Hier alleen heel veel windquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Overigens is het hier droog dus dat moet je motiveren
niks moet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:46 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet vanavond weer naar de sportschoolgenot
@Driepinkquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:46 schreef Flippiee het volgende:
Nee. Waardeloos figuurquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
klopt anders gezegd, ik wil vanavond naar sportschoolgenot[..]
gaat ie nog steeds niet?
dat is anders.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
klopt anders gezegd, ik wil vanavond naar sportschoolgenot[..]
gaat ie nog steeds niet?
You can do it.quote:Op donderdag 14 maart 2019 13:46 schreef Flippiee het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 14 maart 2019 13:46 schreef Flippiee het volgende:
Zonde.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga vanavond niet naar de sportschool.
Ik ga nooit naar de sportschool.
Mwah, ligt er natuurlijk ook maar net aan wat je doel is.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig als je dagelijks in totaal al een uur op de fiets zit
Of gewoon nachtje doorhalen ? 1200 ff vette bek halen bij de mac ofzo kun je zo het cafe weer in tot zondag 0600..quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
smiddags zuipen zodat je om 21:00 in bed ligt
Gewoon lekker s'middags al beginnenquote:
rtrtquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:38 schreef I. het volgende:
Nachtje doorhalen is killing. Ik raad het niemand aan.
En dit dus, word je niet fitter opquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:38 schreef I. het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:38 schreef I. het volgende:
Soms wel een hard reset van je verneukte slaapritme.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:38 schreef I. het volgende:
Afgelopen maanden al meerdere malen geprobeerd, zonder succes helaas.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Soms wel een hard reset van je verneukte slaapritme.
Gelukkig al een aantal jaar geen last meer van.
Wat bij mij werkte was de wekker standaard zetten ook in het weekend en even uurtje lezen voor het slapen. Maar goed ik vind lezen sowieso wel fijn dus dat is niet voor iedereen lekker denk ik.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:47 schreef I. het volgende:
[..]
Afgelopen maanden al meerdere malen geprobeerd, zonder succes helaas.
Mijn moeder haalt haar herhaalrecepten uit een apparaat aan de buitenkant van dr apotheek, ook wel eens gehaald voor d'r maar dat is echt ideaal.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:52 schreef Sked het volgende:
Voor het eerst online een herhaalrecept ingediend. Nu maar hopen dat dat soepel gaat
Mij lijkt dat juist fout gaan als je van medicatie moet wisselen om wat voor reden dan ookquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mijn moeder haalt haar herhaalrecepten uit een apparaat aan de buitenkant van dr apotheek, ook wel eens gehaald voor d'r maar dat is echt ideaal.
man man manquote:
Oeeh dat is wel fijn.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is anders.
ik ga vanavond weer naar mijn thuissportschool
lekker hoorquote:
Bakbeest ben je ookquote:
Echt hequote:Op donderdag 14 maart 2019 14:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
man man man[..]
Oeeh dat is wel fijn.
Of bedoel je de kroeg?l[..]
lekker hoor[..]
Bakbeest ben je ook
Geen idee.quote:Op donderdag 14 maart 2019 14:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mij lijkt dat juist fout gaan als je van medicatie moet wisselen om wat voor reden dan ook
Als het werkt is het prima tochquote:Op donderdag 14 maart 2019 14:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
Ze krijgt te zien wat er is en een code om de automaat te openen, denk als er wijzigingen zijn dat ook wel werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |