Nu weer .... 0-1quote:Op woensdag 10 april 2019 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Oeh, daar gaven ze Ronaldo wel heel veel ruimte.
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is pas voorbij als Kasper Dolberg erin komt.
Ja, dan zie ik Huntelaar nog liever.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is pas voorbij als Kasper Dolberg erin komt.
Ik ga morgen maar weer eens een fles goede whiskey halen.quote:
Chufi, fijn dat je weer thuis bent.quote:
Badeend, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Maak er wat van.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga morgen maar weer eens een fles goede whiskey halen.
Ja ik doe rustig aan... net wel de 1-1 gemist... Was ff aan de lijn met dochterlief in Madrid die nu waarschijnlijk weer naar Valencia gaat verhuizen .....quote:Op woensdag 10 april 2019 22:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Chufi, fijn dat je weer thuis bent.
Doe het rustig aan. Toch een narcose, en een ingreep. Pas op jezelf.
Ik ga er echt voor.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:09 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Badeend, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Maak er wat van.![]()
Nah, waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ziyech zal er toch ook nog wel eentje maken?
Een uurtje reistijd maar nu kan ik ook weer aan rijlessen gaan denken. Even aanzien hoe het verloopt.quote:
Tof.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik doe rustig aan... net wel de 1-1 gemist... Was ff aan de lijn met dochterlief in Madrid die nu waarschijnlijk weer naar Valencia gaat verhuizen .....
Oh nog steeds geen rijbewijs?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een uurtje reistijd maar nu kan ik ook weer aan rijlessen gaan denken. Even aanzien hoe het verloopt.
Nope. Het is er nooit van gekomen en nodig geweest.quote:
Heel veel succes iigquote:Op woensdag 10 april 2019 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope. Het is er nooit van gekomen en nodig geweest.
Huh?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope. Het is er nooit van gekomen en nodig geweest.
Ze zeiden vandaag dat ik precies degene ben die ze zoeken.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:22 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Fijn voor je. Ik hoop dat het je heel goed zal bevallen. Plezier in je werk.
We kunnen niks beters krijgen klinkt zo lullig.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zeiden vandaag dat ik precies degene ben die ze zoeken.
Dit is vals.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
We kunnen niks beters krijgen klinkt zo lullig.
De supermarkt ligt om de hoek en mijn werk was prima met het ov te bereiken. Een rijbewijs kost ook wat en in slechte tijden ge je dat niet aan als het niet noodzakelijk is.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
We kunnen niks beters krijgen klinkt zo lullig.
Een hoog rendement hebben ze meestal niet.quote:
De baas heet dat op het plattelandquote:Op woensdag 10 april 2019 22:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vroeger heette dat Personeelszaken tegenwoordig Human Resource.
Hmm.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vroeger heette dat Personeelszaken tegenwoordig Human Resource.
En wat is dat nou weer? Klinkt als een vechtsport.quote:
Is het ook, voetbal.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En wat is dat nou weer? Klinkt als een vechtsport.
Ik heb van beide geen verstand.quote:
Dank je en kijk ze.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:39 schreef Gooddeal het volgende:
Nou iig, ik was War of the worlds aan het kijken. Maar wilde effe Chuf en SBE sterkte wensen en feliciteren.
de vrouw van de baas danquote:Op woensdag 10 april 2019 22:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee joh die houden alleen maar het dossier bij.
Maar wel aan het bierquote:Op woensdag 10 april 2019 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb van beide geen verstand.
Ja, ik heb geen whiskey in huis en nu melk gaan drinken is ook zo wat.quote:
ik heb gewoon waterquote:Op woensdag 10 april 2019 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen whiskey in huis en nu melk gaan drinken is ook zo wat.
Dat heb ik ook maar daar heb ik geen zin in.quote:
Laat de kraan een minuutje lopen, dan heb je ijskoud water. Heerlijk.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar daar heb ik geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |