Soms zien ze er inderdaad niet al te fraai uit, maar ik vind ze wel schattig.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja goed opgedroogd, zat wat klem ofzo. Maar ik heb het sowieso niet op verse babys
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De ME houdt aardig huis met waterkanonnen, zogenaamd om vuurwerk te doven...
Het trekt nog bij zeg ik altijd.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms zien ze er inderdaad niet al te fraai uit, maar ik vind ze wel schattig.
Ja, is Ghostbuster ook aan het bevallen?quote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik probeerde iets positiefs over Ajax te verzinnen
Kijken kan hij, of hij het ziet is een tweede.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoop voor Chuf dat ie voetbal kan kijken
Ik ben voor Ajax.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik probeerde iets positiefs over Ajax te verzinnen
Het hele voetbalgebeuren gaat aan me voorbij. Tot het halve land oranje kleurt, om mijn gelijk weer eens te halen.quote:
Lol. Denk het wel hoor, hij poste net ook op fok.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kijken kan hij, of hij het ziet is een tweede.
Mijn zusje begint heel veel op mijn moeder te lijken nu ze ouder is.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Toen ik mijn zus haar kindje zag vond ik de gelijkenis heel opvallend.Wel mooi om te zien.
Ik zie dat echt niet. En verbaas me over mensen die dat wel zie.. Ohhh precies huppeldepup.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Toen ik mijn zus haar kindje zag vond ik de gelijkenis heel opvallend.Wel mooi om te zien.
Mijn vrouw gilt het hardste hier thuis, tijdens de voetbal dan hè.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het hele voetbalgebeuren gaat aan me voorbij. Tot het halve land oranje kleurt, om mijn gelijk weer eens te halen.
Dat is leuk om te zien ja, al vond mijn schoonzus het vorige week niet zo leuk toen ik zei dat haar pasgeboren kleinkind op zijn andere oma leek.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn vrouw gilt het hardste hier thuis, tijdens de voetbal dan hè.
Hij/zij heeft de ogen van...quote:Op woensdag 10 april 2019 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie dat echt niet. En verbaas me over mensen die dat wel zie.. Ohhh precies huppeldepup.
Ik hang al in de bank ... moest ook nog ff langs de apotheek ..quote:Op woensdag 10 april 2019 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja hoor, Sjoef is prachtig op tijd thuis als voetballiefhebbert.
Mijn oudste zus ook nu ze ouder is, dat is precies mijn moeder.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn zusje begint heel veel op mijn moeder te lijken nu ze ouder is.
Dat zie ik heel erg bij mijn andere zusje.En Soul schijnt ook heel erg op haar moeder te lijken,een oom van haar kreeg het even moeilijk toen hij haar zag.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn zusje begint heel veel op mijn moeder te lijken nu ze ouder is.
Die heeft een paar tientjes naar het personeel geschovenquote:Op woensdag 10 april 2019 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja hoor, Sjoef is prachtig op tijd thuis als voetballiefhebbert.
Oooh, die neus en kijk dan die kaaklijn! Precies jouw moeder! En dan zie je alleen een bergje kreukels.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie dat echt niet. En verbaas me over mensen die dat wel zie.. Ohhh precies huppeldepup.
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft een paar tientjes naar het personeel geschoven
Heb je wel je mooi pyjama aangehad of heb je die voor niets gekocht?quote:Op woensdag 10 april 2019 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hang al in de bank ... moest ook nog ff langs de apotheek ..
Mijn zus is ronduit lelijk, mijn broers zien er goed uit.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn oudste zus ook nu ze ouder is, dat is precies mijn moeder.
Ik heb mijn zusje als baby gezien,en dit product leek er sprekend op.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:
Toch was je een schattig jong, op de foto dan.quote:
Mijn zussen zijn heel mooi, we lijken allemaal op elkaarquote:Op woensdag 10 april 2019 20:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn zus is ronduit lelijk, mijn broers zien er goed uit.
Als een worst zonder broodje.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:41 schreef Amphorapotje het volgende:
En om als Brabander te zeggen dat je voor Ajax bent, levert ook weleens wat kleine problemen op.
Je bent de enige niet.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb mijn zusje als baby gezien,en dit product leek er sprekend op.
Nouhou... toen mijn neefje was geboren was met een open gehemelte was dat het enigstequote:Op woensdag 10 april 2019 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij/zij heeft de ogen van...
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zussen zijn heel mooi, we lijken allemaal op elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |