Nee joh, gooi gewoon wat pillen erin toch.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt vannacht doorhalen
Zo ben jij nietquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee joh, gooi gewoon wat pillen erin toch.
maar goed dat HPLC weer eens vakantie heeftquote:
haha dat is sociaal van jequote:Op donderdag 14 maart 2019 16:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Wil nog wel iets kunnen zienMaar als ik met anderen zit zou ik me wel inhouden hoor, anders hebben die er zo'n last van.
Volgende keer een zak over je kop doen danquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:19 schreef I. het volgende:
Nog nooit zo nat gefuckt trouwens, man man.
Ierland is mooi schreef hij net nogquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
maar goed dat HPLC weer eens vakantie heeft
wordt je
lol[..]
haha dat is sociaal van je[..]
Volgende keer een zak over je kop doen dan
Nouquote:
Soms kan ik nog best sociaal zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wordt je
lol[..]
haha dat is sociaal van je[..]
Oh, valt me beetje tegenquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou[..]
Soms kan ik nog best sociaal zijn.
Nee valt reuze meequote:Op donderdag 14 maart 2019 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh, valt me beetje tegen
Je stijgt weer iets in waarde.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee valt reuze mee
Als het niet nodig is neem ik niks
zolang hij maar genoeg moleculen zietquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ierland is mooi schreef hij net nog
Kan soms net voldoende zijnquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou[..]
Soms kan ik nog best sociaal zijn.
Wanneer ga je naar de sportschool?quote:
Gelukkig merk je het zelf op.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wordt je
lol
Zal jou eens pesten. :squote:
Hoop dat het in dit geval net genoeg isquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zolang hij maar genoeg moleculen ziet[..]
Kan soms net voldoende zijn[..]
Wanneer ga je naar de sportschool?
Ja daarom was hij juist toe aan vakantiequote:Op donderdag 14 maart 2019 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zolang hij maar genoeg moleculen ziet[..]
Kan soms net voldoende zijn[..]
Begin jij nou ook al?quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |