Nee en zeker niet op dat tijdstipquote:Op vrijdag 19 april 2019 08:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit er nog iemand op die wedstrijd te wachten denk je?
Zangeres zonder naamquote:Op vrijdag 19 april 2019 08:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mensen die beroep + naam gebruiken zijn meestal teringslecht, zo ook nu (zanger bob uitgesloten uiteraard).
Dat is begrijpelijk.quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik sprak hem eens aan met Zanger Kanker. Hij werd erg boos.
Sterktequote:Op vrijdag 19 april 2019 08:55 schreef Caland het volgende:
08.00u beginnen met een flinke kater.
Geen genot
Willem 2 heeft nu wel mooi lang rust voor de bekerfinale.quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit er nog iemand op die wedstrijd te wachten denk je?
Vi PRO ook.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:02 schreef Doublepain het volgende:
Voetbalzone doet nu niet anders dan berichten over ajax posten he
Lol
quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:02 schreef Doublepain het volgende:
Voetbalzone doet nu niet anders dan berichten over ajax posten he
Lol
Zeker, maar berichten als dat de ajax voetbal vrouwen nagenieten had niet echt gehoevenquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
11 pro artikelen achter elkaar over Ajax. Maar ik klaag niet en het is ook wel begrijpelijk.
Picsquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een geheel verzorgde paaslunch vandaag. Niks mis mee.
Dat vind ik meer iets voor de Telegraaf.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeker, maar berichten als dat de ajax voetbal vrouwen nagenieten had niet echt gehoeven
Het is maar waar je je druk over maakt. Maak je maar meer zorgen over zondag; Betis tegen Valencia. Voor echte mannen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeker, maar berichten als dat de ajax voetbal vrouwen nagenieten had niet echt gehoeven
Vreemde seksistische post ditquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk over maakt. Maak je maar meer zorgen over zondag; Betis tegen Valencia. Voor echte mannen.
Roepen die nog steeds dat Ziyech en Tadic elkaar niet mogen?quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik meer iets voor de Telegraaf.
Ik maak me nergens druk om?quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk over maakt. Maak je maar meer zorgen over zondag; Betis tegen Valencia. Voor echte mannen.
Valentijn wel. (lol)quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Roepen die nog steeds dat Ziyech en Tadic elkaar niet mogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |