Wel aan mits en tenzij?quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Ajax de beker wint, schuift dat inderdaad door. Maar ik doe niet aan 'als'.
Alsof je dat sowieso niet hooptequote:Op vrijdag 19 april 2019 14:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Stuitend arrogant ja. Nu hoop ik nog meer dat Willem II de beker pakt.
Ik doe niet aan als.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:39 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax de CL heeft gewonnen mogen we toch direct de CL van dat jaar erop in? Krijgen we dan een extra plaats of is dat ter vervanging van onze huidige plaats waarin we voorrondes moeten spelen?
@:el-stinho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Als die bekerfinale op 5 mei blijft staan zie ik Willem II die beker wel pakken.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik doe niet aan als.Bedankt maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk krijgt GGMM tegenwind op weg naar huis.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Stuitend arrogant ja. Nu hoop ik nog meer dat Willem II de beker pakt.
Ik ben morgen ook in Rotterdam, komt wel dichtbij zo, DP.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Den Haag, of Rotterdam
Ik weet niet meer precies waar :’)
Daarom staat er ook "nog meer". Je bent niet in vorm vandaag makker.quote:
Ik misgun jullie niets, daarom heb ik je ook succes gewenst en gefeliciteerd na afloop dinsdagquote:Net zoals je hoopte dat Ajax niet zou winnen in de CL.
Anderen geluk misgunnen, dan ben je een loser zeg.
Gezelligquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:42 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik ben morgen ook in Rotterdam, komt wel dichtbij zo, DP.
Wat eten bij ouders, niet veel bijzonders verder. Jij wel toch? Allemaal dingen maken enzo.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Thnx schatga je nog wat doen met Pasen?
Ik ookquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:42 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik ben morgen ook in Rotterdam, komt wel dichtbij zo, DP.
Wie?????quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou niet vieren dat Jezus is opgestaan?
Dragen die mensen ook konijnenoortjes voor de sfeer?quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je jezelf een béétje serieus neemt niet.
Ja.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:43 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Mag dat AZ vrij naar De Kuip? Ik zit op de lijn Alkmaar - Rotterdam morgenmiddag.
Laatste avondmaal spaghetti met plakken kaas.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:44 schreef GGMM het volgende:
Stel dat Drizzt Jezus was
Dan vierden we pasen pas om 13:00
Ik sluit het niet uit.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dragen die mensen ook konijnenoortjes voor de sfeer?
Mijn vader deed die voorgesneden plakken eens in de lasagne.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Zou hij van die voorgesneden plakken bedoelen of van de kaasschaaf
Voorgesneden natuurlijkquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Zou hij van die voorgesneden plakken bedoelen of van de kaasschaaf
Thalia zekerquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Den Haag, of Rotterdam
Ik weet niet meer precies waar :’)
Ja ik probeer het een beetje te begrijpen maar lukt niet echtquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Voorgesneden natuurlijk
Drizzt is nogal lui
Geen rasp in huis hebbenquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik had ooit geen geraspte kaas in huis. Toen heb ik een plakje kaas aan dunne reepjes gesneden.
Welke mongool doet er nou hele plakken kaas op zijn macaroni.
Ouders/schoonouders komen naar ons thuis.. ik ga koken en eitjes verstoppen voor de kindjesquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat eten bij ouders, niet veel bijzonders verder. Jij wel toch? Allemaal dingen maken enzo.
Saind is scherpquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Ook niet toen je plakken kaas klein stond te snijden?
Yugofeest.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, familiefissa he
Komen 2/300 man geloof ik lol
das nogal een verschil haha 2 of 300 man lolquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, familiefissa he
Komen 2/300 man geloof ik lol
Ja verdorie.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Ook niet toen je plakken kaas klein stond te snijden?
Ook veel Turken, en Nederlanders #multicultiquote:
Ik organiseer het niet dus kan mij het schelen lol haha roflquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
das nogal een verschil haha 2 of 300 man lol
Die feesten zijn wel altijd inderdaad in Rotterdam en Agga, jaquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ook veel Turken, en Nederlanders #multiculti
Lekker slivovitsje erbijquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Die feesten zijn wel altijd inderdaad in Rotterdam en Agga, ja.
Lekker cevapi eten en raki achteroverslaanquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Die feesten zijn wel altijd inderdaad in Rotterdam en Agga, ja.
tip: je moet er nooit te lang blijvenquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:54 schreef O_o_ het volgende:
Als je daar als kaaskop handtastelijk bent dan raak je je hand dus écht kwijt.
Daarom zeg ik, lekker met de pipa zwaaien. Als die Yugo's het op hun heupen krijgen dan raken ze van God los.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
tip: je moet er nooit te lang blijven
Klinkt een beetje als een kampbruiloftquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
tip: je moet er nooit te lang blijven
Tony gaat dood.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:55 schreef Saind het volgende:
Bijna eerste seizoen Sopranos af
in 2 dagen niet slecht toch
Stoofvleesquote:Op vrijdag 19 april 2019 15:26 schreef Saind het volgende:
ah fuck
Moet 2 imperial IPA's openmaken om de gist eruit op te kweken om zondag mee te brouwen
maar heb echt geen zin 2 bier van 9% te drinken
en weggieten is ook alweer zoiets
Ik weiger in het vieze linkse bolwerk deel van FOK! te kijken.quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:12 schreef Doublepain het volgende:
Mensen zijn weer viesboos in het fvd topa
@:scrummie2.0
@:jancees
@:onlogisch
@:lenny_leonard
@:kingroland
@:madame_paon
Heb weer wat notes erbijquote:Op vrijdag 19 april 2019 15:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik weiger in het vieze linkse bolwerk deel van FOK! te kijken.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb weer wat notes erbij
Walgelijk
Weet niet of je echt kunt koken met van dat super bittere bierquote:
Ik ben benieuwd hoe @El-Stinho hier over denktquote:Op vrijdag 19 april 2019 15:49 schreef GGMM het volgende:
Je wordt echt doodgegooid met analyses over Ajax zover heeft kunnen komen in de CL. Ik word er wel een beetje moe van.
Ben benieuwd hoe @:doublepain hier over denkt.
Ik luister momenteel naar het nieuwe album van Anderson .Paak.quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe @:el-stinho hier over denkt
Is 't wat?quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik luister momenteel naar het nieuwe album van Anderson .Paak.
Ik luister een album altijd twee keer voor een beter oordeel maar deze zijn vooralsnog wel aardig vooralquote:
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 19 april 2019 15:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik luister momenteel naar het nieuwe album van Anderson .Paak.
@onlogischquote:Op vrijdag 19 april 2019 15:49 schreef GGMM het volgende:
Je wordt echt doodgegooid met analyses over Ajax zover heeft kunnen komen in de CL. Ik word er wel een beetje moe van.
De vele analyses inderdaad, maar ook dit:quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:49 schreef GGMM het volgende:
Ik zat even na te denken hoe ik zou reageren als PSV zover was gekomen. Denk dat ik er wel van had genoten en niet zo zuur was als DP en Davy.quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:49 schreef GGMM het volgende:
Ben je weer The Sopranos aan het kijken?quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:17 schreef Saind het volgende:
kan niet wachten tot de moeder van Tony dood gaat
Jaquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ben je weer The Sopranos aan het kijken?
Had je hem een week later moeten vervangenquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:24 schreef napoleonfour het volgende:
Ik kreeg mijn nieuwe bankpas vandaag binnen, ik vind het jammer dat de ABN zijn passen qua uiterlijk niet heeft veranderd.
Serieus? Ah bah. Noujah ik heb weinig aangevraagd, kreeg het opgestuurd.quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Had je hem een week later moeten vervangen
Vanaf dinsdag. Zien er wel kek uit, niet meer dat lelijke groen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Serieus? Ah bah. Noujah ik heb weinig aangevraagd, kreeg het opgestuurd.
Je kan toch ook een eigen afbeelding gebruiken? Ik heb een poosje een kaart met de Surinaamse vlag gehad.quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag. Zien er wel kek uit, niet meer dat lelijke groen.
10 plaatjes gebruikt allemaal afgekeurd door INGquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kan toch ook een eigen afbeelding gebruiken? Ik heb een poosje een kaart met de Surinaamse vlag gehad.
Volgens mij was dat een andere bankquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kan toch ook een eigen afbeelding gebruiken? Ik heb een poosje een kaart met de Surinaamse vlag gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |