Ben bloedserieus hoor.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zussen zijn heel mooi, we lijken allemaal op elkaar
Ow ja, dat is ook wel heel lastig.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nouhou... toen mijn neefje was geboren was met een open gehemelte was dat het enigste
wat ik kon zeggen van schrik![]()
dat was niet grappig,,,,,,,
Dan hoor je hier niet thuis.quote:
Mooie ogen en je keek in een gapend gatquote:Op woensdag 10 april 2019 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nouhou... toen mijn neefje was geboren was met een open gehemelte was dat het enigste
Om te lezen wel.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Gezellig!quote:Op woensdag 10 april 2019 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)en-op-arenaboulevard
ja dat was klote..... best wel verdrietig....quote:Op woensdag 10 april 2019 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooie ogen en je keek in een gapend gat![]()
Nou ja het is goed gekomen gelukkigquote:Op woensdag 10 april 2019 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Om te lezen wel.In die wangetjes knijpen en blij kijkend zeggen: wat heeft ie daar dan? Hè, wat heeft ie daar dan?
![]()
Ik zou KUT zeggenquote:Op woensdag 10 april 2019 20:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat was klote..... best wel verdrietig....
In Europeesch verband zijn we er toch voor elkaar, behalve wanneer Ajax PSV op Europeesch nivo elkaar zouden treffen, maar dat zal wel nooitquote:Op woensdag 10 april 2019 20:41 schreef Amphorapotje het volgende:
En om als Brabander te zeggen dat je voor Ajax bent, levert ook weleens wat kleine problemen op.
Niet GADVERDAMME?quote:
Ze kunnen die zogenaamde supporters beter anders gaan noemen.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)en-op-arenaboulevard
Zou dat voor mij wel een leuke binnenkomer zijn, straks.quote:
Nog bedankt voor je lieve kaartje.. lag vandaag pas in de bus.. precies op tijdquote:Op woensdag 10 april 2019 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
AH!quote:Op woensdag 10 april 2019 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je lieve kaartje.. lag vandaag pas in de bus.. precies op tijd
Gelukkig. Wandel ze!quote:Op woensdag 10 april 2019 20:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja het is goed gekomen gelukkig![]()
Maar nu ga ik wandelen.........
Dan zijn je ogen er al goed op vooruit gegaan, als je hem gisteren niet zag liggen.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog bedankt voor je lieve kaartje.. lag vandaag pas in de bus.. precies op tijd
Grieks zeker.quote:Op woensdag 10 april 2019 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik schrok gewoon écht.... nou ja ook mooi opgedroogd en hij heeft een bloedmooie vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |