Soms zien ze er inderdaad niet al te fraai uit, maar ik vind ze wel schattig.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja goed opgedroogd, zat wat klem ofzo. Maar ik heb het sowieso niet op verse babys
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De ME houdt aardig huis met waterkanonnen, zogenaamd om vuurwerk te doven...
Het trekt nog bij zeg ik altijd.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms zien ze er inderdaad niet al te fraai uit, maar ik vind ze wel schattig.
Ja, is Ghostbuster ook aan het bevallen?quote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik probeerde iets positiefs over Ajax te verzinnen
Kijken kan hij, of hij het ziet is een tweede.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoop voor Chuf dat ie voetbal kan kijken
Ik ben voor Ajax.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik probeerde iets positiefs over Ajax te verzinnen
Het hele voetbalgebeuren gaat aan me voorbij. Tot het halve land oranje kleurt, om mijn gelijk weer eens te halen.quote:
Lol. Denk het wel hoor, hij poste net ook op fok.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kijken kan hij, of hij het ziet is een tweede.
Mijn zusje begint heel veel op mijn moeder te lijken nu ze ouder is.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Toen ik mijn zus haar kindje zag vond ik de gelijkenis heel opvallend.Wel mooi om te zien.
Ik zie dat echt niet. En verbaas me over mensen die dat wel zie.. Ohhh precies huppeldepup.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Toen ik mijn zus haar kindje zag vond ik de gelijkenis heel opvallend.Wel mooi om te zien.
Mijn vrouw gilt het hardste hier thuis, tijdens de voetbal dan hè.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het hele voetbalgebeuren gaat aan me voorbij. Tot het halve land oranje kleurt, om mijn gelijk weer eens te halen.
Dat is leuk om te zien ja, al vond mijn schoonzus het vorige week niet zo leuk toen ik zei dat haar pasgeboren kleinkind op zijn andere oma leek.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn vrouw gilt het hardste hier thuis, tijdens de voetbal dan hè.
Hij/zij heeft de ogen van...quote:Op woensdag 10 april 2019 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie dat echt niet. En verbaas me over mensen die dat wel zie.. Ohhh precies huppeldepup.
Ik hang al in de bank ... moest ook nog ff langs de apotheek ..quote:Op woensdag 10 april 2019 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja hoor, Sjoef is prachtig op tijd thuis als voetballiefhebbert.
Mijn oudste zus ook nu ze ouder is, dat is precies mijn moeder.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn zusje begint heel veel op mijn moeder te lijken nu ze ouder is.
Dat zie ik heel erg bij mijn andere zusje.En Soul schijnt ook heel erg op haar moeder te lijken,een oom van haar kreeg het even moeilijk toen hij haar zag.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn zusje begint heel veel op mijn moeder te lijken nu ze ouder is.
Die heeft een paar tientjes naar het personeel geschovenquote:Op woensdag 10 april 2019 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja hoor, Sjoef is prachtig op tijd thuis als voetballiefhebbert.
Oooh, die neus en kijk dan die kaaklijn! Precies jouw moeder! En dan zie je alleen een bergje kreukels.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie dat echt niet. En verbaas me over mensen die dat wel zie.. Ohhh precies huppeldepup.
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft een paar tientjes naar het personeel geschoven
Heb je wel je mooi pyjama aangehad of heb je die voor niets gekocht?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hang al in de bank ... moest ook nog ff langs de apotheek ..
Mijn zus is ronduit lelijk, mijn broers zien er goed uit.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn oudste zus ook nu ze ouder is, dat is precies mijn moeder.
Ik heb mijn zusje als baby gezien,en dit product leek er sprekend op.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:
Toch was je een schattig jong, op de foto dan.quote:
Mijn zussen zijn heel mooi, we lijken allemaal op elkaarquote:Op woensdag 10 april 2019 20:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn zus is ronduit lelijk, mijn broers zien er goed uit.
Als een worst zonder broodje.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:41 schreef Amphorapotje het volgende:
En om als Brabander te zeggen dat je voor Ajax bent, levert ook weleens wat kleine problemen op.
Je bent de enige niet.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb mijn zusje als baby gezien,en dit product leek er sprekend op.
Nouhou... toen mijn neefje was geboren was met een open gehemelte was dat het enigstequote:Op woensdag 10 april 2019 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij/zij heeft de ogen van...
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zussen zijn heel mooi, we lijken allemaal op elkaar
Ben bloedserieus hoor.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zussen zijn heel mooi, we lijken allemaal op elkaar
Ow ja, dat is ook wel heel lastig.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nouhou... toen mijn neefje was geboren was met een open gehemelte was dat het enigste
wat ik kon zeggen van schrik![]()
dat was niet grappig,,,,,,,
Dan hoor je hier niet thuis.quote:
Mooie ogen en je keek in een gapend gatquote:Op woensdag 10 april 2019 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nouhou... toen mijn neefje was geboren was met een open gehemelte was dat het enigste
Om te lezen wel.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Gezellig!quote:Op woensdag 10 april 2019 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)en-op-arenaboulevard
ja dat was klote..... best wel verdrietig....quote:Op woensdag 10 april 2019 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooie ogen en je keek in een gapend gat![]()
Nou ja het is goed gekomen gelukkigquote:Op woensdag 10 april 2019 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Om te lezen wel.In die wangetjes knijpen en blij kijkend zeggen: wat heeft ie daar dan? Hè, wat heeft ie daar dan?
![]()
Ik zou KUT zeggenquote:Op woensdag 10 april 2019 20:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat was klote..... best wel verdrietig....
In Europeesch verband zijn we er toch voor elkaar, behalve wanneer Ajax PSV op Europeesch nivo elkaar zouden treffen, maar dat zal wel nooitquote:Op woensdag 10 april 2019 20:41 schreef Amphorapotje het volgende:
En om als Brabander te zeggen dat je voor Ajax bent, levert ook weleens wat kleine problemen op.
Niet GADVERDAMME?quote:
Ze kunnen die zogenaamde supporters beter anders gaan noemen.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)en-op-arenaboulevard
Zou dat voor mij wel een leuke binnenkomer zijn, straks.quote:
Nog bedankt voor je lieve kaartje.. lag vandaag pas in de bus.. precies op tijdquote:Op woensdag 10 april 2019 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
AH!quote:Op woensdag 10 april 2019 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je lieve kaartje.. lag vandaag pas in de bus.. precies op tijd
Gelukkig. Wandel ze!quote:Op woensdag 10 april 2019 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja het is goed gekomen gelukkig![]()
Maar nu ga ik wandelen.........
Dan zijn je ogen er al goed op vooruit gegaan, als je hem gisteren niet zag liggen.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je lieve kaartje.. lag vandaag pas in de bus.. precies op tijd
Grieks zeker.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik schrok gewoon écht.... nou ja ook mooi opgedroogd en hij heeft een bloedmooie vrouw
Aangekondigd feestje wordt verstoord door de politie, ik begrijp het wel.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze kunnen die zogenaamde supporters beter anders gaan noemen.
Succes, have fun.quote:
Doe maar niet.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zou dat voor mij wel een leuke binnenkomer zijn, straks.
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangekondigd feestje wordt verstoord door de politie, ik begrijp het wel.
Je kan beter lid zijn van Antifa, dan mag alles in Amsterdam...
Niet vergeten 'paf' te roepen.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangekondigd feestje wordt verstoord door de politie, ik begrijp het wel.
Je kan beter lid zijn van Antifa, dan mag alles in Amsterdam...
+1quote:
Kaal en in een jurk, snor en baard.quote:
Ik heb een lange relatie gehad met iemand met schisis en nogal uiterlijk herkenbaar, best veel mensen die zonder blikken en blozen hem nakeken. Zelfs dat ze moesten denken aan Jan jaap van der Walquote:Op woensdag 10 april 2019 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook ...
maar zoals ik zei... het is goed gekomen...
vanochtend lag ie er iig nietquote:Op woensdag 10 april 2019 20:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan zijn je ogen er al goed op vooruit gegaan, als je hem gisteren niet zag liggen.
Was een grapjequote:
U2 !quote:
We geven ze van Pesto zoquote:Op woensdag 10 april 2019 21:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoeren van tegenstanders altijd Italianen
Ik heb even bier bijgehaald.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb even bier bijgehaald.
We hebben nogal wat te vieren vandaag.quote:
Ik zeg oeh ik zeg ahhh. Ik voel een liedje opkomen.quote:
Mazraoui is geschorst.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar voor wie is hij er in gekomen?
Dat blijft tricky. Ze kunnen de hele wedstrijd geen pepernoot raken maar er toch zo eentje in prikken. Spannend wel.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Oeh, daar gaven ze Ronaldo wel heel veel ruimte.
Nu weer .... 0-1quote:Op woensdag 10 april 2019 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Oeh, daar gaven ze Ronaldo wel heel veel ruimte.
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is pas voorbij als Kasper Dolberg erin komt.
Ja, dan zie ik Huntelaar nog liever.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is pas voorbij als Kasper Dolberg erin komt.
Ik ga morgen maar weer eens een fles goede whiskey halen.quote:
Chufi, fijn dat je weer thuis bent.quote:
Badeend, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Maak er wat van.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga morgen maar weer eens een fles goede whiskey halen.
Ja ik doe rustig aan... net wel de 1-1 gemist... Was ff aan de lijn met dochterlief in Madrid die nu waarschijnlijk weer naar Valencia gaat verhuizen .....quote:Op woensdag 10 april 2019 22:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Chufi, fijn dat je weer thuis bent.
Doe het rustig aan. Toch een narcose, en een ingreep. Pas op jezelf.
Ik ga er echt voor.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:09 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Badeend, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Maak er wat van.![]()
Nah, waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ziyech zal er toch ook nog wel eentje maken?
Een uurtje reistijd maar nu kan ik ook weer aan rijlessen gaan denken. Even aanzien hoe het verloopt.quote:
Tof.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik doe rustig aan... net wel de 1-1 gemist... Was ff aan de lijn met dochterlief in Madrid die nu waarschijnlijk weer naar Valencia gaat verhuizen .....
Oh nog steeds geen rijbewijs?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een uurtje reistijd maar nu kan ik ook weer aan rijlessen gaan denken. Even aanzien hoe het verloopt.
Nope. Het is er nooit van gekomen en nodig geweest.quote:
Heel veel succes iigquote:Op woensdag 10 april 2019 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope. Het is er nooit van gekomen en nodig geweest.
Huh?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope. Het is er nooit van gekomen en nodig geweest.
Ze zeiden vandaag dat ik precies degene ben die ze zoeken.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:22 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Fijn voor je. Ik hoop dat het je heel goed zal bevallen. Plezier in je werk.
We kunnen niks beters krijgen klinkt zo lullig.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zeiden vandaag dat ik precies degene ben die ze zoeken.
Dit is vals.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
We kunnen niks beters krijgen klinkt zo lullig.
De supermarkt ligt om de hoek en mijn werk was prima met het ov te bereiken. Een rijbewijs kost ook wat en in slechte tijden ge je dat niet aan als het niet noodzakelijk is.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
We kunnen niks beters krijgen klinkt zo lullig.
Een hoog rendement hebben ze meestal niet.quote:
De baas heet dat op het plattelandquote:Op woensdag 10 april 2019 22:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vroeger heette dat Personeelszaken tegenwoordig Human Resource.
Hmm.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vroeger heette dat Personeelszaken tegenwoordig Human Resource.
En wat is dat nou weer? Klinkt als een vechtsport.quote:
Is het ook, voetbal.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En wat is dat nou weer? Klinkt als een vechtsport.
Ik heb van beide geen verstand.quote:
Dank je en kijk ze.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:39 schreef Gooddeal het volgende:
Nou iig, ik was War of the worlds aan het kijken. Maar wilde effe Chuf en SBE sterkte wensen en feliciteren.
de vrouw van de baas danquote:Op woensdag 10 april 2019 22:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee joh die houden alleen maar het dossier bij.
Maar wel aan het bierquote:Op woensdag 10 april 2019 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb van beide geen verstand.
Ja, ik heb geen whiskey in huis en nu melk gaan drinken is ook zo wat.quote:
ik heb gewoon waterquote:Op woensdag 10 april 2019 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen whiskey in huis en nu melk gaan drinken is ook zo wat.
Dat heb ik ook maar daar heb ik geen zin in.quote:
Laat de kraan een minuutje lopen, dan heb je ijskoud water. Heerlijk.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar daar heb ik geen zin in.
L2B draait,we missen je.quote:
IJsklontje erin.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat de kraan een minuutje lopen, dan heb je ijskoud water. Heerlijk.
dat met deze vries kou zekerquote:Op woensdag 10 april 2019 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat de kraan een minuutje lopen, dan heb je ijskoud water. Heerlijk.
Dat zou mooi zijn.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch netjes gedaan. Ik voorzie een 2-2 in Turijn.
Ja, prima gedaan. Het wordt natuurlijk lastig daar, maar het is mogelijk.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch netjes gedaan. Ik voorzie een 2-2 in Turijn.
Maar niet deze avond.quote:
Ik kende zijn naam niet eensquote:Op woensdag 10 april 2019 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een baas dat broekie van 19 die Cristano ff grijpt voordat ie richting doel vertrekt
Ja, goede actie.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een baas dat broekie van 19 die Cristano ff grijpt voordat ie richting doel vertrekt
Leuke naam voor je kleinzoon broeder.quote:
quote:
Luuc of Lucas vermoeden we.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Leuke naam voor je kleinzoon broeder.
Dan nog kan het bijna niet te koud zijn voor koud water. Hoe is het trouwens met je, merk je nog iets van de ingreep?quote:
Ja het is nog wel pijnlijk... en het trekt wat (zal de pleister in mn hals wel zijn), maar zelf heb ik verder lichamelijk nergens last van ...quote:Op woensdag 10 april 2019 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan nog kan het bijna niet te koud zijn voor koud water. Hoe is het trouwens met je, merk je nog iets van de ingreep?
Ik heb zin in bier en geen ranja of melk.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt toch wel íets in huis? Al is het maar ranja.
Fijn dat er verder geen verschijnselen zijn. Voor die pijn kun je gewoon twee paracetamol nemen als je gaat slapen.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het is nog wel pijnlijk... en het trekt wat (zal de pleister in mn hals wel zijn), maar zelf heb ik verder lichamelijk nergens last van ...
Dan laat je wat bezorgen.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb zin in bier en geen ranja of melk.
Ben jij zuster van origine?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Fijn dat er verder geen verschijnselen zijn. Voor die pijn kun je gewoon twee paracetamol nemen als je gaat slapen.
De week na mij operatie heb ik meer pijnstillers geslikt dan de 3 jaar daarvoor.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het is nog wel pijnlijk... en het trekt wat (zal de pleister in mn hals wel zijn), maar zelf heb ik verder lichamelijk nergens last van ...
Juist, we gaan gewoon net zo doen als tegen Madridquote:Op woensdag 10 april 2019 23:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou prima uitslag, niet teveel geschorste spelers, komt wel goed uit
Het staat hier op de tafel.quote:
Thee?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb zin in bier en geen ranja of melk.
Ik sterf liever.quote:
Heb ook nog een andere pijnstiller gekregen Naproxen.. ervaring mee?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar omdat ik zoveel kwalen heb kom ik vaak in het ziekenhuis
Goeie ontstekingsremmer, wel iets bij eten of als je maagklachten krijgt een maagbeschermer bij nemen, evt. te koop bij de drogist/supermarkt.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ook nog een andere pijnstiller gekregen Naproxen.. ervaring mee?
quote:
Ik stik bijna,quote:
Gaviscon drankje of Omeprazol bij een slechte maagquote:Op woensdag 10 april 2019 23:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Goeie ontstekingsremmer, wel iets bij eten of als je maagklachten krijgt een maagbeschermer bij nemen, evt. te koop bij de drogist/supermarkt.
Medisch Centrum West hieroquote:Op woensdag 10 april 2019 23:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Gaviscon drankje of Omeprazol bij een slechte maag
Werk jij in een apotheek?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Goeie ontstekingsremmer, wel iets bij eten of als je maagklachten krijgt een maagbeschermer bij nemen, evt. te koop bij de drogist/supermarkt.
Yep, ik denk ook allen uit eigen ervaring.quote:
Dan ben jij Suuz.quote:
Ik heb het nooit gekeken eigenlijk, maar ik neem aan dat Suuz ontzettend leuk was dan?quote:
De lullo van MCWquote:
Yep,was idd wel de leukste.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gekeken eigenlijk, maar ik neem aan dat Suuz ontzettend leuk was dan?
Ik heb er maar 8 mee en 2 maagtablettenquote:Op woensdag 10 april 2019 23:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Duh,wie zou hier de Erik zijn.quote:
Niet iedereen krijgt er maagklachten van, misschien valt het mee. Je kan ze ook combineren met paracetamol.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er maar 8 mee en 2 maagtabletten
Ik vond de parodie van Spaan en Vermegen geweldig. Helaas niet terug te vinden.quote:
Ikquote:Op woensdag 10 april 2019 23:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Duh,wie zou hier de Erik zijn.
Dan valt het waarschijnlijk wel mee als je er eerst iets bij eetquote:Op woensdag 10 april 2019 23:16 schreef chufi het volgende:
Maar over het algemeen heb ik een behoorlijk sterke maag
Of XTC,helpt ook enorm.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Niet iedereen krijgt er maagklachten van, misschien valt het mee. Je kan ze ook combineren met paracetamol.
Ik wil ook doktertje spelen.quote:
Nog beter,of 2CB.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Of keta als je dat per ongeluk nog hebt liggen
Wil je wat oxy?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil ook doktertje spelen.
Mag niet,jij hebt werk.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil ook doktertje spelen.
Nee, die mag ik niet slikken. Maar het is een bekende naam dus er zal wel informatie over te vinden zijn.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ook nog een andere pijnstiller gekregen Naproxen.. ervaring mee?
Als ik alles wat ik hier heb liggen, in de waterleiding stop, is het hele dorp deaud.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:20 schreef TillyB het volgende:
[..]we kunnen een paard omleggen hier als we alle medicatie bij elkaar leggen
How sweet.quote:
Ik hoop niet dat je genocide ambities hebtquote:Op woensdag 10 april 2019 23:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als ik alles wat ik hier heb liggen, in de waterleiding stop, is het hele dorp deaud.
Slaap ze !!quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 23:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je genocide ambities hebt
quote:
Slaap lekker !!quote:Op woensdag 10 april 2019 23:24 schreef Disana het volgende:
Ik ga ook slapen, alvast welterusten eenieder
Truste slapersquote:Op woensdag 10 april 2019 23:24 schreef Disana het volgende:
Ik ga ook slapen, alvast welterusten eenieder
Dat is wat,ik kende iemand die voordat ze de kliniek in ging een vantevoren een tas vol Oxy mee kreeg van de apotheekquote:Op woensdag 10 april 2019 23:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als ik alles wat ik hier heb liggen, in de waterleiding stop, is het hele dorp deaud.
Het is helaas allemaal voor mijzelf. Maar dat had je waarschijnlijk wel in de gaten.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
sig zou als enige overlevende hyper rondhupsen
Word hyper van oxyquote:Op woensdag 10 april 2019 23:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
sig zou als enige overlevende hyper rondhupsen
Heeft ze nog wat verkocht aan de rest?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is wat,ik kende iemand die voordat ze de kliniek in ging een vantevoren een tas vol Oxy mee kreeg van de apotheek
Ja, je hebt weleens wat losgelaten over je situatiequote:Op woensdag 10 april 2019 23:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het is helaas allemaal voor mijzelf. Maar dat had je waarschijnlijk wel in de gaten.
Ik niet, erg pijnstillend bij mij, maar kan dan totaal niet slapen.quote:
Trut,nee natuurlijk niet,was wel een enorm Tokkie mens,en heftige verhalen,haar vriend misbruikte haar omdat zij die verslaving had,En dat ging heel ver.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heeft ze nog wat verkocht aan de rest?
YT plaatsen.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:31 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik kan wel een YT plaatsen, maar die valt hier niet zo, dus..................
Geniet van het leven, want het duurt soms maar even
Ohquote:Op woensdag 10 april 2019 23:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Trut,nee natuurlijk niet,was wel een enorm Tokkie mens,en heftige verhalen,haar vriend misbruikte haar omdat zij die verslaving had,En dat ging heel ver.
Van Rene Schuurmans? Hier??? Ik kijk wel uit.quote:
Je kreeg het standaard na flinke operatie, kende het eerder nog niet.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ook leukmaar niet als je op het tegenovergestelde zit te wachten
Soundmixshow genot.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Van Rene Schuurmans? Hier??? Ik kijk wel uit.
laat de zon in je haaaaaaartquote:Op woensdag 10 april 2019 23:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Van Rene Schuurmans? Hier??? Ik kijk wel uit.
Dat dacht ik ook al.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
laat de zon in je haaaaaaart
plaats maar niet idd
Dan is het niet echt de bedoeling, als je waarschijnlijk geacht werd even rustig te herstellen..quote:Op woensdag 10 april 2019 23:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je kreeg het standaard na flinke operatie, kende het eerder nog niet.
Daar is wel wat aan te doenquote:Op woensdag 10 april 2019 23:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Alhoewel, het zit nu toch al in m'n kop.
Voor jouquote:Op woensdag 10 april 2019 23:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Alhoewel, het zit nu toch al in m'n kop.
Okéquote:Op woensdag 10 april 2019 23:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEENENENNENENENEEEEEEEEEEEEEE
Volgende keer neem ik mijn damper mee.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan is het niet echt de bedoeling, als je waarschijnlijk geacht werd even rustig te herstellen..
Nou ,nou ,nou.quote:
Mag ik een klinker kopen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |