YT plaatsen.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:31 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik kan wel een YT plaatsen, maar die valt hier niet zo, dus..................
Geniet van het leven, want het duurt soms maar even
Ohquote:Op woensdag 10 april 2019 23:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Trut,nee natuurlijk niet,was wel een enorm Tokkie mens,en heftige verhalen,haar vriend misbruikte haar omdat zij die verslaving had,En dat ging heel ver.
Van Rene Schuurmans? Hier??? Ik kijk wel uit.quote:
Je kreeg het standaard na flinke operatie, kende het eerder nog niet.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ook leukmaar niet als je op het tegenovergestelde zit te wachten
Soundmixshow genot.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Van Rene Schuurmans? Hier??? Ik kijk wel uit.
laat de zon in je haaaaaaartquote:Op woensdag 10 april 2019 23:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Van Rene Schuurmans? Hier??? Ik kijk wel uit.
Dat dacht ik ook al.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
laat de zon in je haaaaaaart
plaats maar niet idd
Dan is het niet echt de bedoeling, als je waarschijnlijk geacht werd even rustig te herstellen..quote:Op woensdag 10 april 2019 23:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je kreeg het standaard na flinke operatie, kende het eerder nog niet.
Daar is wel wat aan te doenquote:Op woensdag 10 april 2019 23:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Alhoewel, het zit nu toch al in m'n kop.
Voor jouquote:Op woensdag 10 april 2019 23:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Alhoewel, het zit nu toch al in m'n kop.
Okéquote:Op woensdag 10 april 2019 23:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEENENENNENENENEEEEEEEEEEEEEE
Volgende keer neem ik mijn damper mee.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan is het niet echt de bedoeling, als je waarschijnlijk geacht werd even rustig te herstellen..
Nou ,nou ,nou.quote:
Mag ik een klinker kopen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |