Neeeee er staat lief aan kijken voor kaartjes.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, als dat gebeurt wil ik er ook wel heen.
Maar ik ben alweer aan de kant geschoven hoor ik
is anders best lekker.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:54 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt, dat doe ik dan ook niet.Loop nu 20 minuutjes naar de sportschool en terug
Oh dan interpreteerde ik het verkeerdquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:55 schreef Flippiee het volgende:
N[..]
Neeeee er staat lief aan kijken voor kaartjes.
Er staat niet: ik ga proberen met andere mensen mee te gaan
ik moet toch wat met al die verkapte ajacieden hierquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh dan interpreteerde ik het verkeerd
Leek me best gezellig
Ik zou dan wel zonder schaamte voor Juve juichen als ze winnen of doorgaan in Amsterdam.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik moet toch wat met al die verkapte ajacieden hier
Ik niet, want negen van de tien keer zitten er dan over het paard getilde doorgesnoven achterlijke teringlijers op de tribune. En aangezien ik mijn contact bij de HK kwijt ben, kijk ik liever uitquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou dan wel zonder schaamte voor Juve juichen als ze winnen of doorgaan in Amsterdam.
Hmm, daar misschien maar wel voor oppassen jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik niet, want negen van de tien keer zitten er dan over het paard getilde doorgesnoofde achterlijke teringlijers in de tribune. En aangezien ik mijn contact bij de HK kwijt ben, kijk ik liever uit
Ze meppen zelfs bij Ajax - Feyenoord met alleen Ajax publiek. Ik kijk wel uit.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Hmm, daar misschien maar wel voor oppassen ja
Maar misschien is het een paar tikken wel waard als de overwinning mooi is.
Support your localquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou dan wel zonder schaamte voor Juve juichen als ze winnen of doorgaan in Amsterdam.
Zeker nog geen boodschappen gedaanquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:09 schreef Sked het volgende:
Wow begint hier opeens weer hard te regenen
gezellig.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze meppen zelfs bij Ajax - Feyenoord met alleen Ajax publiek. Ik kijk wel uit.
Mocht paar jaar geleden ook bij Ajax - Real mijn Real sjaal niet mee naar binnen nemen, welke je notabene voor het stadion kon kopen
Oh ja, dat had je weleens verteld.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze meppen zelfs bij Ajax - Feyenoord met alleen Ajax publiek. Ik kijk wel uit.
Mocht paar jaar geleden ook bij Ajax - Real mijn Real sjaal niet mee naar binnen nemen, welke je notabene voor het stadion kon kopen
Heb nog altijd seizoenkaartquote:
Gelukkig welquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker nog geen boodschappen gedaan
Karma van vorig jaarquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:14 schreef I. het volgende:
Zon schijnt, het regent, en het waait snoeihard.
Het weer loopt me toch een partijtje te fucken.
Dat ze even uitzoeken daarboven wat ze nou willen.......ik word hier veel te ongedurig van.......quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:14 schreef I. het volgende:
Dan gewoon 2e ring bovenaan zittenquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh ja, dat had je weleens verteld.Gaat ook nergens over eigenlijk. Maar dan alsnog weet niet zeker of ik me kan inhouden
[..]
Heb nog altijd seizoenkaart[..]
Gelukkig wel
Dan wordt je tenminste nog eens gefucktquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:14 schreef I. het volgende:
Echt hè.quote:
Echt hè.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat ze even uitzoeken daarboven wat ze nou willen.......ik word hier veel te ongedurig van.......
Echt hè.quote:Op donderdag 14 maart 2019 16:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan wordt je tenminste nog eens gefuckt
Wil nog wel iets kunnen zienquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan gewoon 2e ring bovenaan zitten[..]
Dan wordt je tenminste nog eens gefuckt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |