quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb weer wat notes erbij
Walgelijk
Weet niet of je echt kunt koken met van dat super bittere bierquote:
Ik ben benieuwd hoe @El-Stinho hier over denktquote:Op vrijdag 19 april 2019 15:49 schreef GGMM het volgende:
Je wordt echt doodgegooid met analyses over Ajax zover heeft kunnen komen in de CL. Ik word er wel een beetje moe van.
Ben benieuwd hoe @:doublepain hier over denkt.
Ik luister momenteel naar het nieuwe album van Anderson .Paak.quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe @:el-stinho hier over denkt
Is 't wat?quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik luister momenteel naar het nieuwe album van Anderson .Paak.
Ik luister een album altijd twee keer voor een beter oordeel maar deze zijn vooralsnog wel aardig vooralquote:
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 19 april 2019 15:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik luister momenteel naar het nieuwe album van Anderson .Paak.
@onlogischquote:Op vrijdag 19 april 2019 15:49 schreef GGMM het volgende:
Je wordt echt doodgegooid met analyses over Ajax zover heeft kunnen komen in de CL. Ik word er wel een beetje moe van.
De vele analyses inderdaad, maar ook dit:quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:49 schreef GGMM het volgende:
Ik zat even na te denken hoe ik zou reageren als PSV zover was gekomen. Denk dat ik er wel van had genoten en niet zo zuur was als DP en Davy.quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:49 schreef GGMM het volgende:
Ben je weer The Sopranos aan het kijken?quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:17 schreef Saind het volgende:
kan niet wachten tot de moeder van Tony dood gaat
Jaquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ben je weer The Sopranos aan het kijken?
Had je hem een week later moeten vervangenquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:24 schreef napoleonfour het volgende:
Ik kreeg mijn nieuwe bankpas vandaag binnen, ik vind het jammer dat de ABN zijn passen qua uiterlijk niet heeft veranderd.
Serieus? Ah bah. Noujah ik heb weinig aangevraagd, kreeg het opgestuurd.quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Had je hem een week later moeten vervangen
Vanaf dinsdag. Zien er wel kek uit, niet meer dat lelijke groen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Serieus? Ah bah. Noujah ik heb weinig aangevraagd, kreeg het opgestuurd.
Je kan toch ook een eigen afbeelding gebruiken? Ik heb een poosje een kaart met de Surinaamse vlag gehad.quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag. Zien er wel kek uit, niet meer dat lelijke groen.
10 plaatjes gebruikt allemaal afgekeurd door INGquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kan toch ook een eigen afbeelding gebruiken? Ik heb een poosje een kaart met de Surinaamse vlag gehad.
Volgens mij was dat een andere bankquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kan toch ook een eigen afbeelding gebruiken? Ik heb een poosje een kaart met de Surinaamse vlag gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |