Ik kom er net vandaan, vanmiddag/vanavond naar Nederland getreind.quote:Op donderdag 18 april 2019 23:32 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Hoe staat het in de linkse broedplaats ten westen van Polen
Dit is al een paar maanden oud johquote:
Karakter?quote:Op donderdag 18 april 2019 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb net een Karakter genuttigd. Nu drink ik water.
Ook niet geklikt.quote:
Zijn er serieus bedrijven die vrij geven op goede vrijdag?quote:Op vrijdag 19 april 2019 07:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Nog eerder uit bed dan wanneer ik moet werken. Zonder wekkers. Man man man.
Goedemorgen!
Nee, ik heb vrij genomenquote:Op vrijdag 19 april 2019 07:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zijn er serieus bedrijven die vrij geven op goede vrijdag?
Genot hoor.
Lekker man.quote:Op vrijdag 19 april 2019 07:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, ik heb vrij genomen. 4 dagen weekend genot.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 07:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-v-v-vier op een rij.
@:lange_lans
Frank van Etten - mijn hart gaat boem boemquote:Op vrijdag 19 april 2019 07:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh.
Heb je dan een goede plaat voor me?
Dank maat, ga nu luisteren.quote:Op vrijdag 19 april 2019 07:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Frank van Etten - mijn hart gaat boem boem
jij zit toch op de islamitische universiteit van amsterdam?quote:Op vrijdag 19 april 2019 07:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik moet zo naar uni
Vraag me af hoe druk het daar is lol
Ja mooi he.quote:Op vrijdag 19 april 2019 07:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Harrie
ONZE WEDSTRIJD IS VERZET!!!
ADO - W2
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 19 april 2019 07:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die clip @:jancees
Die gast heeft 3 verschillende pakken aan. Geen 1 is op maat.
Ik heb trouwens op YouTube gekeken.
@:onlogisch
Nu staat Kafke aan. Wat vind je daarvan, JanCees?
Geen ideequote:Op vrijdag 19 april 2019 08:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij zit toch op de islamitische universiteit van amsterdam?
mensen die beroep + naam gebruiken zijn meestal teringslecht, zo ook nu (zanger bob uitgesloten uiteraard).quote:
https://www.bd.nl/heusden(...)hem-boeken~ae7d9b0f/quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mensen die beroep + naam gebruiken zijn meestal teringslecht, zo ook nu (zanger bob uitgesloten uiteraard).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |