Flippieeeequote:Op donderdag 14 maart 2019 11:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon neutraal in gaan, wie weet wat je er aan over houdtEn anders kun je ze snel weer naast je neerleggen toch? Je bent niets verplicht verder.
True true, slim plan.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon neutraal in gaan, wie weet wat je er aan over houdtEn anders kun je ze snel weer naast je neerleggen toch? Je bent niets verplicht verder.
Ik kan je daar niet bij helpen.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:50 schreef Sked het volgende:
Moet zo boodschappen doen. Wie helpt me even aan motivatie?
kijk maar naar buiten en zie hoe hard het plenstquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:50 schreef Sked het volgende:
Moet zo boodschappen doen. Wie helpt me even aan motivatie?
Ik eet wel niet vandaag.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kijk maar naar buiten en zie hoe hard het plenst
Klinkt nog best aanlokkelijk.quote:
Nope, het is wel op zo'n beetje.quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks meer in de vriezer, of in een potje?
Kom je die brengen?quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb nog wel een boterham voor je hoor
Overigens is het hier droog dus dat moet je motiverenquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Klinkt nog best aanlokkelijk.[..]
Nope, het is wel op zo'n beetje.[..]
Kom je die brengen?
Tuurlijk!quote:Op donderdag 14 maart 2019 11:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Klinkt nog best aanlokkelijk.[..]
Nope, het is wel op zo'n beetje.[..]
Kom je die brengen?
Dat maakt het hier niet minder ergquote:Op donderdag 14 maart 2019 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Overigens is het hier droog dus dat moet je motiveren
Dan zie ik je wel over een paar uurtjes.quote:
Tot straks!quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat maakt het hier niet minder erg[..]
Dan zie ik je wel over een paar uurtjes.
Why?quote:Op donderdag 14 maart 2019 12:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Deze is wel een uitdaging hoor
Leuke stad om heen te gaan welquote:Op donderdag 14 maart 2019 12:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Arnhem is wel een behoorlijk blokkie om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |