Nee en zeker niet op dat tijdstipquote:Op vrijdag 19 april 2019 08:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit er nog iemand op die wedstrijd te wachten denk je?
Zangeres zonder naamquote:Op vrijdag 19 april 2019 08:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mensen die beroep + naam gebruiken zijn meestal teringslecht, zo ook nu (zanger bob uitgesloten uiteraard).
Dat is begrijpelijk.quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik sprak hem eens aan met Zanger Kanker. Hij werd erg boos.
Sterktequote:Op vrijdag 19 april 2019 08:55 schreef Caland het volgende:
08.00u beginnen met een flinke kater.
Geen genot
Willem 2 heeft nu wel mooi lang rust voor de bekerfinale.quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit er nog iemand op die wedstrijd te wachten denk je?
Vi PRO ook.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:02 schreef Doublepain het volgende:
Voetbalzone doet nu niet anders dan berichten over ajax posten he
Lol
quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:02 schreef Doublepain het volgende:
Voetbalzone doet nu niet anders dan berichten over ajax posten he
Lol
Zeker, maar berichten als dat de ajax voetbal vrouwen nagenieten had niet echt gehoevenquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
11 pro artikelen achter elkaar over Ajax. Maar ik klaag niet en het is ook wel begrijpelijk.
Picsquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een geheel verzorgde paaslunch vandaag. Niks mis mee.
Dat vind ik meer iets voor de Telegraaf.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeker, maar berichten als dat de ajax voetbal vrouwen nagenieten had niet echt gehoeven
Het is maar waar je je druk over maakt. Maak je maar meer zorgen over zondag; Betis tegen Valencia. Voor echte mannen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeker, maar berichten als dat de ajax voetbal vrouwen nagenieten had niet echt gehoeven
Vreemde seksistische post ditquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk over maakt. Maak je maar meer zorgen over zondag; Betis tegen Valencia. Voor echte mannen.
Roepen die nog steeds dat Ziyech en Tadic elkaar niet mogen?quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik meer iets voor de Telegraaf.
Ik maak me nergens druk om?quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk over maakt. Maak je maar meer zorgen over zondag; Betis tegen Valencia. Voor echte mannen.
Valentijn wel. (lol)quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Roepen die nog steeds dat Ziyech en Tadic elkaar niet mogen?
Mag ook via DM. Ik beloof dat ik niks doorstuur.quote:
want echte mannen kunnen niet genieten van vrouwenvoetbal?quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Of vrouwen kunnen niet genieten van Betis-Valencia?quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:35 schreef Adames het volgende:
[..]
want echte mannen kunnen niet genieten van vrouwenvoetbal?
ik snap die jongen soms nietquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of vrouwen kunnen niet genieten van Betis-Valencia?
Fun fact: Je kan de Pathé zien vanuit de treinquote:Op donderdag 18 april 2019 23:33 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik kom er net vandaan, vanmiddag/vanavond naar Nederland getreind.
Bij doorkomst in Amersfoort dacht ik aan @:johannes_vermeer
Ik ben nog twee stops blijven zitten.
twitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 09:35:33Hahaha. Hier wordt de KNVB verweten dat er geen rekening is gehouden met een eventuele halve finaleplaats van een Nederlandse club. Wat een opportunisme. Een beetje in de trant van “ik ga niet naar Real uit, want het wordt toch niets” en nu op de banken staan van enthousiasme. https://t.co/baBMVpdem5 reageer retweet
Boefje.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:40 schreef GGMM het volgende:
Het volgen van @:jackvangelder en het weergeven van de Tweets van @:jackvangelder is voor jou geblokkeerd. Meer informatie
Dank.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Boefje.
https://www.veronicainsid(...)wat-een-opportunisme
Ik overweeg even wat tijd te steken in een Tottenham-Ajax topic. Of is het daar nog wat te vroeg voor?quote:
Daar is het nooit te vroeg voor.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik overweeg even wat tijd te steken in een Tottenham-Ajax topic. Of is het daar nog wat te vroeg voor?
Niet gezien, ik zat in m'n boek gedoken (Post Office van Charles Bukowski)quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fun fact: Je kan de Pathé zien vanuit de trein
mee aan de slag. Of je bent er mee bezig.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou @:GGMM is akkoord, dan ga ik er even mee bezig.
@:mexicanobakker
quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
mee aan de slag. Of je bent er mee bezig.
Dom varken.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:39 schreef maxi-mus het volgende:
Shag deelt uit.twitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 09:35:33Hahaha. Hier wordt de KNVB verweten dat er geen rekening is gehouden met een eventuele halve finaleplaats van een Nederlandse club. Wat een opportunisme. Een beetje in de trant van “ik ga niet naar Real uit, want het wordt toch niets” en nu op de banken staan van enthousiasme. https://t.co/baBMVpdem5 reageer retweet
Nou ja zeg. Als je mensen wilt verbeteren kun je overigens beter je zin beginnen met een hoofdletter.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
mee aan de slag. Of je bent er mee bezig.
Dom varken.
Ik dacht ik borduur gewoon voort op jouw tekortkomingen. Is het weer niet goed (hier stond eerst geod)quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Als je mensen wilt verbeteren kun je overigens beter je zin beginnen met een hoofdletter.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht ik borduur gewoon voort op jouw tekortkomingen. Is het weer niet goed (hier stond eerst geod)
Geodquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht ik borduur gewoon voort op jouw tekortkomingen. Is het weer niet geod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |