heb je geen memory stick?quote:Op donderdag 18 april 2019 12:35 schreef Saind het volgende:
Hmm zou ik nu over de VPN iets naar de printer op de TU kunnen sturen, daarheen fietsen en het printen? Geen zin m'n laptop mee te slepen
Theoretisch moet dat werken ja.quote:Op donderdag 18 april 2019 12:35 schreef Saind het volgende:
Hmm zou ik nu over de VPN iets naar de printer op de TU kunnen sturen, daarheen fietsen en het printen? Geen zin m'n laptop mee te slepen
Jawel maar je moet met die netwerk printers vanaf je eigen laptop printen. Kost geld en dat gaat dan van je account afquote:
Volgens mij is het versturen van het bestand iig gelukt. We gaan het meemakenquote:Op donderdag 18 april 2019 12:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Theoretisch moet dat werken ja.
Dat werkt hier wel, geen idee of het daar wel werkt.quote:Op donderdag 18 april 2019 12:35 schreef Saind het volgende:
Werktequote:Op donderdag 18 april 2019 13:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat werkt hier wel, geen idee of het daar wel werkt.
valt me nog mee, kan me in HongKong herinneren dat er bepaalde kentekens voor miljoenen over de toonbank gingen, 2 miljoen euro voor nummer 28quote:
Het was vroeger 500, maar toen kon je niet alles kiezen. Vervolgens hebben ze het volledig vrijgegeven en het bedrag verhoogd naar 1000 euro. Dat was zo populair, dat ze het bedrag weer verhoogden naar 2000. Vervolgens nam niemand meer zo'n plaat en hebben ze het weer 1000 gemaakt.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
valt me nog mee, kan me in HongKong herinneren dat er bepaalde kentekens voor miljoenen over de toonbank gingen, 2 miljoen euro voor nummer 28
vreemd dat ze het hier niet doenquote:Op donderdag 18 april 2019 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was vroeger 500, maar toen kon je niet alles kiezen. Vervolgens hebben ze het volledig vrijgegeven en het bedrag verhoogd naar 1000 euro. Dat was zo populair, dat ze het bedrag weer verhoogden naar 2000. Vervolgens nam niemand meer zo'n plaat en hebben ze het weer 1000 gemaakt.
In principe mag je alles kiezen en het levert de Belgische overheid iets van 20/25 miljoen per jaar op.
nee hier pakken ze je gewoon via de wegenbelasting en de brandstof accijnsquote:Op donderdag 18 april 2019 13:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt iets voor Nederland
Ze moeten dan het hele systeem omgooien. In Nederland volgt de kentekenplaat de auto, in België volgt de kentekenplaat de eigenaar.quote:
Het zal vast hier ook ontzettend populair worden, maar dan vooral bij de Jayden's, Michael's, Ahmed's en Mourad's van deze wereld.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind het ook niet echt iets voor Nederland
zo moeilijk lijkt me dat allemaal niet, ik vind sowieso dat systeem in NL kut zeker nu ze niet meer 00-00-00 doenquote:Op donderdag 18 april 2019 13:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze moeten dan het hele systeem omgooien. In Nederland volgt de kentekenplaat de auto, in België volgt de kentekenplaat de eigenaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |