Gelukkig waren Overmars en Sar daar zelf bij als spelers, dus die weten waar het mis kan gaan.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook dat en bepaalde jongens een "B" contract bieden terwijl ze net de CL hebben gewonnen, zo is de kabel ontstaan
Dan heeft Ajax wel iets van 500 miljoen in kas zoquote:Op donderdag 18 april 2019 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt totale leegloop ja, kan bijna niet anders.
Overmars zal ook niet iedereen laten gaan.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig waren Overmars en Sar daar zelf bij als spelers, dus die weten waar het mis kan gaan.
[..]
Dan heeft Ajax wel iets van 500 miljoen in kas zo
Bedanktquote:Op donderdag 18 april 2019 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wederom Onlogisch met een inhoudelijke bijdrage.
quote:Op donderdag 18 april 2019 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wederom Onlogisch met een inhoudelijke bijdrage.
Doe Royston de groeten.quote:
Royston doet aan tafeltennis.quote:
Denk het ook niet nee.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Overmars zal ook niet iedereen laten gaan.
nee lunchen, een 2* restaurant heeft een aanbieding 8 gangen inclusief drank en champagne vooraf voor 150, dat vonden we wel interessantquote:
TafeltennisGenotquote:Op donderdag 18 april 2019 11:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Royston doet aan tafeltennis.
Acht gangen? Kolere. Dat je dat weg krijgtquote:Op donderdag 18 april 2019 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee lunchen, een 2* restaurant heeft een aanbieding 8 gangen inclusief drank en champagne vooraf voor 150, dat vonden we wel interessant
Royston Tokio 2020twitter:FrankStout twitterde op maandag 25-03-2019 om 16:43:51Vriend @RoystonRDrenthe zegt dat-ie kan tafeltennissen. Dus weddenschap. 'Voor een Big Mac menu.' De hele repo vind je hier: https://t.co/J2NwXKFxuJ https://t.co/gZnPa7fJwN reageer retweet
Niks mis mee.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee lunchen, een 2* restaurant heeft een aanbieding 8 gangen inclusief drank en champagne vooraf voor 150, dat vonden we wel interessant
Ja dit valt helemaal niet op inderdaad. Edit mijn post dan ook meteen fucking downiequote:
1 hapje per gang. Mwoah.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Acht gangen? Kolere. Dat je dat weg krijgt
Ajax wordt wel wat aantrekkelijker natuurlijk voor spelers op deze manier.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk het ook niet nee.
En hopelijk al snel wat toppers erbij halen.
Heb je gezien wat ze op die bordjes flikkeren? Ik weet zeker als ik klaar ben bij zo'n restaurant dat ik bij de eerste Macdonalds stop om de tekorten aan te vullen.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
TR meegepaktquote:Op donderdag 18 april 2019 11:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dit valt helemaal niet op inderdaad. Edit mijn post dan ook meteen fucking downie.
Klopt.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tafeltennis is meer een sport dan fietsen, F1 of darts.
met voldoende wijn lukt dat echt welquote:Op donderdag 18 april 2019 11:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet echt.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tafeltennis is meer een sport dan fietsen, F1 of darts.
Ranzig varken.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je gezien wat ze op die bordjes flikkeren? Ik weet zeker als ik klaar ben bij zo'n restaurant dat ik bij de eerste Macdonalds stop om de tekorten aan te vullen.
Dat zou je sowieso wel doen. Hoef je niet speciaal voor naar een 2 sterren restaurant.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je gezien wat ze op die bordjes flikkeren? Ik weet zeker als ik klaar ben bij zo'n restaurant dat ik bij de eerste Macdonalds stop om de tekorten aan te vullen.
Smerig varkenquote:Op donderdag 18 april 2019 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze hebben ook het goede moment gekozen om Ajax te verkopen in Amerikaquote:Op donderdag 18 april 2019 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ajax wordt wel wat aantrekkelijker natuurlijk voor spelers op deze manier.
Wijn krijg ik al nauwelijks weg.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
met voldoende wijn lukt dat echt wel
ik heb zelden meegemaakt dat je na zo'n lunch nog honger hebt hoor, wel vaak zin om nog meer te proevenquote:Op donderdag 18 april 2019 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
viesdikquote:Op donderdag 18 april 2019 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
25 posts per paginaquote:Op donderdag 18 april 2019 11:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ben erg blij dat mijn geopende topic nu al op pagina 2 zit.
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 11:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Smerig varken
[..]
Ze hebben ook het goede moment gekozen om Ajax te verkopen in Amerika
quote:Op donderdag 18 april 2019 11:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou je sowieso wel doen. Hoef je niet speciaal voor naar een 2 sterren restaurant.
quote:
Ben je er zaterdag bij?quote:Op donderdag 18 april 2019 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helemaal een feest omdat jij nu komt posten
Jazeker. Als een echte echte heb ik de laatste 2 wedstrijden laten schieten. Zaterdag staan we weer vooraan om het bestuur naar de muur te schreeuwen.quote:
Tegen wie moeten ze?quote:Op donderdag 18 april 2019 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Als een echte echte heb ik de laatste 2 wedstrijden laten schieten. Zaterdag staan we weer vooraan om het bestuur naar de muur te schreeuwen.
Ok, ik ben er normaal ook. Als ik een beetje op tijd ben, kom ik wel ff buurten.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Als een echte echte heb ik de laatste 2 wedstrijden laten schieten. Zaterdag staan we weer vooraan om het bestuur naar de muur te schreeuwen.
daar verwacht ik niet zoveel van hoor maar de timing is wel goedquote:Op donderdag 18 april 2019 11:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Smerig
[..]
Ze hebben ook het goede moment gekozen om Ajax te verkopen in Amerika
gore dikzakquote:Op donderdag 18 april 2019 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh ja, is ook zo. Leuk potje, gaat Feyenoord wel winnen en dan is de 3e plek definitief veilig.quote:
Die Amerikanen houden wel van een goed underdog verhaal.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar verwacht ik niet zoveel van hoor maar de timing is wel goed
alleen niet van voetbalquote:Op donderdag 18 april 2019 11:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Amerikanen houden wel van een goed underdog verhaal.
Normaal gesproken choked AZ wel in de topwedstrijden ja.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja, is ook zo. Leuk potje, gaat Feyenoord wel winnen en dan is de 3e plek definitief veilig.
Echt een gore ransaap ben je.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ze kunnen het alleen tegen Ajaxquote:Op donderdag 18 april 2019 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Normaal gesproken choked AZ wel in de topwedstrijden ja.
Wel zonder Jorgensen, is Van Persie fit?quote:Op donderdag 18 april 2019 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Normaal gesproken choked AZ wel in de topwedstrijden ja.
Siquote:Op donderdag 18 april 2019 11:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel zonder Jorgensen, is Van Persie fit?
lekker weer maar nog weinig blote benen gezienquote:Op donderdag 18 april 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DE AIRCO KAN BIJNA AAAAAAAAAAAAAN
Komt dit weekend wel goedquote:Op donderdag 18 april 2019 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
lekker weer maar nog weinig blote benen gezien
Nee joh.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DE AIRCO KAN BIJNA AAAAAAAAAAAAAN
Nee, denk pas in juni. In juli ben ik toch 2 weken weg dus dat scheelt al weer.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh.
Pas als het straks weer wekenlang 25+ is en in de nachten amper afkoelt slinger ik dat kreng een keer aan.
Heb jij hem nu al aan dan?
Ga je heen dan ouwe reus?quote:Op donderdag 18 april 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, denk pas in juni. In juli ben ik toch 2 weken weg dus dat scheelt al weer.
ik weet niet of het door het weer komt maar veel meer vrouwen in de sportschool deze week, gisteren was echt een topdag qua looks ook nog, zaten er toch wel 10 neukbare bijquote:Op donderdag 18 april 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt dit weekend wel goed
Brussel 4 eva.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:54 schreef DonRaja het volgende:
Ik zie alleen kerels en lelijke vrouwen vandaag.
Nice, en denk het wel. Mijn vriendin kreeg ook meer zin om te sporten.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of het door het weer komt maar veel meer vrouwen in de sportschool deze week, gisteren was echt een topdag qua looks ook nog, zaten er toch wel 10 neukbare bij
Ik zit nu in Leuven. Straks even naar buiten.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:55 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Brussel 4 eva.
Waarom hebben Fransen allemaal van die verneukte gebitten, Don?
Ik vind het bij Fransen nog wel meevallen, bij Engelsen is het een ramp.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:55 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Brussel 4 eva.
Waarom hebben Fransen allemaal van die verneukte gebitten, Don?
ooit geweest bij imbev, verder ken ik het eigenlijk niet, is toch een studentenstad?quote:Op donderdag 18 april 2019 11:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit nu in Leuven. Straks even naar buiten.
*Inbevquote:Op donderdag 18 april 2019 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
ooit geweest bij imbev, verder ken ik het eigenlijk niet, is toch een studentenstad?
Yep, maar het is hier nu paasvakantie.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
ooit geweest bij imbev, verder ken ik het eigenlijk niet, is toch een studentenstad?
Heb je al een gepersonaliseerde kentekenplaat? DE DON of zoquote:Op donderdag 18 april 2019 12:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, maar het is hier nu paasvakantie.
Die slapjanus durfde nieteens FR1908 te nemen.quote:Op donderdag 18 april 2019 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je al een gepersonaliseerde kentekenplaat? DE DON of zo
Nee, daar rijden alleen tokkies mee.quote:Op donderdag 18 april 2019 12:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je al een gepersonaliseerde kentekenplaat? DE DON of zo
I rest my case.quote:Op donderdag 18 april 2019 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die slapjanus durfde nieteens FR1908 te nemen.
En het was wel erg duur...quote:Op donderdag 18 april 2019 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
er zit al genoeg afschrijving opquote:Op donderdag 18 april 2019 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |