Zoiets ja. De enige wedstrijd nog waarin Feyenoord écht moet, kan me echt niet voorstellen dat dat mis gaat.quote:
AZ heeft het zelf eigenlijk ook alweer verprutst.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zoiets ja. De enige wedstrijd nog waarin Feyenoord écht moet, kan me echt niet voorstellen dat dat mis gaat.
Echt hequote:Op vrijdag 19 april 2019 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
AZ heeft het zelf eigenlijk ook alweer verprutst.
Chokers. Konden het potverdomme alleen tegen Ajax.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Echt he. Toen ze 3e werden ging het ineens bergafwaarts. Rare club. Alles leek erop dat juist zij de 3e plek morgen konden veiligstellen.
Klopt jaquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Chokers. Konden het potverdomme alleen tegen Ajax.
Wel schandalig dat Feyenoord ze überhaupt die kans heeft gegeven. Zo onnodig.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Echt he. Toen ze 3e werden ging het ineens bergafwaarts. Rare club. Alles leek erop dat juist zij de 3e plek morgen konden veiligstellen.
Spelers sparen voor de playoffsquote:Op vrijdag 19 april 2019 14:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Klopt ja.
En straks niet tegen PSV, want dan spelen ze nergens meer voor.
Alles wat Feyenoord dit seizoen heeft gedaan is zo'n beetje schandalig. Helaas.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel schandalig dat Feyenoord ze überhaupt die kans heeft gegeven. Zo onnodig.
Precies.quote:
GGMM is een drinker.quote:
Dat moet in dit geval wel echt een hele grote doos tijgernootjes zijn en minstens ook nog een paar goede DVDs.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bah. Hier vind ik iets van.
En als het nou een foutje was en hij je als excuus een grote doos tijgernootjes toestuurt dan kan ik het hem wel vergeven, maar hij blijft gewoon doorgaan.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ing-in-de-eredivisiequote:Als Ajax dus op 5 mei wint van Willem II, zijn de eerste vier teams van de Eredivisie voorzien van een ticket voor de voorronde van een Europees toernooi. Dit betekent dat de nummer vijf, zes, zeven en acht van de Eredivisie de play-offs ingaan. Wint Willem II de KNVB-beker, zal er een stuk minder geschoven worden met de startbewijzen. Willem II gaat in dat geval de derde voorronde van de Europa League in, de nummer drie gaat richting de tweede voorronde en de nummers vier tot en met zeven gaan spelen in de play-offs.
Als Ajax de beker wint, schuift dat inderdaad door. Maar ik doe niet aan 'als'.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:32 schreef GGMM het volgende:
Wacht, nee. Als Ajax de beker wint speelt de nr 4 toch geen playoffs
Help me Stijn leg het eens uit.
Snap ik.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat moet in dit geval wel echt een hele grote doos tijgernootjes zijn en minstens ook nog een paar goede DVDs.
Heel arrogant van GGMM om zo te redeneren.quote:
Fijne paasdagen DP!!quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:38 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb geen zin meer
Ik stop ermee voor vandaag
WEEKENDGENOT
Stuitend arrogant ja. Nu hoop ik nog meer dat Willem II de beker pakt.quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heel arrogant van GGMM om zo te redeneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |