Pardon?quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:35 schreef I. het volgende:
Fitness station, da's toch zo'n gigantisch gevaarte met tientallen handvatten en kabels en dingen?
gewoon zo'n ding waar vanalles wat aan zit.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat een fitness station is, maar klinkt chill[..]
kort samengevat: jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:35 schreef I. het volgende:
Fitness station, da's toch zo'n gigantisch gevaarte met tientallen handvatten en kabels en dingen?
ahhhh op die manierquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon zo'n ding waar vanalles wat aan zit.
zoiets bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Ooit wel eens willen kopen, maar toch veel te duur, en je moet er maar net genoeg ruimte voor hebben.quote:
het neemt wel moeilijk veel plaats in jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ahhhh op die manier
niets mis meealleen hierom zal ik zelf een huis willen
gratis gekregenquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:39 schreef I. het volgende:
[..]
Ooit wel eens willen kopen, maar toch veel te duur, en je moet er maar net genoeg ruimte voor hebben.
motiveert ook niet om dan wat te doenquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:39 schreef I. het volgende:
Ken wel iemand die zo'n ding in z'n klamme koude garage heeft staan. Dan ben je ook niet goed snik.
ik heb hem klam, koud buiten staanquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:39 schreef I. het volgende:
Ken wel iemand die zo'n ding in z'n klamme koude garage heeft staan. Dan ben je ook niet goed snik.
Echt hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
motiveert ook niet om dan wat te doen
Wut.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb hem klam, koud buiten staan
moet je morgen werken?quote:
Ook dat nog, erg zonde welquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:41 schreef I. het volgende:
[..]
Echt hoor.Gewoon zonde.
Begon ook al te roesten, dus sowieso niet een heel ideaal plekje.
Als je die 'per ongeluk' laat vallen, train je niet goed.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:40 schreef Driepink het volgende:
Als ik zo'n apparaat neerzet horen ze het 4 huizen verder nog als ik per ongeluk de gewichten laat vallen
Ah gelukkig.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel beschut, onder dak. anders zou die inderdaad wel vrij snel gaan roesten denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |