quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:30 schreef I. het volgende:
[..]
Ik natuurlijk.
Neem ik m'n honkbalknuppel mee, om het gezin van het slachtoffer "een hart onder de riem te steken".
Meneer heeft ook 3x gesportquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:42 schreef I. het volgende:
[..]
Als je die 'per ongeluk' laat vallen, train je niet goed.Die gewichten zitten gewoon netjes aan een ketting vast, en je tilt enkel op wat je aankunt. Anders overbelast je je spieren gewoon en ben je niet goed bezig.
Jij en een gebrek aan computerkennis?quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:44 schreef I. het volgende:
Ik begin echt een hekel te krijgen aan mijn gebrek aan computerkennis.
Krijg gewoon geen usb-stickje geformatteerd.
valt mee.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:43 schreef I. het volgende:
[..]
Ah gelukkig.
Nja, lijkt me met dit weer nou niet echt een fijn plekje om te trainen dan.
Dat wordt eindstation voor ajax dan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ajax - Juve natuurlijk
En wat Engelse ploegjes tegen elkaar
Had je dat filmpje gezien?quote:
Volgens de redacteurtjes van Voetbal International is dat de moeilijkste lotingquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wordt eindstation voor ajax dan.
Dit is niet de eerste keer dat ik sport hè, man man man.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Meneer heeft ook 3x gesport![]()
Maar je hebt wel eens dat je hem iets te ver terug laat gaan toch.
Op dit vlak wel ja.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij en een gebrek aan computerkennis?
Die vergeten city en liverpoolquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens de redacteurtjes van Voetbal International is dat de moeilijkste loting
Ah ja, dat valt dan wel mee ja. Al lijkt het mij toch mentaal nog wel een uitdaging om jezelf er toe te zetten om in de kou te gaan trainen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
valt mee.
crosstrainer staat binnen, eerst daar even een half uurtje op trainen dat je goed warm bent en dan naar buiten. is op zich goed te doen.
al moet je natuurlijk niet te lang buiten blijven want je koelt wel af natuurlijk
Dat is zo kut, wel goed, maar echt niet altijd zin inquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:47 schreef I. het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat ik sport hè, man man man.
En niet echtIk zorg altijd dat ik extra langzaam weer terug ga, zodat m'n spieren extra verzuren.
Nee hoor, die stonden gewoon net wat lager.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die vergeten city en liverpool
Heel kut ja, klopt.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat is zo kut, wel goed, maar echt niet altijd zin in
Ajax - Juve?quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:47 schreef Sked het volgende:
@:Flippiee dan gaan we wel samen natuurlijk he
Ah okokquote:Op donderdag 14 maart 2019 15:48 schreef I. het volgende:
[..]
Op dit vlak wel ja.
Internet is mijn specialiteit, maar rare hardware issues niet.
Wie schat jij hoger in dan?quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee hoor, die stonden gewoon net wat lager.
Ja, als dat gebeurt wil ik er ook wel heen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ajax - Juve?Volgens mij zei ik gisteren al dat ik dan mensen lief aan ga kijken voor kaartjes.
Ronaldo genot
true, maar dat is het ook als je in de winter gaat hardlopen o.i.d.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:49 schreef I. het volgende:
[..]
Ah ja, dat valt dan wel mee ja. Al lijkt het mij toch mentaal nog wel een uitdaging om jezelf er toe te zetten om in de kou te gaan trainen.
Heel goed, die lui moeten in een kerker geworpen worden.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:46 schreef I. het volgende:
[..]
Had je dat filmpje gezien?Groepje jongens in een auto die daar gecontroleerd werden. Zeiden heel netjes tegen oom agent: We werken mee hoor, we willen ze alleen een hart onder de riem steken, steun betuigen.
Bleek één van die jongens z'n ID niet bij zich te hebben, die moest dus mee naar het bureau, en op grond daarvan mocht die agent de auto ook doorzoeken. Lag er een honkbalknuppel in de kofferbak.![]()
Meteen auto in beslag genomen, bestuurder en bijrijder ook aangehouden.
Echt idioot.
Klopt, dat doe ik dan ook niet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true, maar dat is het ook als je in de winter gaat hardlopen o.i.d.
Jup, idd.quote:Op donderdag 14 maart 2019 15:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heel goed, die lui moeten in een kerker geworpen worden.
Echt bizar gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |