Ja beetje domper op het weekend zoquote:
Je kan ervoor betalen maar je krijg ze ook iedere week op basis van je prestaties. Dus het hoeft geen geld te kostenquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:25 schreef I. het volgende:
[..]
Betaal je ook voor van die packs? Of krijg je wekelijks gratis zo'n ding?
Zag laatst een stukje op tv over van die dingen.En dat het eigenlijk gewoon een soort gokken is.
Maar weet nou niet of dat altijd geld kost.
Hopelijk eren ze hem mooiquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja beetje domper op het weekend zo
Nou ja, weet niet waar Ronaldo precies woont, maar daar ongeveer denk ikquote:
ohhh in dat geval.quote:
Heb je de rewards voor deze week al uitgepakt?quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan ervoor betalen maar je krijg ze ook iedere week op basis van je prestaties. Dus het hoeft geen geld te kosten
Hey poesquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Skedje
Nu wel uitgeslapen?
Geen antwoord op mn vraagquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:27 schreef Flippiee het volgende:
ohhh in dat geval.
Wat zijn jouw wilde plannen?
Nee, ik wacht op mijn collega die een afspraak had. Is leuker om met zijn 2'en te doen hierquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ja, weet niet waar Ronaldo precies woont, maar daar ongeveer denk ik[..]
ohhh in dat geval.
Wat zijn jouw wilde plannen?[..]
Heb je de rewards voor deze week al uitgepakt?
Dat is fijnquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Hey poes
Uitgeslapen is een groot woord maar het gaat wel prima
Ah, okok. Nice.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan ervoor betalen maar je krijg ze ook iedere week op basis van je prestaties. Dus het hoeft geen geld te kosten
Oei. Dat kan ik die beste man toch niet aandoen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ja, weet niet waar Ronaldo precies woont, maar daar ongeveer denk ik
Er zijn wel pics van zijn huis te vinden om het inbreken wat makkelijker te maken.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:30 schreef I. het volgende:
[..]
Oei. Dat kan ik die beste man toch niet aandoen.
Daarom, daarom. Ik laat Flips hart daar nog wel even liggen dan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn wel pics van zijn huis te vinden om het inbreken wat makkelijker te maken.
Maar laat hem met rust gvd hij moet een CL voor ons winnen
Achja, het is een vorm van entertainment hé. Dus heel gek is het ook weer niet. Youtubers geven tienduizenden euro's uit aan Fifa voor content, maar netto houden ze er veel en veel meer aan over.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:29 schreef I. het volgende:
[..]
Ah, okok. Nice.
Vond het wel grappig om te zien. Dat er in de e-sport wereld gewoon duizenden euri's worden uitgegeven om voor zo'n gamer het perfecte team samen te stellen.Totaal onrealistisch, maar ach.
Heh wat, nee toch, vlaggetjes brigade all the wayquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn wel pics van zijn huis te vinden om het inbreken wat makkelijker te maken.
Maar laat hem met rust gvd hij moet een CL voor ons winnen
True true, maar 't is wel een beetje gek dat 'gokken' op deze manier een beetje gepromoot wordt bij de jeugd.quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Achja, het is een vorm van entertainment hé. Dus heel gek is het ook weer niet. Youtubers geven tienduizenden euro's uit aan Fifa voor content, maar netto houden ze er veel en veel meer aan over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |