nouquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:19 schreef KingRoland het volgende:
even wennen als ik buiten de ring komt @:jancees
Hey maat.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:19 schreef KingRoland het volgende:
even wennen als ik buiten de ring komt @:jancees
huh?quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zat even na te denken hoe ik zou reageren als PSV zover was gekomen. Denk dat ik er wel van had genoten en niet zo zuur was als DP en Davy.
Ben er alquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:11 schreef charmed_angel het volgende:
Nou deze sc is ook dood tegenwoordig
gewoon zolang er voor staat. Heb nu een half jaar wel zonder contactloos betalen gedaan want dat was kapot.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe je er zo lang mee joh? Ik slijt een pinpas of 3 per jaar gok ik
Zit nu aan mijn dertiende pas.
Bedankt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 07:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoi Haags
Succes tegen PSV morgen dit weekend
Pics van je vriendin.quote:Op zaterdag 20 april 2019 08:23 schreef PicoMMP het volgende:
Gaan jullie wat leuks doen vandaag?
Ik ga met mijn vriendin naar wat forten in Noord Holland (Stelling van Amsterdam). Vanmiddag even naar de slager en eind van de middag BBQ met tv in de tuin voor Groningen-Ajax.
Tot zover mijn dagboek.
Lekker vroeg naar Rotterdam, bier drinken op het terras in de oude haven gok ik en daarna naar de Kuip.quote:Op zaterdag 20 april 2019 08:23 schreef PicoMMP het volgende:
Gaan jullie wat leuks doen vandaag?
Ik ga met mijn vriendin naar wat forten in Noord Holland (Stelling van Amsterdam). Vanmiddag even naar de slager en eind van de middag BBQ met tv in de tuin voor Groningen-Ajax.
Tot zover mijn dagboek.
Klinkt als een vermakelijke dag, op dat gedeelte van Rotterdam en De Kuip na.quote:Op zaterdag 20 april 2019 08:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker vroeg naar Rotterdam, bier drinken op het terras in de oude haven gok ik en daarna naar de Kuip.
Hoef zelf niet te voetballen, komt goed uit.
Dat wordt min of meer gezien als noodzakelijk kwaad.quote:Op zaterdag 20 april 2019 08:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klinkt als een vermakelijke dag, op dat gedeelte van Rotterdam en De Kuip na.
Dat zijn de mooiste dagen ja, dat je de hele dag zit te zuipen ergens in een uithoek van Nederland, dan naar het stadion gaat om er na een kwartier achter te komen dat het in de kroeg eigenlijk veel leuker was en dan ook gewoon weer het stadion uitlopen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 08:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat wordt min of meer gezien als noodzakelijk kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |