Ik ga zo maar eens een biertje drinken in de tuin.quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:52 schreef KingRoland het volgende:
Dames en heren, jongens en meisjes
het is warm
Ik drink een biertje in de trein.quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens een biertje drinken in de tuin.
[ afbeelding ]
Ik kan sowieso slecht tegen mensen die eten in het OV.quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:55 schreef Saind het volgende:
Er zou echt doodstraf moeten staan op Smullers eten in de trein
Klopt.quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zat even na te denken hoe ik zou reageren als PSV zover was gekomen. Denk dat ik er wel van had genoten en niet zo zuur was als DP en Davy.
eensquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:55 schreef Saind het volgende:
eensquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:55 schreef Saind het volgende:
Ik weet niet eens wat dat is.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
eens
@:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain
Echt enorme debielen posten daar. Inclusief die ene mod. Niet trein maar die andere.quote:Op vrijdag 19 april 2019 15:12 schreef Doublepain het volgende:
Mensen zijn weer viesboos in het fvd topa
@:scrummie2.0
@:jancees
@:onlogisch
@:lenny_leonard
@:kingroland
@:madame_paon
daar kan je fast food( @JR-Style-93 ) halen op de meeste stations in Nederland.quote:
indirecte modbash is geen modbash.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Echt enorme debielen posten daar. Inclusief die ene mod. Niet trein maar die andere.
Alles van de NS is kut dus Smullers ook.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
daar kan je fast food( @:jr-style-93 ) halen op de meeste stations in Nederland.
is van de NS ook
Noujah over 5 jaar dan maar.quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf dinsdag. Zien er wel kek uit, niet meer dat lelijke groen.
Bedankt Roland. Ik ben nu aan het fietsen. Bijna thuisquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
indirecte modbash is geen modbash.
lekker slim Lenny
Matige grap. Je kan veel beter! Ik weet zeker dat ik vandaag sowieso nog 1 keer om je moet lachen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn deze dingen die je wel eens ziet rijden.
[ afbeelding ]
wel eens.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn deze dingen die je wel eens ziet rijden.
[ afbeelding ]
wees voorzichtigquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt Roland. Ik ben nu aan het fietsen. Bijna thuis
Klopt, met mij is vaak lachen gieren brullen geblazen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Matige grap. Je kan veel beter! Ik weet zeker dat ik vandaag sowieso nog 1 keer om je moet lachen.
Dat gaat genieten worden.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, met mij is vaak lachen gieren brullen geblazen.
Vanavond bij Haxball ben ik een betere vorm.
@Coco. @Dj_Day-V @onlogischquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, met mij is vaak lachen gieren brullen geblazen.
Vanavond bij Haxball ben ik een betere vorm.
Nu maak je me wel erg benieuwd.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat gaat genieten worden.
Ik moet wel zeggen dat ik vandaag eerder al om 1 van je post hardop heb moeten lachen. Maar ik weet niet meer welke.
Ik had beter niets kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu maak je me wel erg benieuwd.
kan je het niet even opzoeken?
Uh fijn voor je.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb het gehaald. Veilig thuis gekomen
Gelukkig. Net op tijd!quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb het gehaald. Veilig thuis gekomen
Ik moest hierom hardop lachen:quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu maak je me wel erg benieuwd.
kan je het niet even opzoeken?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 14:31 schreef GGMM het volgende:
Oh wacht toch wel.
Gelukkig schold ik hem niet gelijk uit voor debiel, dat zou dit moment heel pijnlijk maken.
Bedankt voor het opzoeken.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik moest hierom hardop lachen:
[..]
quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
(Nu komt er een post van GGMM waardoor ik spijt krijg dat ik heb gezocht)
Roland vindt dit niet leuk.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
Lenny die flopland nadoet. Het dieptepunt is bereikt.
Jij bedankt dat je blijkbaar vindt dat ik niet in staat ben normaal te reageren.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geen dank! Jij bedankt voor de normale reactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |