Overigens was ik wel lovend over Willem 2 in mijn OP van tot-ajax. (die verder niemand heeft gelezen)quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Roland vindt dit niet leuk.
TR meegepakt.
Dat zeg ik nergensquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bedankt dat je blijkbaar vindt dat ik niet in staat ben normaal te reageren.
Ik ga hem thuis wel lezen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Overigens was ik wel lovend over Willem 2 in mijn OP van tot-ajax. (die verder niemand heeft gelezen)
Je had duidelijk verwacht dat ik niet normaal zou reageren.quote:
Heb even gekeken. Dank.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Overigens was ik wel lovend over Willem 2 in mijn OP van tot-ajax. (die verder niemand heeft gelezen)
Omdat je soms, in een vervelende bui, nog wel eens anders kan reageren dan je nu deed.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga hem thuis wel lezen.
[..]
Je had duidelijk verwacht dat ik niet normaal zou reageren.
Snap niet waarom.
Jij bent een echte vriend.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga hem thuis wel lezen.
[..]
Je had duidelijk verwacht dat ik niet normaal zou reageren.
Snap niet waarom.
Zou voor ons een prachtige prijs zijn. Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun Willem 2 de beker ook wel. Moet Ajax wel kampioen worden.
Picsquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga maar eens douchen. Ik stink.
Doe je er zo lang mee joh? Ik slijt een pinpas of 3 per jaar gok ikquote:
Minder snuiven.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe je er zo lang mee joh? Ik slijt een pinpas of 3 per jaar gok ik
Zit nu aan mijn dertiende pas.
Lol.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe je er zo lang mee joh? Ik slijt een pinpas of 3 per jaar gok ik
Zit nu aan mijn dertiende pas.
Ik nog nooit. Kreeg laatst een nieuwe omdat mijn pinpas verlopen was.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
In mijn hele leven pas 2 keer een nieuwe pas moeten aanvragen wegens slijtage.
Dat komt omdat je pad 17 bent.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik nog nooit. Kreeg laatst een nieuwe omdat mijn pinpas verlopen was.
Ik moet de Ed Baars hype hebben gemist. Wie is de beste man?quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:54 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/modbreak]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:driepink @:drizzt_dourden @:anderemensendienietwelkomzijnopdiscord @:kingroland @:johannes_vermeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |