Stefano Keizersquote:Op donderdag 18 april 2019 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee die Stefano nog wat he.
Die van GTST??quote:Op donderdag 18 april 2019 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee die Stefano nog wat he.
quote:Op donderdag 18 april 2019 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weetnie dat kijk ik niet.
Is dat Italo Ferrero? Goede voetballer.quote:
wel de folie er af halen he.quote:
zat geen waarschuwing op de amerikaanse versie geloof ik dus dan snap ik het.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:35 schreef JanCees het volgende:
zelfde soort folie zit op mijn 144hz scherm
je bent wel mokerdom als je dat eraf haalt
Stefano Keizers is echt weerzinwekkend. Wat een walgelijke enge act.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die man is nog een grotere act dan kingflopland.
echt? wowquote:Op donderdag 18 april 2019 20:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ook zonder dat eraf te halen schijnt het scherm te breken.
https://www.macrumors.com(...)galaxy-fold-devices/quote:
ik zou eerlijk gezegd ook niet echt weten wat ik met een opvouwbare telefoon moet.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
https://www.macrumors.com(...)galaxy-fold-devices/
Oke, een Apple site, maar hier zetten ze er een paar op een rij. Maarja, ik neem aan dat ze snel vervangen zijn door Samsung, en aan de ene kant mag het niet voor die prijs, andere kant weet je dat je de eerste versie van een nieuwe technologie koopt. Zolang Samsung ze gewoon vervangt komt het vast wel goed.
Opvouwen kun je in ieder geval beter niet doen.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zou eerlijk gezegd ook niet echt weten wat ik met een opvouwbare telefoon moet.
Heb je zijn huis al gezien??quote:Op donderdag 18 april 2019 17:20 schreef Zipportal het volgende:
twitter:pauwnl twitterde op donderdag 18-04-2019 om 00:07:23Cabaretier @:stefanokeizers gaat neer bij #Pauw https://t.co/jO3wm8L1wU reageer retweet
_!!!x10000
Ik zag een review, en het uitvouwen en verder kijken naar een filmpje of wat dan ook zag er wel erg vloeiend uit. Maar ik vind vooral het uiterlijk nog iets erg logs en lelijks hebben.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik zou eerlijk gezegd ook niet echt weten wat ik met een opvouwbare telefoon moet.
Het is ook een begin he, wel revolutionairquote:Op donderdag 18 april 2019 22:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik zag een review, en het uitvouwen en verder kijken naar een filmpje of wat dan ook zag er wel erg vloeiend uit. Maar ik vind vooral het uiterlijk nog iets erg logs en lelijks hebben.
Zeker. Als AR/MR niet de plek van schermpjes gaat overnemen zal het wel richting de vouwbare kant opgaan. Maar dan wel graag zoals in Westworld.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is ook een begin he, wel revolutionair
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je zijn huis al gezien??
18:40
Kjeld....
Die kant gaat het wel op, genotquote:Op donderdag 18 april 2019 22:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zeker. Als AR/MR niet de plek van schermpjes gaat overnemen zal het wel richting de vouwbare kant opgaan. Maar dan wel graag zoals in Westworld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit gun je je ergste vijand niet eensquote:Op donderdag 18 april 2019 22:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hoe mensen in zoiets kunnen wonen.
Dat plaatje heb ik een tijdje geleden geliked, je loopt achterquote:Op donderdag 18 april 2019 22:06 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM hield zichzelf ook lekker bezig.
[ afbeelding ]
Sorry hoor, internetbeest dat je bent.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat plaatje heb ik een tijdje geleden geliked, je loopt achter
Spuit elfquote:Op donderdag 18 april 2019 22:06 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM hield zichzelf ook lekker bezig.
[ afbeelding ]
Volgende keer opletten graag, ik wil geen vrienden zijn met mensen die achterlopenquote:Op donderdag 18 april 2019 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry hoor, internetbeest dat je bent.
lekker jc. Ik deze week een 8 en een 8,5.quote:
Goed gedaan maatjequote:Op donderdag 18 april 2019 23:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lekker jc. Ik deze week een 8 en een 8,5.
lekker drs janceesquote:Op donderdag 18 april 2019 23:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Goed gedaan maatje
Nog 2 cijfers en ik ben helemaal klaar
Hopelijk kan de kat goed tegen de zonquote:Op donderdag 18 april 2019 23:25 schreef GGMM het volgende:
Wat een zon!
Ik wou dat ik een zonnekapje had, voor mijn laptop..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |