We geven ze van Pesto zoquote:Op woensdag 10 april 2019 21:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoeren van tegenstanders altijd Italianen
Ik heb even bier bijgehaald.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb even bier bijgehaald.
We hebben nogal wat te vieren vandaag.quote:
Ik zeg oeh ik zeg ahhh. Ik voel een liedje opkomen.quote:
Mazraoui is geschorst.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar voor wie is hij er in gekomen?
Dat blijft tricky. Ze kunnen de hele wedstrijd geen pepernoot raken maar er toch zo eentje in prikken. Spannend wel.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Oeh, daar gaven ze Ronaldo wel heel veel ruimte.
Nu weer .... 0-1quote:Op woensdag 10 april 2019 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Oeh, daar gaven ze Ronaldo wel heel veel ruimte.
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is pas voorbij als Kasper Dolberg erin komt.
Ja, dan zie ik Huntelaar nog liever.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is pas voorbij als Kasper Dolberg erin komt.
Ik ga morgen maar weer eens een fles goede whiskey halen.quote:
Chufi, fijn dat je weer thuis bent.quote:
Badeend, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Maak er wat van.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga morgen maar weer eens een fles goede whiskey halen.
Ja ik doe rustig aan... net wel de 1-1 gemist... Was ff aan de lijn met dochterlief in Madrid die nu waarschijnlijk weer naar Valencia gaat verhuizen .....quote:Op woensdag 10 april 2019 22:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Chufi, fijn dat je weer thuis bent.
Doe het rustig aan. Toch een narcose, en een ingreep. Pas op jezelf.
Ik ga er echt voor.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:09 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Badeend, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Maak er wat van.![]()
Nah, waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ziyech zal er toch ook nog wel eentje maken?
Een uurtje reistijd maar nu kan ik ook weer aan rijlessen gaan denken. Even aanzien hoe het verloopt.quote:
Tof.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik doe rustig aan... net wel de 1-1 gemist... Was ff aan de lijn met dochterlief in Madrid die nu waarschijnlijk weer naar Valencia gaat verhuizen .....
Oh nog steeds geen rijbewijs?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een uurtje reistijd maar nu kan ik ook weer aan rijlessen gaan denken. Even aanzien hoe het verloopt.
Nope. Het is er nooit van gekomen en nodig geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |