Wel aan mits en tenzij?quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Ajax de beker wint, schuift dat inderdaad door. Maar ik doe niet aan 'als'.
Alsof je dat sowieso niet hooptequote:Op vrijdag 19 april 2019 14:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Stuitend arrogant ja. Nu hoop ik nog meer dat Willem II de beker pakt.
Ik doe niet aan als.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:39 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax de CL heeft gewonnen mogen we toch direct de CL van dat jaar erop in? Krijgen we dan een extra plaats of is dat ter vervanging van onze huidige plaats waarin we voorrondes moeten spelen?
@:el-stinho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Als die bekerfinale op 5 mei blijft staan zie ik Willem II die beker wel pakken.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik doe niet aan als.Bedankt maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk krijgt GGMM tegenwind op weg naar huis.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Stuitend arrogant ja. Nu hoop ik nog meer dat Willem II de beker pakt.
Ik ben morgen ook in Rotterdam, komt wel dichtbij zo, DP.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Den Haag, of Rotterdam
Ik weet niet meer precies waar :’)
Daarom staat er ook "nog meer". Je bent niet in vorm vandaag makker.quote:
Ik misgun jullie niets, daarom heb ik je ook succes gewenst en gefeliciteerd na afloop dinsdagquote:Net zoals je hoopte dat Ajax niet zou winnen in de CL.
Anderen geluk misgunnen, dan ben je een loser zeg.
Gezelligquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:42 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik ben morgen ook in Rotterdam, komt wel dichtbij zo, DP.
Wat eten bij ouders, niet veel bijzonders verder. Jij wel toch? Allemaal dingen maken enzo.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Thnx schatga je nog wat doen met Pasen?
Ik ookquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:42 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik ben morgen ook in Rotterdam, komt wel dichtbij zo, DP.
Wie?????quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou niet vieren dat Jezus is opgestaan?
Dragen die mensen ook konijnenoortjes voor de sfeer?quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je jezelf een béétje serieus neemt niet.
Ja.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:43 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Mag dat AZ vrij naar De Kuip? Ik zit op de lijn Alkmaar - Rotterdam morgenmiddag.
Laatste avondmaal spaghetti met plakken kaas.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:44 schreef GGMM het volgende:
Stel dat Drizzt Jezus was
Dan vierden we pasen pas om 13:00
Ik sluit het niet uit.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dragen die mensen ook konijnenoortjes voor de sfeer?
Mijn vader deed die voorgesneden plakken eens in de lasagne.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Zou hij van die voorgesneden plakken bedoelen of van de kaasschaaf
Voorgesneden natuurlijkquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Zou hij van die voorgesneden plakken bedoelen of van de kaasschaaf
Thalia zekerquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Den Haag, of Rotterdam
Ik weet niet meer precies waar :’)
Ja ik probeer het een beetje te begrijpen maar lukt niet echtquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Voorgesneden natuurlijk
Drizzt is nogal lui
Geen rasp in huis hebbenquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik had ooit geen geraspte kaas in huis. Toen heb ik een plakje kaas aan dunne reepjes gesneden.
Welke mongool doet er nou hele plakken kaas op zijn macaroni.
Ouders/schoonouders komen naar ons thuis.. ik ga koken en eitjes verstoppen voor de kindjesquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat eten bij ouders, niet veel bijzonders verder. Jij wel toch? Allemaal dingen maken enzo.
Saind is scherpquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Ook niet toen je plakken kaas klein stond te snijden?
Yugofeest.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, familiefissa he
Komen 2/300 man geloof ik lol
das nogal een verschil haha 2 of 300 man lolquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, familiefissa he
Komen 2/300 man geloof ik lol
Ja verdorie.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Ook niet toen je plakken kaas klein stond te snijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |