lihanboutjequote:Op vrijdag 19 april 2019 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Haal nog effe een friet speciaal bij smullers voordat je de trein instapt
Ik lees zojuist wel dat jij Ed Baars kent dankzij Caland.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:00 schreef GGMM het volgende:
Raar dat Caland doet alsof hij fan van het eerste uur is trouwens. Hij kent hem pas 3 jaar.
En dan een ander afmaken.
Beetje hypocriet!
Log in om je leeftijd te bevestigenquote:
Onlogisch is een erg goede user en een hele slechte mod.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, inmiddels is Onlogisch een tijdje mod en heb ik hem een tijdje aan het werk gezien en moet ik zeggen, ik had volledig gelijk.
picantoquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Lidl achtergrond genotquote:
hij is SFW hoorquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Log in om je leeftijd te bevestigen
Deze video is mogelijk ongeschikt voor sommige gebruikers.
Hier trap ik niet in
Ben geen Onloquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel beter dan het LBM etc tijdperk. Ik heb jullie onderschat.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, inmiddels is Onlogisch een tijdje mod en heb ik hem een tijdje aan het werk gezien en moet ik zeggen, ik had volledig gelijk.
Mensen die 'tjappen' zeggen ook.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:05 schreef Doublepain het volgende:
Mensen die warm eten tjappen in de trein mag je klappen wmb
Bedankt dat siert jequote:Op vrijdag 19 april 2019 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel beter dan het LBM etc tijdperk. Ik heb jullie onderschat.
quote:
hij is dood volgens mij lolquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Iets dunner geworden
Conclusie: van schultenbroi krijg je kanker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |