TR gemachtquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, inmiddels is Onlogisch een tijdje mod en heb ik hem een tijdje aan het werk gezien en moet ik zeggen, ik had volledig gelijk.
lolquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:03 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Onlogisch is een erg goede user en een hele slechte mod.
Dat is geen huisquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:01 schreef JanPawelII het volgende:
https://www.idealista.com/en/inmueble/28845085/
echt een heel gaaf huis dit
wel duur
Ontbijt der kampioenen. 💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:00 schreef Caland het volgende:
Zo even ontbijten in de trein
Zit te denken aan een friet speciaal en een halve liter
Ik haat het om de pret te bederven lans, maar het is morgen pas pasen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ontbijt der kampioenen. 💪🏿💪🏿💪🏿
Ik ga dadelijk paaseieren zoeken met de jongste. Waarbij ik hem bij het eieren zoeken afzet en zelf even een birra ga doen. @:jojoortje
Vanmorgen veel moeten doen voor het werk ( @:onlogisch ) dus dan mag je jezelf ook wel eens laten gaan hè.
Dat snappen die kinderen toch niet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik haat het om de pret te bederven lans, maar het is morgen pas pasen.
Nee. Zout op.quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:19 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik ben mad jongens
FB / Topic zonder duidelijke reden gesloten
Kan ik op jullie steun rekenen
Zijn godverdomme tradities jaquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat snappen die kinderen toch niet.
Wat vind je er zo gaaf aan dan?quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:01 schreef JanPawelII het volgende:
https://www.idealista.com/en/inmueble/28845085/
echt een heel gaaf huis dit
wel duur
quote:
Midden in stadquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat vind je er zo gaaf aan dan?
Niet echt mijn ding. Zou tonnen uitgeven om te renoveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |