkomt.
Je zou hem het etiket ‘predator’ kunnen geven.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lijkt nu zo'n aardige jongen maar binnenkort komt hij waarschijnlijk weer met een tweet die je moet liken onder het mom van 'vrienschap'.
Lekker hoor jongens. Ik trek mijn conclusies.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:38 schreef GGMM het volgende:
Valt me overigens tegen van Lange_lans zeg.
Bah
ik speel rdr2 lolquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik luister nu een interview met Mkrabby.
Door wie wordt hij geïnterviewd?quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik luister nu een interview met Mkrabby.
Genotquote:
https://www.vi.nl/video/d(...)op-bij-feyenoord#_=_quote:
Ik ga even luisteren Scrummie. Wat verwacht je tegen AZ?quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
GenotNog niet uit?
[..]
https://www.vi.nl/video/d(...)op-bij-feyenoord#_=_
Ik heb geen idee, maar misschien als je het ook gaat kijken, je er snel achter komt.
quote:
Simpele overwinning. 3e plek is beslist morgenavond.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga even luisteren Scrummie. Wat verwacht je tegen AZ?
Dat denk ik ook. 3-1 of zo.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Simpele overwinning. 3e plek is beslist morgenavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |