Yep, ik denk ook allen uit eigen ervaring.quote:
Dan ben jij Suuz.quote:
Ik heb het nooit gekeken eigenlijk, maar ik neem aan dat Suuz ontzettend leuk was dan?quote:
De lullo van MCWquote:
Yep,was idd wel de leukste.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gekeken eigenlijk, maar ik neem aan dat Suuz ontzettend leuk was dan?
Ik heb er maar 8 mee en 2 maagtablettenquote:Op woensdag 10 april 2019 23:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Goeie ontstekingsremmer, wel iets bij eten of als je maagklachten krijgt een maagbeschermer bij nemen, evt. te koop bij de drogist/supermarkt.
Duh,wie zou hier de Erik zijn.quote:
Niet iedereen krijgt er maagklachten van, misschien valt het mee. Je kan ze ook combineren met paracetamol.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er maar 8 mee en 2 maagtabletten
Ik vond de parodie van Spaan en Vermegen geweldig. Helaas niet terug te vinden.quote:
Ikquote:Op woensdag 10 april 2019 23:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Duh,wie zou hier de Erik zijn.
Dan valt het waarschijnlijk wel mee als je er eerst iets bij eetquote:Op woensdag 10 april 2019 23:16 schreef chufi het volgende:
Maar over het algemeen heb ik een behoorlijk sterke maag
Of XTC,helpt ook enorm.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Niet iedereen krijgt er maagklachten van, misschien valt het mee. Je kan ze ook combineren met paracetamol.
Ik wil ook doktertje spelen.quote:
Nog beter,of 2CB.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Of keta als je dat per ongeluk nog hebt liggen
Wil je wat oxy?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil ook doktertje spelen.
Mag niet,jij hebt werk.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil ook doktertje spelen.
Nee, die mag ik niet slikken. Maar het is een bekende naam dus er zal wel informatie over te vinden zijn.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ook nog een andere pijnstiller gekregen Naproxen.. ervaring mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |