Het zooitje dat is gearresteerd met slagwapens op zak. Een goed begin is het halve werk.quote:
Ja dág, FF! 10 uur is lang zat.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Fijne wedstrijd,L2B gaat een set van 12 uur doen.
Ik zeg maar zo: Ik zeg maar niks...quote:Op woensdag 10 april 2019 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het zooitje dat is gearresteerd met slagwapens op zak. Een goed begin is het halve werk.
De afterparty,ik heb nog wel een aantal suggesties.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat heeft hij mij net ook per DM bevestigd.
Ik luister vanaf morgenochtend 7.00 uur mee...
Ja goed opgedroogd, zat wat klem ofzo. Maar ik heb het sowieso niet op verse babysquote:Op woensdag 10 april 2019 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lelijk in de luier, mooi in de sluier geldt dus ook voor jongens.
quote:Op woensdag 10 april 2019 20:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja dág, FF! 10 uur is lang zat.
De concerten in de JC Arena zijn meestal niet zo best qua geluidskwaliteit...quote:Op woensdag 10 april 2019 20:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Ben benieuwd of het achter achter achter kleinkind van Bob Marley, three little birds komt zingen
Dat is wel het beste. Ben benieuwd of ze de boel heel laten.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo: Ik zeg maar niks...
Galmbak.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De concerten in de JC Arena zijn meestal niet zo best qua geluidskwaliteit...
Ja ik was een foeilelijke babyquote:Op woensdag 10 april 2019 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lelijk in de luier, mooi in de sluier geldt dus ook voor jongens.
De ME houdt aardig huis met waterkanonnen, zogenaamd om vuurwerk te doven...quote:Op woensdag 10 april 2019 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is wel het beste. Ben benieuwd of ze de boel heel laten.
Ik was een knappe baby.quote:
Het gaat dus niet altijd opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |