quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars he
Ach, mensen zullen het ongetwijfeld nog wel eens over PSV gaan hebben als ze weer eens relevant zijn of goed voetbal spelen waarschijnlijk nooit ik snap je frustratie.
Goeie zin.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zit je wel dwars he
Ach, mensen zullen het ongetwijfeld nog wel eens over PSV gaan hebben als ze weer eens relevant zijn of goed voetbal spelen waarschijnlijk nooit ik snap je frustratie.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga heel eerlijk zijn maxi-:Bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Elan zal wel blij zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:05 schreef Tyron het volgende:
heerlijk weer buiten gecombineerd met een lang weekend
Jij hebt meer vrije tijd en posts dan mijn periode als alcoholist in de WW.quote:
sinds wanneer heb ik een zusjequote:Op vrijdag 19 april 2019 13:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hallo Tyron
Hoe is het met je zusje
Laat je nu eens niet zo opnaaien man.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt meer vrije tijd en posts dan mijn periode als alcoholist in de WW.
Tenzij je geld krijgt voor FOK!
Bederf mijn plezier niet wil jequote:Op vrijdag 19 april 2019 13:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laat je nu eens niet zo opnaaien man.
Naai @EIan nu eens niet zo op.quote:
Ik ben niet boos makker, ik constateer slechts.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laat je nu eens niet zo opnaaien man.
ik heb geen zusje maar de dame in kwestie heeft inderdaad een vriendquote:Op vrijdag 19 april 2019 13:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze had een vriend toch? Nog steeds?? (Ik vraag dit voor een vriend)
Spijtigquote:Op vrijdag 19 april 2019 13:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik heb geen zusje maar de dame in kwestie heeft inderdaad een vriend
woont ook al samen
Woest.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM moet wel een proletenbaan hebben met zoveel vrije tijd
Maar even serieus, wat voor werk heb jij dat je bijna niks te doen hebt?quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Woest.
Ooit gaan mensen het weer over PSV hebben doublepain.
Ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |