Gelukkig waren Overmars en Sar daar zelf bij als spelers, dus die weten waar het mis kan gaan.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook dat en bepaalde jongens een "B" contract bieden terwijl ze net de CL hebben gewonnen, zo is de kabel ontstaan
Dan heeft Ajax wel iets van 500 miljoen in kas zoquote:Op donderdag 18 april 2019 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt totale leegloop ja, kan bijna niet anders.
Overmars zal ook niet iedereen laten gaan.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig waren Overmars en Sar daar zelf bij als spelers, dus die weten waar het mis kan gaan.
[..]
Dan heeft Ajax wel iets van 500 miljoen in kas zo
Bedanktquote:Op donderdag 18 april 2019 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wederom Onlogisch met een inhoudelijke bijdrage.
quote:Op donderdag 18 april 2019 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wederom Onlogisch met een inhoudelijke bijdrage.
Doe Royston de groeten.quote:
Royston doet aan tafeltennis.quote:
Denk het ook niet nee.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Overmars zal ook niet iedereen laten gaan.
nee lunchen, een 2* restaurant heeft een aanbieding 8 gangen inclusief drank en champagne vooraf voor 150, dat vonden we wel interessantquote:
TafeltennisGenotquote:Op donderdag 18 april 2019 11:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Royston doet aan tafeltennis.
Acht gangen? Kolere. Dat je dat weg krijgtquote:Op donderdag 18 april 2019 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee lunchen, een 2* restaurant heeft een aanbieding 8 gangen inclusief drank en champagne vooraf voor 150, dat vonden we wel interessant
Royston Tokio 2020twitter:FrankStout twitterde op maandag 25-03-2019 om 16:43:51Vriend @RoystonRDrenthe zegt dat-ie kan tafeltennissen. Dus weddenschap. 'Voor een Big Mac menu.' De hele repo vind je hier: https://t.co/J2NwXKFxuJ https://t.co/gZnPa7fJwN reageer retweet
Niks mis mee.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee lunchen, een 2* restaurant heeft een aanbieding 8 gangen inclusief drank en champagne vooraf voor 150, dat vonden we wel interessant
Ja dit valt helemaal niet op inderdaad. Edit mijn post dan ook meteen fucking downiequote:
1 hapje per gang. Mwoah.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Acht gangen? Kolere. Dat je dat weg krijgt
Ajax wordt wel wat aantrekkelijker natuurlijk voor spelers op deze manier.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk het ook niet nee.
En hopelijk al snel wat toppers erbij halen.
Heb je gezien wat ze op die bordjes flikkeren? Ik weet zeker als ik klaar ben bij zo'n restaurant dat ik bij de eerste Macdonalds stop om de tekorten aan te vullen.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
TR meegepaktquote:Op donderdag 18 april 2019 11:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dit valt helemaal niet op inderdaad. Edit mijn post dan ook meteen fucking downie.
Klopt.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tafeltennis is meer een sport dan fietsen, F1 of darts.
met voldoende wijn lukt dat echt welquote:Op donderdag 18 april 2019 11:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet echt.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tafeltennis is meer een sport dan fietsen, F1 of darts.
Ranzig varken.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je gezien wat ze op die bordjes flikkeren? Ik weet zeker als ik klaar ben bij zo'n restaurant dat ik bij de eerste Macdonalds stop om de tekorten aan te vullen.
Dat zou je sowieso wel doen. Hoef je niet speciaal voor naar een 2 sterren restaurant.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je gezien wat ze op die bordjes flikkeren? Ik weet zeker als ik klaar ben bij zo'n restaurant dat ik bij de eerste Macdonalds stop om de tekorten aan te vullen.
Smerig varkenquote:Op donderdag 18 april 2019 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze hebben ook het goede moment gekozen om Ajax te verkopen in Amerikaquote:Op donderdag 18 april 2019 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax wordt wel wat aantrekkelijker natuurlijk voor spelers op deze manier.
Wijn krijg ik al nauwelijks weg.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
met voldoende wijn lukt dat echt wel
ik heb zelden meegemaakt dat je na zo'n lunch nog honger hebt hoor, wel vaak zin om nog meer te proevenquote:Op donderdag 18 april 2019 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
viesdikquote:Op donderdag 18 april 2019 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
25 posts per paginaquote:Op donderdag 18 april 2019 11:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ben erg blij dat mijn geopende topic nu al op pagina 2 zit.
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 11:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Smerig varken
[..]
Ze hebben ook het goede moment gekozen om Ajax te verkopen in Amerika
quote:Op donderdag 18 april 2019 11:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou je sowieso wel doen. Hoef je niet speciaal voor naar een 2 sterren restaurant.
quote:
Ben je er zaterdag bij?quote:Op donderdag 18 april 2019 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helemaal een feest omdat jij nu komt posten
Jazeker. Als een echte echte heb ik de laatste 2 wedstrijden laten schieten. Zaterdag staan we weer vooraan om het bestuur naar de muur te schreeuwen.quote:
Tegen wie moeten ze?quote:Op donderdag 18 april 2019 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Als een echte echte heb ik de laatste 2 wedstrijden laten schieten. Zaterdag staan we weer vooraan om het bestuur naar de muur te schreeuwen.
Ok, ik ben er normaal ook. Als ik een beetje op tijd ben, kom ik wel ff buurten.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Als een echte echte heb ik de laatste 2 wedstrijden laten schieten. Zaterdag staan we weer vooraan om het bestuur naar de muur te schreeuwen.
daar verwacht ik niet zoveel van hoor maar de timing is wel goedquote:Op donderdag 18 april 2019 11:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Smerig
[..]
Ze hebben ook het goede moment gekozen om Ajax te verkopen in Amerika
gore dikzakquote:Op donderdag 18 april 2019 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh ja, is ook zo. Leuk potje, gaat Feyenoord wel winnen en dan is de 3e plek definitief veilig.quote:
Die Amerikanen houden wel van een goed underdog verhaal.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar verwacht ik niet zoveel van hoor maar de timing is wel goed
alleen niet van voetbalquote:Op donderdag 18 april 2019 11:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Amerikanen houden wel van een goed underdog verhaal.
Normaal gesproken choked AZ wel in de topwedstrijden ja.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja, is ook zo. Leuk potje, gaat Feyenoord wel winnen en dan is de 3e plek definitief veilig.
Echt een gore ransaap ben je.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ze kunnen het alleen tegen Ajaxquote:Op donderdag 18 april 2019 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Normaal gesproken choked AZ wel in de topwedstrijden ja.
Wel zonder Jorgensen, is Van Persie fit?quote:Op donderdag 18 april 2019 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Normaal gesproken choked AZ wel in de topwedstrijden ja.
Siquote:Op donderdag 18 april 2019 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel zonder Jorgensen, is Van Persie fit?
lekker weer maar nog weinig blote benen gezienquote:Op donderdag 18 april 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DE AIRCO KAN BIJNA AAAAAAAAAAAAAN
Komt dit weekend wel goedquote:Op donderdag 18 april 2019 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
lekker weer maar nog weinig blote benen gezien
Nee joh.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DE AIRCO KAN BIJNA AAAAAAAAAAAAAN
Nee, denk pas in juni. In juli ben ik toch 2 weken weg dus dat scheelt al weer.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh.
Pas als het straks weer wekenlang 25+ is en in de nachten amper afkoelt slinger ik dat kreng een keer aan.
Heb jij hem nu al aan dan?
Ga je heen dan ouwe reus?quote:Op donderdag 18 april 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, denk pas in juni. In juli ben ik toch 2 weken weg dus dat scheelt al weer.
ik weet niet of het door het weer komt maar veel meer vrouwen in de sportschool deze week, gisteren was echt een topdag qua looks ook nog, zaten er toch wel 10 neukbare bijquote:Op donderdag 18 april 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt dit weekend wel goed
Brussel 4 eva.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:54 schreef DonRaja het volgende:
Ik zie alleen kerels en lelijke vrouwen vandaag.
Nice, en denk het wel. Mijn vriendin kreeg ook meer zin om te sporten.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of het door het weer komt maar veel meer vrouwen in de sportschool deze week, gisteren was echt een topdag qua looks ook nog, zaten er toch wel 10 neukbare bij
Ik zit nu in Leuven. Straks even naar buiten.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:55 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Brussel 4 eva.
Waarom hebben Fransen allemaal van die verneukte gebitten, Don?
Ik vind het bij Fransen nog wel meevallen, bij Engelsen is het een ramp.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:55 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Brussel 4 eva.
Waarom hebben Fransen allemaal van die verneukte gebitten, Don?
ooit geweest bij imbev, verder ken ik het eigenlijk niet, is toch een studentenstad?quote:Op donderdag 18 april 2019 11:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit nu in Leuven. Straks even naar buiten.
*Inbevquote:Op donderdag 18 april 2019 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
ooit geweest bij imbev, verder ken ik het eigenlijk niet, is toch een studentenstad?
Yep, maar het is hier nu paasvakantie.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
ooit geweest bij imbev, verder ken ik het eigenlijk niet, is toch een studentenstad?
Heb je al een gepersonaliseerde kentekenplaat? DE DON of zoquote:Op donderdag 18 april 2019 12:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, maar het is hier nu paasvakantie.
Die slapjanus durfde nieteens FR1908 te nemen.quote:Op donderdag 18 april 2019 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je al een gepersonaliseerde kentekenplaat? DE DON of zo
Nee, daar rijden alleen tokkies mee.quote:Op donderdag 18 april 2019 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je al een gepersonaliseerde kentekenplaat? DE DON of zo
I rest my case.quote:Op donderdag 18 april 2019 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die slapjanus durfde nieteens FR1908 te nemen.
En het was wel erg duur...quote:Op donderdag 18 april 2019 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
er zit al genoeg afschrijving opquote:Op donderdag 18 april 2019 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
heb je geen memory stick?quote:Op donderdag 18 april 2019 12:35 schreef Saind het volgende:
Hmm zou ik nu over de VPN iets naar de printer op de TU kunnen sturen, daarheen fietsen en het printen? Geen zin m'n laptop mee te slepen
Theoretisch moet dat werken ja.quote:Op donderdag 18 april 2019 12:35 schreef Saind het volgende:
Hmm zou ik nu over de VPN iets naar de printer op de TU kunnen sturen, daarheen fietsen en het printen? Geen zin m'n laptop mee te slepen
Jawel maar je moet met die netwerk printers vanaf je eigen laptop printen. Kost geld en dat gaat dan van je account afquote:
Volgens mij is het versturen van het bestand iig gelukt. We gaan het meemakenquote:Op donderdag 18 april 2019 12:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Theoretisch moet dat werken ja.
Dat werkt hier wel, geen idee of het daar wel werkt.quote:Op donderdag 18 april 2019 12:35 schreef Saind het volgende:
Werktequote:Op donderdag 18 april 2019 13:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat werkt hier wel, geen idee of het daar wel werkt.
valt me nog mee, kan me in HongKong herinneren dat er bepaalde kentekens voor miljoenen over de toonbank gingen, 2 miljoen euro voor nummer 28quote:
Het was vroeger 500, maar toen kon je niet alles kiezen. Vervolgens hebben ze het volledig vrijgegeven en het bedrag verhoogd naar 1000 euro. Dat was zo populair, dat ze het bedrag weer verhoogden naar 2000. Vervolgens nam niemand meer zo'n plaat en hebben ze het weer 1000 gemaakt.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
valt me nog mee, kan me in HongKong herinneren dat er bepaalde kentekens voor miljoenen over de toonbank gingen, 2 miljoen euro voor nummer 28
vreemd dat ze het hier niet doenquote:Op donderdag 18 april 2019 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was vroeger 500, maar toen kon je niet alles kiezen. Vervolgens hebben ze het volledig vrijgegeven en het bedrag verhoogd naar 1000 euro. Dat was zo populair, dat ze het bedrag weer verhoogden naar 2000. Vervolgens nam niemand meer zo'n plaat en hebben ze het weer 1000 gemaakt.
In principe mag je alles kiezen en het levert de Belgische overheid iets van 20/25 miljoen per jaar op.
nee hier pakken ze je gewoon via de wegenbelasting en de brandstof accijnsquote:Op donderdag 18 april 2019 13:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt iets voor Nederland
Ze moeten dan het hele systeem omgooien. In Nederland volgt de kentekenplaat de auto, in België volgt de kentekenplaat de eigenaar.quote:
Het zal vast hier ook ontzettend populair worden, maar dan vooral bij de Jayden's, Michael's, Ahmed's en Mourad's van deze wereld.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt iets voor Nederland
zo moeilijk lijkt me dat allemaal niet, ik vind sowieso dat systeem in NL kut zeker nu ze niet meer 00-00-00 doenquote:Op donderdag 18 april 2019 13:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze moeten dan het hele systeem omgooien. In Nederland volgt de kentekenplaat de auto, in België volgt de kentekenplaat de eigenaar.
'Tottenhan'quote:Op donderdag 18 april 2019 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zal jij dat straks ook wel doen.
@:mexicanobakker
ik ook niet hoor maar die gast in HongKong die 2 miljoen over heeft voor 28 wat staat voor "easy money" had toch al money genoeg lijkt mijquote:Op donderdag 18 april 2019 13:45 schreef Saind het volgende:
Of nouja ik zou nooit van mijn leven een vanity plate nemen maar mocht ik het doen dan die
Hoe staat dat voor easy money?quote:Op donderdag 18 april 2019 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook niet hoor maar die gast in HongKong die 2 miljoen over heeft voor 28 wat staat voor "easy money" had toch al money genoeg lijkt mij
dat heeft met de uitspraak te maken 2 staat voor makkelijk 8 voor fortune/geld, ik weet het verder niet zo goed meer maar 4 is slecht is iets met dood, dus daarom heb je in HongKong en China geen 4e etc verdieping in hotels en flatsquote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 13:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het zal vast hier ook ontzettend populair worden, maar dan vooral bij de Jayden's, Michael's, Ahmed's en Mourad's van deze wereld.
Gekke jongens, die Chinezenquote:Op donderdag 18 april 2019 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat heeft met de uitspraak te maken 2 staat voor makkelijk 8 voor fortune/geld, ik weet het verder niet zo goed meer maar 4 is slecht is iets met dood, dus daarom heb je in HongKong en China geen 4e etc verdieping in hotels en flats
absurd, toen in de jaren 90 veel HongKongers naar Canada gingen om te wonen voor een paspoort begonnen ze ook met bomen om te zagen want schaduw op je woning is slecht, huisnummers zelf te veranderen, helemaal gekquote:Op donderdag 18 april 2019 14:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Gekke jongens, die Chinezen
Al dat bijgeloof daar is echt crazy
Ook dat echt alles op bijgeloof gebaseerd isquote:Op donderdag 18 april 2019 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
absurd, toen in de jaren 90 veel HongKongers naar Canada gingen om te wonen voor een paspoort begonnen ze ook met bomen om te zagen want schaduw op je woning is slecht, huisnummers zelf te veranderen, helemaal gek
ach ja, hier geloofde het gros tot niet zo lang geleden in een sprookjesfiguurquote:Op donderdag 18 april 2019 14:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Ook dat echt alles op bijgeloof gebaseerd is
Met dat heet en koud in eten enzo. Blijf me erover verbazen
14 miljoen pond voor f1quote:Op donderdag 18 april 2019 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
valt me nog mee, kan me in HongKong herinneren dat er bepaalde kentekens voor miljoenen over de toonbank gingen, 2 miljoen euro voor nummer 28
Bernies bod van 10mio werd geweigerd.quote:Op donderdag 18 april 2019 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie heeft dat gekocht, Bernie zelf?
quote:Op donderdag 18 april 2019 15:44 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Bernies bod van 10mio werd geweigerd.
Een Pakistaans Britse entrepreneur nu
zekerquote:Op donderdag 18 april 2019 15:46 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat bernie wel zo'n mannetje is die daar ziek van is
ik was in 2016 in Brazilië, was wel een mooie race maar het gebrek aan geluid vond ik toch wel jammer, dat die auto's nu misschien wat sneller zijn merk je toch niet als toeschouwerquote:
GGMM neemt mij erg letterlijk vandaag.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zal jij dat straks ook wel doen.
quote:Op donderdag 18 april 2019 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM neemt mij erg letterlijk vandaag.
Dan zal Maxi-mus dat straks ook doen.
twitter:pauwnl twitterde op donderdag 18-04-2019 om 00:07:23Cabaretier @stefanokeizers gaat neer bij #Pauw https://t.co/jO3wm8L1wU reageer retweet
Die man is nog een grotere act dan kingflopland.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:20 schreef Zipportal het volgende:
twitter:pauwnl twitterde op donderdag 18-04-2019 om 00:07:23Cabaretier @:stefanokeizers gaat neer bij #Pauw https://t.co/jO3wm8L1wU reageer retweet
_!!!x10000
Wie?quote:Op donderdag 18 april 2019 17:20 schreef Zipportal het volgende:
twitter:pauwnl twitterde op donderdag 18-04-2019 om 00:07:23Cabaretier @:stefanokeizers gaat neer bij #Pauw https://t.co/jO3wm8L1wU reageer retweet
_!!!x10000
Stefano Keizersquote:Op donderdag 18 april 2019 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee die Stefano nog wat he.
Die van GTST??quote:Op donderdag 18 april 2019 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee die Stefano nog wat he.
quote:Op donderdag 18 april 2019 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weetnie dat kijk ik niet.
Is dat Italo Ferrero? Goede voetballer.quote:
wel de folie er af halen he.quote:
zat geen waarschuwing op de amerikaanse versie geloof ik dus dan snap ik het.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:35 schreef JanCees het volgende:
zelfde soort folie zit op mijn 144hz scherm
je bent wel mokerdom als je dat eraf haalt
Stefano Keizers is echt weerzinwekkend. Wat een walgelijke enge act.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die man is nog een grotere act dan kingflopland.
echt? wowquote:Op donderdag 18 april 2019 20:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ook zonder dat eraf te halen schijnt het scherm te breken.
https://www.macrumors.com(...)galaxy-fold-devices/quote:
ik zou eerlijk gezegd ook niet echt weten wat ik met een opvouwbare telefoon moet.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
https://www.macrumors.com(...)galaxy-fold-devices/
Oke, een Apple site, maar hier zetten ze er een paar op een rij. Maarja, ik neem aan dat ze snel vervangen zijn door Samsung, en aan de ene kant mag het niet voor die prijs, andere kant weet je dat je de eerste versie van een nieuwe technologie koopt. Zolang Samsung ze gewoon vervangt komt het vast wel goed.
Opvouwen kun je in ieder geval beter niet doen.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zou eerlijk gezegd ook niet echt weten wat ik met een opvouwbare telefoon moet.
Heb je zijn huis al gezien??quote:Op donderdag 18 april 2019 17:20 schreef Zipportal het volgende:
_!!!x10000
Ik zag een review, en het uitvouwen en verder kijken naar een filmpje of wat dan ook zag er wel erg vloeiend uit. Maar ik vind vooral het uiterlijk nog iets erg logs en lelijks hebben.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zou eerlijk gezegd ook niet echt weten wat ik met een opvouwbare telefoon moet.
Het is ook een begin he, wel revolutionairquote:Op donderdag 18 april 2019 22:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik zag een review, en het uitvouwen en verder kijken naar een filmpje of wat dan ook zag er wel erg vloeiend uit. Maar ik vind vooral het uiterlijk nog iets erg logs en lelijks hebben.
Zeker. Als AR/MR niet de plek van schermpjes gaat overnemen zal het wel richting de vouwbare kant opgaan. Maar dan wel graag zoals in Westworld.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is ook een begin he, wel revolutionair
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je zijn huis al gezien??
18:40
Kjeld....
Die kant gaat het wel op, genotquote:Op donderdag 18 april 2019 22:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zeker. Als AR/MR niet de plek van schermpjes gaat overnemen zal het wel richting de vouwbare kant opgaan. Maar dan wel graag zoals in Westworld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit gun je je ergste vijand niet eensquote:Op donderdag 18 april 2019 22:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hoe mensen in zoiets kunnen wonen.
Dat plaatje heb ik een tijdje geleden geliked, je loopt achterquote:Op donderdag 18 april 2019 22:06 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM hield zichzelf ook lekker bezig.
[ afbeelding ]
Sorry hoor, internetbeest dat je bent.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat plaatje heb ik een tijdje geleden geliked, je loopt achter
Spuit elfquote:Op donderdag 18 april 2019 22:06 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM hield zichzelf ook lekker bezig.
[ afbeelding ]
Volgende keer opletten graag, ik wil geen vrienden zijn met mensen die achterlopenquote:Op donderdag 18 april 2019 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry hoor, internetbeest dat je bent.
lekker jc. Ik deze week een 8 en een 8,5.quote:
Goed gedaan maatjequote:Op donderdag 18 april 2019 23:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lekker jc. Ik deze week een 8 en een 8,5.
lekker drs janceesquote:Op donderdag 18 april 2019 23:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Goed gedaan maatje
Nog 2 cijfers en ik ben helemaal klaar
Hopelijk kan de kat goed tegen de zonquote:Op donderdag 18 april 2019 23:25 schreef GGMM het volgende:
Wat een zon!
Ik wou dat ik een zonnekapje had, voor mijn laptop..
Ik kom er net vandaan, vanmiddag/vanavond naar Nederland getreind.quote:Op donderdag 18 april 2019 23:32 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Hoe staat het in de linkse broedplaats ten westen van Polen
Dit is al een paar maanden oud johquote:
Karakter?quote:Op donderdag 18 april 2019 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb net een Karakter genuttigd. Nu drink ik water.
Ook niet geklikt.quote:
Zijn er serieus bedrijven die vrij geven op goede vrijdag?quote:Op vrijdag 19 april 2019 07:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Nog eerder uit bed dan wanneer ik moet werken. Zonder wekkers. Man man man.
Goedemorgen!
Nee, ik heb vrij genomenquote:Op vrijdag 19 april 2019 07:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zijn er serieus bedrijven die vrij geven op goede vrijdag?
Genot hoor.
Lekker man.quote:Op vrijdag 19 april 2019 07:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, ik heb vrij genomen. 4 dagen weekend genot.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 07:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-v-v-vier op een rij.
@:lange_lans
Frank van Etten - mijn hart gaat boem boemquote:Op vrijdag 19 april 2019 07:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh.
Heb je dan een goede plaat voor me?
Dank maat, ga nu luisteren.quote:Op vrijdag 19 april 2019 07:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Frank van Etten - mijn hart gaat boem boem
jij zit toch op de islamitische universiteit van amsterdam?quote:Op vrijdag 19 april 2019 07:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik moet zo naar uni
Vraag me af hoe druk het daar is lol
Ja mooi he.quote:Op vrijdag 19 april 2019 07:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Harrie
ONZE WEDSTRIJD IS VERZET!!!
ADO - W2
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 19 april 2019 07:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die clip @:jancees
Die gast heeft 3 verschillende pakken aan. Geen 1 is op maat.
Ik heb trouwens op YouTube gekeken.
@:onlogisch
Nu staat Kafke aan. Wat vind je daarvan, JanCees?
Geen ideequote:Op vrijdag 19 april 2019 08:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij zit toch op de islamitische universiteit van amsterdam?
mensen die beroep + naam gebruiken zijn meestal teringslecht, zo ook nu (zanger bob uitgesloten uiteraard).quote:
https://www.bd.nl/heusden(...)hem-boeken~ae7d9b0f/quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mensen die beroep + naam gebruiken zijn meestal teringslecht, zo ook nu (zanger bob uitgesloten uiteraard).
Nee en zeker niet op dat tijdstipquote:Op vrijdag 19 april 2019 08:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit er nog iemand op die wedstrijd te wachten denk je?
Zangeres zonder naamquote:Op vrijdag 19 april 2019 08:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mensen die beroep + naam gebruiken zijn meestal teringslecht, zo ook nu (zanger bob uitgesloten uiteraard).
Dat is begrijpelijk.quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik sprak hem eens aan met Zanger Kanker. Hij werd erg boos.
Sterktequote:Op vrijdag 19 april 2019 08:55 schreef Caland het volgende:
08.00u beginnen met een flinke kater.
Geen genot
Willem 2 heeft nu wel mooi lang rust voor de bekerfinale.quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit er nog iemand op die wedstrijd te wachten denk je?
Vi PRO ook.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:02 schreef Doublepain het volgende:
Voetbalzone doet nu niet anders dan berichten over ajax posten he
Lol
quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:02 schreef Doublepain het volgende:
Voetbalzone doet nu niet anders dan berichten over ajax posten he
Lol
Zeker, maar berichten als dat de ajax voetbal vrouwen nagenieten had niet echt gehoevenquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
11 pro artikelen achter elkaar over Ajax. Maar ik klaag niet en het is ook wel begrijpelijk.
Picsquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een geheel verzorgde paaslunch vandaag. Niks mis mee.
Dat vind ik meer iets voor de Telegraaf.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeker, maar berichten als dat de ajax voetbal vrouwen nagenieten had niet echt gehoeven
Het is maar waar je je druk over maakt. Maak je maar meer zorgen over zondag; Betis tegen Valencia. Voor echte mannen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeker, maar berichten als dat de ajax voetbal vrouwen nagenieten had niet echt gehoeven
Vreemde seksistische post ditquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk over maakt. Maak je maar meer zorgen over zondag; Betis tegen Valencia. Voor echte mannen.
Roepen die nog steeds dat Ziyech en Tadic elkaar niet mogen?quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik meer iets voor de Telegraaf.
Ik maak me nergens druk om?quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk over maakt. Maak je maar meer zorgen over zondag; Betis tegen Valencia. Voor echte mannen.
Valentijn wel. (lol)quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Roepen die nog steeds dat Ziyech en Tadic elkaar niet mogen?
Mag ook via DM. Ik beloof dat ik niks doorstuur.quote:
want echte mannen kunnen niet genieten van vrouwenvoetbal?quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Of vrouwen kunnen niet genieten van Betis-Valencia?quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:35 schreef Adames het volgende:
[..]
want echte mannen kunnen niet genieten van vrouwenvoetbal?
ik snap die jongen soms nietquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of vrouwen kunnen niet genieten van Betis-Valencia?
Fun fact: Je kan de Pathé zien vanuit de treinquote:Op donderdag 18 april 2019 23:33 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik kom er net vandaan, vanmiddag/vanavond naar Nederland getreind.
Bij doorkomst in Amersfoort dacht ik aan @:johannes_vermeer
Ik ben nog twee stops blijven zitten.
twitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 09:35:33Hahaha. Hier wordt de KNVB verweten dat er geen rekening is gehouden met een eventuele halve finaleplaats van een Nederlandse club. Wat een opportunisme. Een beetje in de trant van “ik ga niet naar Real uit, want het wordt toch niets” en nu op de banken staan van enthousiasme. https://t.co/baBMVpdem5 reageer retweet
Boefje.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:40 schreef GGMM het volgende:
Het volgen van @:jackvangelder en het weergeven van de Tweets van @:jackvangelder is voor jou geblokkeerd. Meer informatie
Dank.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Boefje.
https://www.veronicainsid(...)wat-een-opportunisme
Ik overweeg even wat tijd te steken in een Tottenham-Ajax topic. Of is het daar nog wat te vroeg voor?quote:
Daar is het nooit te vroeg voor.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik overweeg even wat tijd te steken in een Tottenham-Ajax topic. Of is het daar nog wat te vroeg voor?
Niet gezien, ik zat in m'n boek gedoken (Post Office van Charles Bukowski)quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fun fact: Je kan de Pathé zien vanuit de trein
mee aan de slag. Of je bent er mee bezig.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou @:GGMM is akkoord, dan ga ik er even mee bezig.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
mee aan de slag. Of je bent er mee bezig.
Dom varken.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
Shag deelt uit.twitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 09:35:33Hahaha. Hier wordt de KNVB verweten dat er geen rekening is gehouden met een eventuele halve finaleplaats van een Nederlandse club. Wat een opportunisme. Een beetje in de trant van “ik ga niet naar Real uit, want het wordt toch niets” en nu op de banken staan van enthousiasme. https://t.co/baBMVpdem5 reageer retweet
Nou ja zeg. Als je mensen wilt verbeteren kun je overigens beter je zin beginnen met een hoofdletter.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
mee aan de slag. Of je bent er mee bezig.
Dom varken.
Ik dacht ik borduur gewoon voort op jouw tekortkomingen. Is het weer niet goed (hier stond eerst geod)quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Als je mensen wilt verbeteren kun je overigens beter je zin beginnen met een hoofdletter.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht ik borduur gewoon voort op jouw tekortkomingen. Is het weer niet goed (hier stond eerst geod)
Geodquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht ik borduur gewoon voort op jouw tekortkomingen. Is het weer niet geod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |