quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Fifa spelen in alle rust
Eindelijk weer eens
Betaal je ook voor van die packs? Of krijg je wekelijks gratis zo'n ding?quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Fifa spelen in alle rust
Eindelijk weer eens
Ja beetje domper op het weekend zoquote:
Je kan ervoor betalen maar je krijg ze ook iedere week op basis van je prestaties. Dus het hoeft geen geld te kostenquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:25 schreef I. het volgende:
[..]
Betaal je ook voor van die packs? Of krijg je wekelijks gratis zo'n ding?
Zag laatst een stukje op tv over van die dingen.En dat het eigenlijk gewoon een soort gokken is.
Maar weet nou niet of dat altijd geld kost.
Hopelijk eren ze hem mooiquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja beetje domper op het weekend zo
Nou ja, weet niet waar Ronaldo precies woont, maar daar ongeveer denk ikquote:
ohhh in dat geval.quote:
Heb je de rewards voor deze week al uitgepakt?quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan ervoor betalen maar je krijg ze ook iedere week op basis van je prestaties. Dus het hoeft geen geld te kosten
Hey poesquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Skedje
Nu wel uitgeslapen?
Geen antwoord op mn vraagquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:27 schreef Flippiee het volgende:
ohhh in dat geval.
Wat zijn jouw wilde plannen?
Nee, ik wacht op mijn collega die een afspraak had. Is leuker om met zijn 2'en te doen hierquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ja, weet niet waar Ronaldo precies woont, maar daar ongeveer denk ik[..]
ohhh in dat geval.
Wat zijn jouw wilde plannen?[..]
Heb je de rewards voor deze week al uitgepakt?
Dat is fijnquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Hey poes
Uitgeslapen is een groot woord maar het gaat wel prima
Ah, okok. Nice.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan ervoor betalen maar je krijg ze ook iedere week op basis van je prestaties. Dus het hoeft geen geld te kosten
Oei. Dat kan ik die beste man toch niet aandoen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ja, weet niet waar Ronaldo precies woont, maar daar ongeveer denk ik
Er zijn wel pics van zijn huis te vinden om het inbreken wat makkelijker te maken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:30 schreef I. het volgende:
[..]
Oei. Dat kan ik die beste man toch niet aandoen.
Daarom, daarom. Ik laat Flips hart daar nog wel even liggen dan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn wel pics van zijn huis te vinden om het inbreken wat makkelijker te maken.
Maar laat hem met rust gvd hij moet een CL voor ons winnen
Achja, het is een vorm van entertainment hé. Dus heel gek is het ook weer niet. Youtubers geven tienduizenden euro's uit aan Fifa voor content, maar netto houden ze er veel en veel meer aan over.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:29 schreef I. het volgende:
[..]
Ah, okok. Nice.
Vond het wel grappig om te zien. Dat er in de e-sport wereld gewoon duizenden euri's worden uitgegeven om voor zo'n gamer het perfecte team samen te stellen.Totaal onrealistisch, maar ach.
Heh wat, nee toch, vlaggetjes brigade all the wayquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn wel pics van zijn huis te vinden om het inbreken wat makkelijker te maken.
Maar laat hem met rust gvd hij moet een CL voor ons winnen
True true, maar 't is wel een beetje gek dat 'gokken' op deze manier een beetje gepromoot wordt bij de jeugd.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Achja, het is een vorm van entertainment hé. Dus heel gek is het ook weer niet. Youtubers geven tienduizenden euro's uit aan Fifa voor content, maar netto houden ze er veel en veel meer aan over.
Ook erg gezellig, denk ikquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen antwoord op mn vraag
Ik heb familieweekend
Je collega speelt ook FIFA?quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, ik wacht op mijn collega die een afspraak had. Is leuker om met zijn 2'en te doen hier
Maar mijn handen jeuken
Laat hem maar met rust jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:30 schreef I. het volgende:
[..]
Oei. Dat kan ik die beste man toch niet aandoen.
Ga staken dan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dankjeJij ook niet hoor, maakte maar een fopje
Ik heb vandaag geen zin om te werken
Flipsquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dankjeJij ook niet hoor, maakte maar een fopje
Ik heb vandaag geen zin om te werken
Sow koekoekquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit lijkt me een typische reactie van iemand die geen vrienden heeft
lijkt..quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit lijkt me een typische reactie van iemand die geen vrienden heeft
hmmmquote:
Dag Gianniquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Flips
ik ook niet
maar ja, het is rotweer, dus kan ne zo goed op mn werk zitten
ach ja, morgen krijg ik betaald om een dag te lamballen, dus ik klaag niet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hmmm[..]
Dag Gianni
Dat is zeker waarDie wind en regen ben ik echt klaar mee
Jep. Maar dan moet ik niks meer van zequote:Op donderdag 14 maart 2019 11:22 schreef I. het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat meerdere mensen die je al een hele tijd niet gesproken hebt,
opeens uit het niets contact met je zoeken?
Bizar dit.
Heb ik dus opzich ook wel. Alsof ze opeens iets van mij willen. Kan me alleen niet voorstellen wat.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jep. Maar dan moet ik niks meer van ze
Vrije dag opgenomen?quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, morgen krijg ik betaald om een dag te lamballen, dus ik klaag niet.
Niet echt nogquote:
Willen ze dan wat van je?quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:22 schreef I. het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat meerdere mensen die je al een hele tijd niet gesproken hebt,
opeens uit het niets contact met je zoeken?
Bizar dit.
nee, door een leverancier uitgenodigd om 1 van hun fabrieken te bezoeken. dus beetje rondkijken en gratis eten en drinkenquote:
Geld?quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:26 schreef I. het volgende:
[..]
Heb ik dus opzich ook wel. Alsof ze opeens iets van mij willen. Kan me alleen niet voorstellen wat.
Helemaal niets mis mee om dat te doen op een vrijdagquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, door een leverancier uitgenodigd om 1 van hun fabrieken te bezoeken. dus beetje rondkijken en gratis eten en drinken
Komt wel, komt wel.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet echt nog[..]
Willen ze dan wat van je?
Zo niet, dan vergt het ook wel wat zelfvertrouwen om zomaar iemand wat te vragen. Ik ben ook wel eens benieuwd hoe het met iemand gaat, maar dan durf ik het gesprek niet te beginnen
Gewoon neutraal in gaan, wie weet wat je er aan over houdtquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:32 schreef I. het volgende:
[..]
Komt wel, komt wel.
Bij eentje heb ik het idee van wel. Die is nu iets van subsidie-adviseur, en laat al een beetje doorschemeren dat hij misschien wel iets voor mij kan betekenen.Die andere twee, geen flauw idee, nog niet genoeg gesproken. Eentje gaf wel aan dat het hem opviel dat ik geen huidige baan op LinkedIn had, dus zou ook idd. wel gewoon oprechte interesse kunnen zijn.
Ik heb er alleen direct zo'n raar gevoel bij. Beetje toevallig dat drie man in een paar dagen tijd opeens uit het niets een berichtje stuurt.
Flippieeeequote:Op donderdag 14 maart 2019 11:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon neutraal in gaan, wie weet wat je er aan over houdtEn anders kun je ze snel weer naast je neerleggen toch? Je bent niets verplicht verder.
True true, slim plan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon neutraal in gaan, wie weet wat je er aan over houdtEn anders kun je ze snel weer naast je neerleggen toch? Je bent niets verplicht verder.
Ik kan je daar niet bij helpen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:50 schreef Sked het volgende:
Moet zo boodschappen doen. Wie helpt me even aan motivatie?
kijk maar naar buiten en zie hoe hard het plenstquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:50 schreef Sked het volgende:
Moet zo boodschappen doen. Wie helpt me even aan motivatie?
Ik eet wel niet vandaag.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kijk maar naar buiten en zie hoe hard het plenst
Klinkt nog best aanlokkelijk.quote:
Nope, het is wel op zo'n beetje.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks meer in de vriezer, of in een potje?
Kom je die brengen?quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb nog wel een boterham voor je hoor
Overigens is het hier droog dus dat moet je motiverenquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Klinkt nog best aanlokkelijk.[..]
Nope, het is wel op zo'n beetje.[..]
Kom je die brengen?
Tuurlijk!quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Klinkt nog best aanlokkelijk.[..]
Nope, het is wel op zo'n beetje.[..]
Kom je die brengen?
Dat maakt het hier niet minder ergquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Overigens is het hier droog dus dat moet je motiveren
Dan zie ik je wel over een paar uurtjes.quote:
Tot straks!quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat maakt het hier niet minder erg[..]
Dan zie ik je wel over een paar uurtjes.
Why?quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Deze is wel een uitdaging hoor
Leuke stad om heen te gaan welquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Arnhem is wel een behoorlijk blokkie om
Hier alleen heel veel windquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Overigens is het hier droog dus dat moet je motiveren
niks moet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:46 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet vanavond weer naar de sportschoolgenot
@Driepinkquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:46 schreef Flippiee het volgende:
Nee. Waardeloos figuurquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
klopt anders gezegd, ik wil vanavond naar sportschoolgenot[..]
gaat ie nog steeds niet?
dat is anders.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
klopt anders gezegd, ik wil vanavond naar sportschoolgenot[..]
gaat ie nog steeds niet?
You can do it.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:46 schreef Flippiee het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:46 schreef Flippiee het volgende:
Zonde.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga vanavond niet naar de sportschool.
Ik ga nooit naar de sportschool.
Mwah, ligt er natuurlijk ook maar net aan wat je doel is.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig als je dagelijks in totaal al een uur op de fiets zit
Of gewoon nachtje doorhalen ? 1200 ff vette bek halen bij de mac ofzo kun je zo het cafe weer in tot zondag 0600..quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
smiddags zuipen zodat je om 21:00 in bed ligt
Gewoon lekker s'middags al beginnenquote:
rtrtquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:38 schreef I. het volgende:
Nachtje doorhalen is killing. Ik raad het niemand aan.
En dit dus, word je niet fitter opquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:38 schreef I. het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:38 schreef I. het volgende:
Soms wel een hard reset van je verneukte slaapritme.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:38 schreef I. het volgende:
Afgelopen maanden al meerdere malen geprobeerd, zonder succes helaas.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Soms wel een hard reset van je verneukte slaapritme.
Gelukkig al een aantal jaar geen last meer van.
Wat bij mij werkte was de wekker standaard zetten ook in het weekend en even uurtje lezen voor het slapen. Maar goed ik vind lezen sowieso wel fijn dus dat is niet voor iedereen lekker denk ik.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:47 schreef I. het volgende:
[..]
Afgelopen maanden al meerdere malen geprobeerd, zonder succes helaas.
Mijn moeder haalt haar herhaalrecepten uit een apparaat aan de buitenkant van dr apotheek, ook wel eens gehaald voor d'r maar dat is echt ideaal.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:52 schreef Sked het volgende:
Voor het eerst online een herhaalrecept ingediend. Nu maar hopen dat dat soepel gaat
Mij lijkt dat juist fout gaan als je van medicatie moet wisselen om wat voor reden dan ookquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mijn moeder haalt haar herhaalrecepten uit een apparaat aan de buitenkant van dr apotheek, ook wel eens gehaald voor d'r maar dat is echt ideaal.
man man manquote:
Oeeh dat is wel fijn.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is anders.
ik ga vanavond weer naar mijn thuissportschool
lekker hoorquote:
Bakbeest ben je ookquote:
Echt hequote:Op donderdag 14 maart 2019 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
man man man[..]
Oeeh dat is wel fijn.
Of bedoel je de kroeg?l[..]
lekker hoor[..]
Bakbeest ben je ook
Geen idee.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mij lijkt dat juist fout gaan als je van medicatie moet wisselen om wat voor reden dan ook
Als het werkt is het prima tochquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
Ze krijgt te zien wat er is en een code om de automaat te openen, denk als er wijzigingen zijn dat ook wel werkt.
Ja daarom, is verder ook geen spannende medicatie of zo dus dat zal allicht schelen.quote:
nee joh, de kroeg is toch ook niet thuis.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
man man man[..]
Oeeh dat is wel fijn.
Of bedoel je de kroeg?l[..]
Als het een herhaalrecept is blijft de medicatie hetzelfde lijkt me.......als er gewisseld moet worden zullen ze dat wel op een andere manier oplossen?quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mij lijkt dat juist fout gaan als je van medicatie moet wisselen om wat voor reden dan ook
Ze zullen toch wel iets van een balie hebben.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als het een herhaalrecept is blijft de medicatie hetzelfde lijkt me.......als er gewisseld moet worden zullen ze dat wel op een andere manier oplossen?
Ik kan niet meer bijhouden wat ik allemaal heb gesliktquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:01 schreef Kiid het volgende:
Ik ben nog nooit verder gekomen dan paracetamol qua medicatie )=
Oja, en vitamine gummies
Ben maar blij!quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:01 schreef Kiid het volgende:
Oja, en vitamine gummies
Lijkt mij ook inderdaadquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel iets van een balie hebben.
gewone gewichten etc?quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee joh, de kroeg is toch ook niet thuis.
gewoon even een uurtje zweten
sry sryquote:
Daar is weinig mis meequote:Op donderdag 14 maart 2019 15:01 schreef Kiid het volgende:
Oja, en vitamine gummies
heb een crosstrainer thuis staan en zo'n fitness station waar je verschillende oefeningen mee kan doen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gewone gewichten etc?[..]
sry sry[..]
Daar is weinig mis mee
Je woont bij mijquote:
Wanneer gaan we?quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:08 schreef Sked het volgende:
Ik reken niet meer op de zon hier
Wil op vakantie
Rewards waren slecht, maar had nog wat anders staan en daar kreeg ik Hazard uit. Dat heeft het nog een beetje geredquote:
Als het even zou kunnen vandaag nogquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je woont bij mij[..]
Wanneer gaan we?
Brabants zuidenquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Waar moet ik dan heen? Het zuiden is nogal vaag.
Toekijken naar dat schorem.quote:
Bier, vlaai en ikquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:23 schreef Driepink het volgende:
Limburg![]()
Er zijn maar een paar goede dingen die uit Limburg komen, en het meerendeel is bier.
quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Uurtje met de auto[..]
Noord of zuid?[..]
Nou vooruit. omdat jij het bent
Ik zal een stukje voor je weg zetttenquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh als ik er dan toch ben kom ik ook wel een stukje vlaai eten bij jou
Werkt hier perfect. Krijg netjes een mailtje met code wanneer ik het op kan halen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:52 schreef Sked het volgende:
Voor het eerst online een herhaalrecept ingediend. Nu maar hopen dat dat soepel gaat
Ik natuurlijk.quote:
Topperquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal een stukje voor je weg zettten
Ik heb geen idee wat een fitness station is, maar klinkt chillquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb een crosstrainer thuis staan en zo'n fitness station waar je verschillende oefeningen mee kan doen.
Dat klinkt zoals iedere andere weekquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rewards waren slecht, maar had nog wat anders staan en daar kreeg ik Hazard uit. Dat heeft het nog een beetje gered
was genietenquote:
Pardon?quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:35 schreef I. het volgende:
Fitness station, da's toch zo'n gigantisch gevaarte met tientallen handvatten en kabels en dingen?
gewoon zo'n ding waar vanalles wat aan zit.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat een fitness station is, maar klinkt chill[..]
kort samengevat: jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:35 schreef I. het volgende:
Fitness station, da's toch zo'n gigantisch gevaarte met tientallen handvatten en kabels en dingen?
ahhhh op die manierquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon zo'n ding waar vanalles wat aan zit.
zoiets bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Ooit wel eens willen kopen, maar toch veel te duur, en je moet er maar net genoeg ruimte voor hebben.quote:
het neemt wel moeilijk veel plaats in jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ahhhh op die manier
niets mis meealleen hierom zal ik zelf een huis willen
gratis gekregenquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:39 schreef I. het volgende:
[..]
Ooit wel eens willen kopen, maar toch veel te duur, en je moet er maar net genoeg ruimte voor hebben.
motiveert ook niet om dan wat te doenquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:39 schreef I. het volgende:
Ken wel iemand die zo'n ding in z'n klamme koude garage heeft staan. Dan ben je ook niet goed snik.
ik heb hem klam, koud buiten staanquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:39 schreef I. het volgende:
Ken wel iemand die zo'n ding in z'n klamme koude garage heeft staan. Dan ben je ook niet goed snik.
Echt hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
motiveert ook niet om dan wat te doen
Wut.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb hem klam, koud buiten staan
moet je morgen werken?quote:
Ook dat nog, erg zonde welquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:41 schreef I. het volgende:
[..]
Echt hoor.Gewoon zonde.
Begon ook al te roesten, dus sowieso niet een heel ideaal plekje.
Als je die 'per ongeluk' laat vallen, train je niet goed.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:40 schreef Driepink het volgende:
Als ik zo'n apparaat neerzet horen ze het 4 huizen verder nog als ik per ongeluk de gewichten laat vallen
Ah gelukkig.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel beschut, onder dak. anders zou die inderdaad wel vrij snel gaan roesten denk ik
quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:30 schreef I. het volgende:
[..]
Ik natuurlijk.
Neem ik m'n honkbalknuppel mee, om het gezin van het slachtoffer "een hart onder de riem te steken".
Meneer heeft ook 3x gesportquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:42 schreef I. het volgende:
[..]
Als je die 'per ongeluk' laat vallen, train je niet goed.Die gewichten zitten gewoon netjes aan een ketting vast, en je tilt enkel op wat je aankunt. Anders overbelast je je spieren gewoon en ben je niet goed bezig.
Jij en een gebrek aan computerkennis?quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:44 schreef I. het volgende:
Ik begin echt een hekel te krijgen aan mijn gebrek aan computerkennis.
Krijg gewoon geen usb-stickje geformatteerd.
valt mee.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:43 schreef I. het volgende:
[..]
Ah gelukkig.
Nja, lijkt me met dit weer nou niet echt een fijn plekje om te trainen dan.
Dat wordt eindstation voor ajax dan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ajax - Juve natuurlijk
En wat Engelse ploegjes tegen elkaar
Had je dat filmpje gezien?quote:
Volgens de redacteurtjes van Voetbal International is dat de moeilijkste lotingquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt eindstation voor ajax dan.
Dit is niet de eerste keer dat ik sport hè, man man man.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Meneer heeft ook 3x gesport![]()
Maar je hebt wel eens dat je hem iets te ver terug laat gaan toch.
Op dit vlak wel ja.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij en een gebrek aan computerkennis?
Die vergeten city en liverpoolquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens de redacteurtjes van Voetbal International is dat de moeilijkste loting
Ah ja, dat valt dan wel mee ja. Al lijkt het mij toch mentaal nog wel een uitdaging om jezelf er toe te zetten om in de kou te gaan trainen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
valt mee.
crosstrainer staat binnen, eerst daar even een half uurtje op trainen dat je goed warm bent en dan naar buiten. is op zich goed te doen.
al moet je natuurlijk niet te lang buiten blijven want je koelt wel af natuurlijk
Dat is zo kut, wel goed, maar echt niet altijd zin inquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:47 schreef I. het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat ik sport hè, man man man.
En niet echtIk zorg altijd dat ik extra langzaam weer terug ga, zodat m'n spieren extra verzuren.
Nee hoor, die stonden gewoon net wat lager.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die vergeten city en liverpool
Heel kut ja, klopt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is zo kut, wel goed, maar echt niet altijd zin in
Ajax - Juve?quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:47 schreef Sked het volgende:
@:Flippiee dan gaan we wel samen natuurlijk he
Ah okokquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:48 schreef I. het volgende:
[..]
Op dit vlak wel ja.
Internet is mijn specialiteit, maar rare hardware issues niet.
Wie schat jij hoger in dan?quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee hoor, die stonden gewoon net wat lager.
Ja, als dat gebeurt wil ik er ook wel heen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ajax - Juve?Volgens mij zei ik gisteren al dat ik dan mensen lief aan ga kijken voor kaartjes.
Ronaldo genot
true, maar dat is het ook als je in de winter gaat hardlopen o.i.d.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:49 schreef I. het volgende:
[..]
Ah ja, dat valt dan wel mee ja. Al lijkt het mij toch mentaal nog wel een uitdaging om jezelf er toe te zetten om in de kou te gaan trainen.
Heel goed, die lui moeten in een kerker geworpen worden.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:46 schreef I. het volgende:
[..]
Had je dat filmpje gezien?Groepje jongens in een auto die daar gecontroleerd werden. Zeiden heel netjes tegen oom agent: We werken mee hoor, we willen ze alleen een hart onder de riem steken, steun betuigen.
Bleek één van die jongens z'n ID niet bij zich te hebben, die moest dus mee naar het bureau, en op grond daarvan mocht die agent de auto ook doorzoeken. Lag er een honkbalknuppel in de kofferbak.![]()
Meteen auto in beslag genomen, bestuurder en bijrijder ook aangehouden.
Echt idioot.
Klopt, dat doe ik dan ook niet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true, maar dat is het ook als je in de winter gaat hardlopen o.i.d.
Jup, idd.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heel goed, die lui moeten in een kerker geworpen worden.
Echt bizar gewoon.
Neeeee er staat lief aan kijken voor kaartjes.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, als dat gebeurt wil ik er ook wel heen.
Maar ik ben alweer aan de kant geschoven hoor ik
is anders best lekker.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:54 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt, dat doe ik dan ook niet.Loop nu 20 minuutjes naar de sportschool en terug
Oh dan interpreteerde ik het verkeerdquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:55 schreef Flippiee het volgende:
N[..]
Neeeee er staat lief aan kijken voor kaartjes.
Er staat niet: ik ga proberen met andere mensen mee te gaan
ik moet toch wat met al die verkapte ajacieden hierquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh dan interpreteerde ik het verkeerd
Leek me best gezellig
Ik zou dan wel zonder schaamte voor Juve juichen als ze winnen of doorgaan in Amsterdam.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik moet toch wat met al die verkapte ajacieden hier
Ik niet, want negen van de tien keer zitten er dan over het paard getilde doorgesnoven achterlijke teringlijers op de tribune. En aangezien ik mijn contact bij de HK kwijt ben, kijk ik liever uitquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou dan wel zonder schaamte voor Juve juichen als ze winnen of doorgaan in Amsterdam.
Hmm, daar misschien maar wel voor oppassen jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik niet, want negen van de tien keer zitten er dan over het paard getilde doorgesnoofde achterlijke teringlijers in de tribune. En aangezien ik mijn contact bij de HK kwijt ben, kijk ik liever uit
Ze meppen zelfs bij Ajax - Feyenoord met alleen Ajax publiek. Ik kijk wel uit.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Hmm, daar misschien maar wel voor oppassen ja
Maar misschien is het een paar tikken wel waard als de overwinning mooi is.
Support your localquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou dan wel zonder schaamte voor Juve juichen als ze winnen of doorgaan in Amsterdam.
Zeker nog geen boodschappen gedaanquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:09 schreef Sked het volgende:
Wow begint hier opeens weer hard te regenen
gezellig.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze meppen zelfs bij Ajax - Feyenoord met alleen Ajax publiek. Ik kijk wel uit.
Mocht paar jaar geleden ook bij Ajax - Real mijn Real sjaal niet mee naar binnen nemen, welke je notabene voor het stadion kon kopen
Oh ja, dat had je weleens verteld.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze meppen zelfs bij Ajax - Feyenoord met alleen Ajax publiek. Ik kijk wel uit.
Mocht paar jaar geleden ook bij Ajax - Real mijn Real sjaal niet mee naar binnen nemen, welke je notabene voor het stadion kon kopen
Heb nog altijd seizoenkaartquote:
Gelukkig welquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker nog geen boodschappen gedaan
Karma van vorig jaarquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:14 schreef I. het volgende:
Zon schijnt, het regent, en het waait snoeihard.
Het weer loopt me toch een partijtje te fucken.
Dat ze even uitzoeken daarboven wat ze nou willen.......ik word hier veel te ongedurig van.......quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:14 schreef I. het volgende:
Dan gewoon 2e ring bovenaan zittenquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh ja, dat had je weleens verteld.Gaat ook nergens over eigenlijk. Maar dan alsnog weet niet zeker of ik me kan inhouden
[..]
Heb nog altijd seizoenkaart[..]
Gelukkig wel
Dan wordt je tenminste nog eens gefucktquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:14 schreef I. het volgende:
Echt hè.quote:
Echt hè.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat ze even uitzoeken daarboven wat ze nou willen.......ik word hier veel te ongedurig van.......
Echt hè.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan wordt je tenminste nog eens gefuckt
Wil nog wel iets kunnen zienquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan gewoon 2e ring bovenaan zitten[..]
Dan wordt je tenminste nog eens gefuckt
Nee joh, gooi gewoon wat pillen erin toch.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt vannacht doorhalen
Zo ben jij nietquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee joh, gooi gewoon wat pillen erin toch.
maar goed dat HPLC weer eens vakantie heeftquote:
haha dat is sociaal van jequote:Op donderdag 14 maart 2019 16:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Wil nog wel iets kunnen zienMaar als ik met anderen zit zou ik me wel inhouden hoor, anders hebben die er zo'n last van.
Volgende keer een zak over je kop doen danquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:19 schreef I. het volgende:
Nog nooit zo nat gefuckt trouwens, man man.
Ierland is mooi schreef hij net nogquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
maar goed dat HPLC weer eens vakantie heeft
wordt je
lol[..]
haha dat is sociaal van je[..]
Volgende keer een zak over je kop doen dan
Nouquote:
Soms kan ik nog best sociaal zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wordt je
lol[..]
haha dat is sociaal van je[..]
Oh, valt me beetje tegenquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou[..]
Soms kan ik nog best sociaal zijn.
Nee valt reuze meequote:Op donderdag 14 maart 2019 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh, valt me beetje tegen
Je stijgt weer iets in waarde.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee valt reuze mee
Als het niet nodig is neem ik niks
zolang hij maar genoeg moleculen zietquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ierland is mooi schreef hij net nog
Kan soms net voldoende zijnquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou[..]
Soms kan ik nog best sociaal zijn.
Wanneer ga je naar de sportschool?quote:
Gelukkig merk je het zelf op.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wordt je
lol
Zal jou eens pesten. :squote:
Hoop dat het in dit geval net genoeg isquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zolang hij maar genoeg moleculen ziet[..]
Kan soms net voldoende zijn[..]
Wanneer ga je naar de sportschool?
Ja daarom was hij juist toe aan vakantiequote:Op donderdag 14 maart 2019 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zolang hij maar genoeg moleculen ziet[..]
Kan soms net voldoende zijn[..]
Begin jij nou ook al?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Regen is geen excuus, miet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:25 schreef Driepink het volgende:
Maar even zonder dollen, zondag ga ik F1 kijken, dan moet ik moeilijk vroeg op.
0610 begint het, dus zal rond 0900 afgelopen zijn.. als het een beetje mooi weer is (lees: niet regent) dan ga ik misschien zondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |