Maar wel aan het bierquote:Op woensdag 10 april 2019 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb van beide geen verstand.
Ja, ik heb geen whiskey in huis en nu melk gaan drinken is ook zo wat.quote:
ik heb gewoon waterquote:Op woensdag 10 april 2019 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen whiskey in huis en nu melk gaan drinken is ook zo wat.
Dat heb ik ook maar daar heb ik geen zin in.quote:
Laat de kraan een minuutje lopen, dan heb je ijskoud water. Heerlijk.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar daar heb ik geen zin in.
L2B draait,we missen je.quote:
IJsklontje erin.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat de kraan een minuutje lopen, dan heb je ijskoud water. Heerlijk.
dat met deze vries kou zekerquote:Op woensdag 10 april 2019 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat de kraan een minuutje lopen, dan heb je ijskoud water. Heerlijk.
Dat zou mooi zijn.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch netjes gedaan. Ik voorzie een 2-2 in Turijn.
Ja, prima gedaan. Het wordt natuurlijk lastig daar, maar het is mogelijk.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch netjes gedaan. Ik voorzie een 2-2 in Turijn.
Maar niet deze avond.quote:
Ik kende zijn naam niet eensquote:Op woensdag 10 april 2019 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een baas dat broekie van 19 die Cristano ff grijpt voordat ie richting doel vertrekt
Ja, goede actie.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een baas dat broekie van 19 die Cristano ff grijpt voordat ie richting doel vertrekt
Leuke naam voor je kleinzoon broeder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |