Ook erg gezellig, denk ikquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen antwoord op mn vraag
Ik heb familieweekend
Je collega speelt ook FIFA?quote:Op donderdag 14 maart 2019 10:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, ik wacht op mijn collega die een afspraak had. Is leuker om met zijn 2'en te doen hier
Maar mijn handen jeuken
Laat hem maar met rust jaquote:Op donderdag 14 maart 2019 10:30 schreef I. het volgende:
[..]
Oei. Dat kan ik die beste man toch niet aandoen.
Ga staken dan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dankjeJij ook niet hoor, maakte maar een fopje
Ik heb vandaag geen zin om te werken
Flipsquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dankjeJij ook niet hoor, maakte maar een fopje
Ik heb vandaag geen zin om te werken
Sow koekoekquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit lijkt me een typische reactie van iemand die geen vrienden heeft
lijkt..quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit lijkt me een typische reactie van iemand die geen vrienden heeft
hmmmquote:
Dag Gianniquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Flips
ik ook niet
maar ja, het is rotweer, dus kan ne zo goed op mn werk zitten
ach ja, morgen krijg ik betaald om een dag te lamballen, dus ik klaag niet.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hmmm[..]
Dag Gianni
Dat is zeker waarDie wind en regen ben ik echt klaar mee
Jep. Maar dan moet ik niks meer van zequote:Op donderdag 14 maart 2019 11:22 schreef I. het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat meerdere mensen die je al een hele tijd niet gesproken hebt,
opeens uit het niets contact met je zoeken?
Bizar dit.
Heb ik dus opzich ook wel. Alsof ze opeens iets van mij willen. Kan me alleen niet voorstellen wat.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jep. Maar dan moet ik niks meer van ze
Vrije dag opgenomen?quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, morgen krijg ik betaald om een dag te lamballen, dus ik klaag niet.
Niet echt nogquote:
Willen ze dan wat van je?quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:22 schreef I. het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat meerdere mensen die je al een hele tijd niet gesproken hebt,
opeens uit het niets contact met je zoeken?
Bizar dit.
nee, door een leverancier uitgenodigd om 1 van hun fabrieken te bezoeken. dus beetje rondkijken en gratis eten en drinkenquote:
Geld?quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:26 schreef I. het volgende:
[..]
Heb ik dus opzich ook wel. Alsof ze opeens iets van mij willen. Kan me alleen niet voorstellen wat.
Helemaal niets mis mee om dat te doen op een vrijdagquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, door een leverancier uitgenodigd om 1 van hun fabrieken te bezoeken. dus beetje rondkijken en gratis eten en drinken
Komt wel, komt wel.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet echt nog[..]
Willen ze dan wat van je?
Zo niet, dan vergt het ook wel wat zelfvertrouwen om zomaar iemand wat te vragen. Ik ben ook wel eens benieuwd hoe het met iemand gaat, maar dan durf ik het gesprek niet te beginnen
Gewoon neutraal in gaan, wie weet wat je er aan over houdtquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:32 schreef I. het volgende:
[..]
Komt wel, komt wel.
Bij eentje heb ik het idee van wel. Die is nu iets van subsidie-adviseur, en laat al een beetje doorschemeren dat hij misschien wel iets voor mij kan betekenen.Die andere twee, geen flauw idee, nog niet genoeg gesproken. Eentje gaf wel aan dat het hem opviel dat ik geen huidige baan op LinkedIn had, dus zou ook idd. wel gewoon oprechte interesse kunnen zijn.
Ik heb er alleen direct zo'n raar gevoel bij. Beetje toevallig dat drie man in een paar dagen tijd opeens uit het niets een berichtje stuurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |