L2B draait,we missen je.quote:
IJsklontje erin.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat de kraan een minuutje lopen, dan heb je ijskoud water. Heerlijk.
dat met deze vries kou zekerquote:Op woensdag 10 april 2019 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat de kraan een minuutje lopen, dan heb je ijskoud water. Heerlijk.
Dat zou mooi zijn.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch netjes gedaan. Ik voorzie een 2-2 in Turijn.
Ja, prima gedaan. Het wordt natuurlijk lastig daar, maar het is mogelijk.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch netjes gedaan. Ik voorzie een 2-2 in Turijn.
Maar niet deze avond.quote:
Ik kende zijn naam niet eensquote:Op woensdag 10 april 2019 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een baas dat broekie van 19 die Cristano ff grijpt voordat ie richting doel vertrekt
Ja, goede actie.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een baas dat broekie van 19 die Cristano ff grijpt voordat ie richting doel vertrekt
Leuke naam voor je kleinzoon broeder.quote:
quote:
Luuc of Lucas vermoeden we.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Leuke naam voor je kleinzoon broeder.
Dan nog kan het bijna niet te koud zijn voor koud water. Hoe is het trouwens met je, merk je nog iets van de ingreep?quote:
Ja het is nog wel pijnlijk... en het trekt wat (zal de pleister in mn hals wel zijn), maar zelf heb ik verder lichamelijk nergens last van ...quote:Op woensdag 10 april 2019 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan nog kan het bijna niet te koud zijn voor koud water. Hoe is het trouwens met je, merk je nog iets van de ingreep?
Ik heb zin in bier en geen ranja of melk.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt toch wel íets in huis? Al is het maar ranja.
Fijn dat er verder geen verschijnselen zijn. Voor die pijn kun je gewoon twee paracetamol nemen als je gaat slapen.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het is nog wel pijnlijk... en het trekt wat (zal de pleister in mn hals wel zijn), maar zelf heb ik verder lichamelijk nergens last van ...
Dan laat je wat bezorgen.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb zin in bier en geen ranja of melk.
Ben jij zuster van origine?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Fijn dat er verder geen verschijnselen zijn. Voor die pijn kun je gewoon twee paracetamol nemen als je gaat slapen.
De week na mij operatie heb ik meer pijnstillers geslikt dan de 3 jaar daarvoor.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het is nog wel pijnlijk... en het trekt wat (zal de pleister in mn hals wel zijn), maar zelf heb ik verder lichamelijk nergens last van ...
Juist, we gaan gewoon net zo doen als tegen Madridquote:Op woensdag 10 april 2019 23:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou prima uitslag, niet teveel geschorste spelers, komt wel goed uit
Het staat hier op de tafel.quote:
Thee?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb zin in bier en geen ranja of melk.
Ik sterf liever.quote:
Heb ook nog een andere pijnstiller gekregen Naproxen.. ervaring mee?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar omdat ik zoveel kwalen heb kom ik vaak in het ziekenhuis
Goeie ontstekingsremmer, wel iets bij eten of als je maagklachten krijgt een maagbeschermer bij nemen, evt. te koop bij de drogist/supermarkt.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ook nog een andere pijnstiller gekregen Naproxen.. ervaring mee?
quote:
Ik stik bijna,quote:
Gaviscon drankje of Omeprazol bij een slechte maagquote:Op woensdag 10 april 2019 23:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Goeie ontstekingsremmer, wel iets bij eten of als je maagklachten krijgt een maagbeschermer bij nemen, evt. te koop bij de drogist/supermarkt.
Medisch Centrum West hieroquote:Op woensdag 10 april 2019 23:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Gaviscon drankje of Omeprazol bij een slechte maag
Werk jij in een apotheek?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Goeie ontstekingsremmer, wel iets bij eten of als je maagklachten krijgt een maagbeschermer bij nemen, evt. te koop bij de drogist/supermarkt.
Yep, ik denk ook allen uit eigen ervaring.quote:
Dan ben jij Suuz.quote:
Ik heb het nooit gekeken eigenlijk, maar ik neem aan dat Suuz ontzettend leuk was dan?quote:
De lullo van MCWquote:
Yep,was idd wel de leukste.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gekeken eigenlijk, maar ik neem aan dat Suuz ontzettend leuk was dan?
Ik heb er maar 8 mee en 2 maagtablettenquote:Op woensdag 10 april 2019 23:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Duh,wie zou hier de Erik zijn.quote:
Niet iedereen krijgt er maagklachten van, misschien valt het mee. Je kan ze ook combineren met paracetamol.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er maar 8 mee en 2 maagtabletten
Ik vond de parodie van Spaan en Vermegen geweldig. Helaas niet terug te vinden.quote:
Ikquote:Op woensdag 10 april 2019 23:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Duh,wie zou hier de Erik zijn.
Dan valt het waarschijnlijk wel mee als je er eerst iets bij eetquote:Op woensdag 10 april 2019 23:16 schreef chufi het volgende:
Maar over het algemeen heb ik een behoorlijk sterke maag
Of XTC,helpt ook enorm.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Niet iedereen krijgt er maagklachten van, misschien valt het mee. Je kan ze ook combineren met paracetamol.
Ik wil ook doktertje spelen.quote:
Nog beter,of 2CB.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Of keta als je dat per ongeluk nog hebt liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |