Nou ja het is goed gekomen gelukkigquote:Op woensdag 10 april 2019 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Om te lezen wel.In die wangetjes knijpen en blij kijkend zeggen: wat heeft ie daar dan? Hč, wat heeft ie daar dan?
![]()
Ik zou KUT zeggenquote:Op woensdag 10 april 2019 20:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat was klote..... best wel verdrietig....
In Europeesch verband zijn we er toch voor elkaar, behalve wanneer Ajax PSV op Europeesch nivo elkaar zouden treffen, maar dat zal wel nooitquote:Op woensdag 10 april 2019 20:41 schreef Amphorapotje het volgende:
En om als Brabander te zeggen dat je voor Ajax bent, levert ook weleens wat kleine problemen op.
Niet GADVERDAMME?quote:
Ze kunnen die zogenaamde supporters beter anders gaan noemen.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)en-op-arenaboulevard
Zou dat voor mij wel een leuke binnenkomer zijn, straks.quote:
Nog bedankt voor je lieve kaartje.. lag vandaag pas in de bus.. precies op tijdquote:Op woensdag 10 april 2019 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nouhou... toen mijn neefje was geboren was met een open gehemelte was dat het enigste
wat ik kon zeggen van schrik![]()
dat was niet grappig,,,,,,,
AH!quote:Op woensdag 10 april 2019 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je lieve kaartje.. lag vandaag pas in de bus.. precies op tijd
Gelukkig. Wandel ze!quote:Op woensdag 10 april 2019 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja het is goed gekomen gelukkig![]()
Maar nu ga ik wandelen.........
Dan zijn je ogen er al goed op vooruit gegaan, als je hem gisteren niet zag liggen.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je lieve kaartje.. lag vandaag pas in de bus.. precies op tijd
Grieks zeker.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik schrok gewoon écht.... nou ja ook mooi opgedroogd en hij heeft een bloedmooie vrouw
Aangekondigd feestje wordt verstoord door de politie, ik begrijp het wel.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze kunnen die zogenaamde supporters beter anders gaan noemen.
Succes, have fun.quote:
Doe maar niet.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zou dat voor mij wel een leuke binnenkomer zijn, straks.
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangekondigd feestje wordt verstoord door de politie, ik begrijp het wel.
Je kan beter lid zijn van Antifa, dan mag alles in Amsterdam...
Niet vergeten 'paf' te roepen.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aangekondigd feestje wordt verstoord door de politie, ik begrijp het wel.
Je kan beter lid zijn van Antifa, dan mag alles in Amsterdam...
+1quote:
Kaal en in een jurk, snor en baard.quote:
Ik heb een lange relatie gehad met iemand met schisis en nogal uiterlijk herkenbaar, best veel mensen die zonder blikken en blozen hem nakeken. Zelfs dat ze moesten denken aan Jan jaap van der Walquote:Op woensdag 10 april 2019 20:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook ...
maar zoals ik zei... het is goed gekomen...
vanochtend lag ie er iig nietquote:Op woensdag 10 april 2019 20:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan zijn je ogen er al goed op vooruit gegaan, als je hem gisteren niet zag liggen.
Was een grapjequote:
U2 !quote:
We geven ze van Pesto zoquote:Op woensdag 10 april 2019 21:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoeren van tegenstanders altijd Italianen
Ik heb even bier bijgehaald.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb even bier bijgehaald.
We hebben nogal wat te vieren vandaag.quote:
Ik zeg oeh ik zeg ahhh. Ik voel een liedje opkomen.quote:
Mazraoui is geschorst.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar voor wie is hij er in gekomen?
Dat blijft tricky. Ze kunnen de hele wedstrijd geen pepernoot raken maar er toch zo eentje in prikken. Spannend wel.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Oeh, daar gaven ze Ronaldo wel heel veel ruimte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |