Als ik alles wat ik hier heb liggen, in de waterleiding stop, is het hele dorp deaud.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:20 schreef TillyB het volgende:
[..]we kunnen een paard omleggen hier als we alle medicatie bij elkaar leggen
How sweet.quote:
Ik hoop niet dat je genocide ambities hebtquote:Op woensdag 10 april 2019 23:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als ik alles wat ik hier heb liggen, in de waterleiding stop, is het hele dorp deaud.
Slaap ze !!quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 23:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je genocide ambities hebt
quote:
Slaap lekker !!quote:Op woensdag 10 april 2019 23:24 schreef Disana het volgende:
Ik ga ook slapen, alvast welterusten eenieder
Truste slapersquote:Op woensdag 10 april 2019 23:24 schreef Disana het volgende:
Ik ga ook slapen, alvast welterusten eenieder
Dat is wat,ik kende iemand die voordat ze de kliniek in ging een vantevoren een tas vol Oxy mee kreeg van de apotheekquote:Op woensdag 10 april 2019 23:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als ik alles wat ik hier heb liggen, in de waterleiding stop, is het hele dorp deaud.
Het is helaas allemaal voor mijzelf. Maar dat had je waarschijnlijk wel in de gaten.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
sig zou als enige overlevende hyper rondhupsen
Word hyper van oxyquote:Op woensdag 10 april 2019 23:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
sig zou als enige overlevende hyper rondhupsen
Heeft ze nog wat verkocht aan de rest?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is wat,ik kende iemand die voordat ze de kliniek in ging een vantevoren een tas vol Oxy mee kreeg van de apotheek
Ja, je hebt weleens wat losgelaten over je situatiequote:Op woensdag 10 april 2019 23:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het is helaas allemaal voor mijzelf. Maar dat had je waarschijnlijk wel in de gaten.
Ik niet, erg pijnstillend bij mij, maar kan dan totaal niet slapen.quote:
Trut,nee natuurlijk niet,was wel een enorm Tokkie mens,en heftige verhalen,haar vriend misbruikte haar omdat zij die verslaving had,En dat ging heel ver.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heeft ze nog wat verkocht aan de rest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |