mensen kennen op een forum is dan ook wel een groot woord...herkennen is dan misschien beter ja...jouw naam herkende ik ook van MUZtriviaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, daar herkende ik de naam en UI ook van, maar dat ik hem kende ... dat ook weer niet.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij telt niet mee met je afwijkende eetgewoonte
Alsof hier iemand normale gewoontes heeft.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij telt niet mee met je afwijkende eetgewoonte
Dat is ook héél lang geleden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
mensen kennen op een forum is dan ook wel een groot woord...herkennen is dan misschien beter ja...jouw naam herkende ik ook van MUZtrivia
Jij zou toch het hele weekend gaan slapen?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Net nog een bak bami van de chinees uit de vriezer gehaald maar heb nog honger
Toch wakker geworden vreemd genoegquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij zou toch het hele weekend gaan slapen?
vast van een knorrende maagquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Toch wakker geworden vreemd genoeg
Je moest Pip nog voeren, zeker?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Toch wakker geworden vreemd genoeg
Carnaval?quote:
Met Carnaval doet iedereen daar aan meequote:
ik zie met carnaval in brazil toch meestal in andere outfitjes lopen zeg maarquote:
Dit is voor de wat oudere dames danquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zie met carnaval in brazil toch meestal in andere outfitjes lopen zeg maar
1 Vogelpekske voor Sacha coming up...quote:
ik was er in 2001 en heb alleen mannen zien lopen in koeien outfitsquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zie met carnaval in brazil toch meestal in andere outfitjes lopen zeg maar
Aan jouw gebrabbel gelukkig welquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
geen touw aan vast te knopen die beelden uit Brasil
Ga fietsen Sly ....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Aan jouw gebrabbel gelukkig wel![]()
Hooi 40-plussers
Leuk voor je! Laat zien dan!@!@!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:19 schreef sacha het volgende:
ik heb op fok allemaal mooie knopjes gekregen op mijn debieltje
Alles wissenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:19 schreef sacha het volgende:
omdat je de liefste mod bent?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:19 schreef sacha het volgende:
selfs de eten om 14 00 wat nu isquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
op debiel kon bijna niets, nu welquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:23 schreef chufi het volgende:
multikwoten ... geen idee maar volgens mij werkte dat altijd al ..
de 2 moeten dat kostum 2 dagen anhebbenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar gisteren aan m'n arm geholpen en m'n fiets staat, hoop ik, nog -helemaal alleen-quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:23 schreef chufi het volgende:
multikwoten ... geen idee maar volgens mij werkte dat altijd al ..
Ja ik zie zequote:
och armequote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar gisteren aan m'n arm geholpen en m'n fiets staat, hoop ik, nog -helemaal alleenbij het hospitaal.
Straks ff halen, de schat
lastig om zu pinkelnquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
de 2 moeten dat kostum 2 dagen anhebben
echt waar? dat is toch al jaren heel uitgebreid zeg maarquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
ik was er in 2001 en heb alleen mannen zien lopen in koeien outfits
hoe meer we niet mogen, hoe meer knopjes jij krijgtquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:19 schreef sacha het volgende:
jullie hebben ze ook hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
hoe meer we niet mogen, hoe meer knopjes jij krijgt
Oops ... gebroken ? Ik ben ook ooit onderuit gegaan vlakbij de Telegraaf.. die hebben me toen geholpen en naar het ZH gebracht 3 gebroken ribbenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar gisteren aan m'n arm geholpen en m'n fiets staat, hoop ik, nog -helemaal alleen-bij het hospitaal.
moh.......quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar gisteren aan m'n arm geholpen en m'n fiets staat, hoop ik, nog -helemaal alleen-bij het hospitaal.
welke zijn nieuw dan?quote:
Ja maar dat is een speciale straat Samba-dromo daar moeten alle samba clubs paraderen ... kost wel duur, mn vriendin aldaar had bijna kaarten bemachtigd ..quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
echt waar? dat is toch al jaren heel uitgebreid zeg maar
Succes met het herstel.quote:
en toen werden jullie opgescheept met mannen in koeienpakkenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat is een speciale straat Samba-dromo daar moeten alle samba clubs paraderen ... kost wel duur, mn vriendin aldaar had bijna kaarten bemachtigd ..
Welkom in het veldhospitaal van FOK! We hebben hier allemaal wel wat.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
En in UTO pizza voor sommigequote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
rijst en vlees is daar bijna elke dag,zo in spanie bijna elke dag spaghetti is
Nee, ulnaropathie (ofwel beknelde zenuw). Ongelukje gehad in 2017 en sindsdien last van. Goed verlopen, verdoving arm net pas uitgewerkt, helegaar numb een dikke dag, best lang, maar schijnt vaker voor te komen (doch net ff huilend gecheckt bij seh:).quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops ... gebroken ? Ik ben ook ooit onderuit gegaan vlakbij de Telegraaf.. die hebben me toen geholpen en naar het ZH gebracht 3 gebroken ribben
ah die dingen, handig welquote:
Fann!quote:
Héé Sly groetjes uit Amsterdam Oostquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, ulnaropathie (ofwel beknelde zenuw). Ongelukje gehad in 2017 en sindsdien last van. Goed verlopen, verdoving arm net pas uitgewerkt, helegaar numb een dikke dag, best lang, maar schijnt vaker voor te komen (doch net ff huilend gecheckt bij seh:).
Ja, dat verhaal vertelde je dat ik toevallig ook aan het posten was een keertje (of controleer je middels je database of ik wel oplet?).
Was mad cow periode.. Op Heathrow mn terugvlucht aansluiting gemist omdat we door een desinfectie bak moesten ... wachtrij van hier tot gunderquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
en toen werden jullie opgescheept met mannen in koeienpakken![]()
Ja dat slaapt niet lekker.....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Fann!![]()
Danke, gaat oke hoor, vannacht ff kut met slapen door dat ik die mitella om moest houden en die arm wel 90 kilo leek te wegen, heel apart. Basketball gekeken tot uur of 7 en toen ff uiltje gekanpt.
Hoe is ie met you?
Thanks!@ The mousequote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Thanks!@ The mouse. Ik las dat je over bent. Lekker voor je!!
Kom binnenkort met Scrut ff pilsen
Danke mein herr!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welkom in het veldhospitaal van FOK! We hebben hier allemaal wel wat.
Nee ik controleer niet... ik vergeet en weet dat ik het al eens eerder verteld hebquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, ulnaropathie (ofwel beknelde zenuw). Ongelukje gehad in 2017 en sindsdien last van. Goed verlopen, verdoving arm net pas uitgewerkt, helegaar numb een dikke dag, best lang, maar schijnt vaker voor te komen (doch net ff huilend gecheckt bij seh:).
Ja, dat verhaal vertelde je dat ik toevallig ook aan het posten was een keertje (of controleer je middels je database of ik wel oplet?).
Tof om te horen.quote:
O? Gaan we naar Ruk&Pluk?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Thanks!@ The mouse. Ik las dat je over bent. Lekker voor je!!
Kom binnenkort met Scrut ff pilsen
Gekkigheid van opa Slyquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik controleer niet... ik vergeet en weet dat ik het al eens eerder verteld heb
Jaquote:
Nah, nog niet echt. Maar beter dan met jou, begrijp ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Danke mein herr!
Ja, echt heh!?
Jij liep met je oor te klooien las ik. Wilde al 'zuur' voor het oor 'aansmeren', maar dat deed voxzxs al. Better now?
Ik kan ze niet vinden.quote:
Haha, ken ik. M'n pa woonde daar, die mthrfckr.quote:
De ultieme foute kroeg.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, ken ik. M'n pa woonde daar, die mthrfckr.
En dan woont ze nu ook nog in the mellow part of town.quote:Wel apart, die Soury, hier gaat ze soms echt off the rails as if ze constant simson snuift, maar voor het eggie is ze heel timide en ken juh leuk met 'r lullen. Heeeuuul apart
Ja prima te doen offlinequote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wel apart, die Soury, hier gaat ze soms echt off the rails as if ze constant simson snuift, maar voor het eggie is ze heel timide en ken juh leuk met 'r lullen. Heeeuuul apart
Ben je op de versiertoer?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wel apart, die Soury, hier gaat ze soms echt off the rails as if ze constant simson snuift, maar voor het eggie is ze heel timide en ken juh leuk met 'r lullen. Heeeuuul apart
Online niet dan?quote:
We kennen elkaar al een tijdje.quote:
Mijn reactie soms niet te serieus nemen.quote:
quote:
Ja dat klopt die zitten al klaar met de vinger op de tr knopquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor mij wel Soury, maar een aantal hebben daar andere ideeen over
Ik heb niet zo'n mooi debieltje.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt die zitten al klaar met de vinger op de tr knop
Gelukkigquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n mooi debieltje.
Bier drinken en hier een beetje zieken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan jullie doen vanavond?
Patat eten en krokettenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kan ook niet zeggen dat ik zo'n knop mis.quote:
Fok je altijd mobiel dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zeggen dat ik zo'n knop mis.
Ik ben er steeds minder te vinden daar ... Maar ik ben het brave jongetje van de klas en gedraag me "meestal" voorbarigquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt die zitten al klaar met de vinger op de tr knop
poepen zoepen en El Clasico koekenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sterkte. Mwah, komt wel goed. Hoe het ontstond is dan wel weer een grappig verhaal. Wel lang voor 1 hand, dus vat 't samen. @017 zomer, midden aug. 's avonds thuis om uur of 10. Ff snel douchen. Mug op megaspeigel in badhok. Pishekel aan muggen, zij mij lief vinden (word zelfs overdag gepakt door die honden). Enfin, klap op die mug op den dikke spiegel die 2 meter 50 hoog was, spiegel brak, groot stuk viel in pols toen ik gezicht beschermde in reflex. Slagader. Stond in den onderbroek, kon 112 niet bellen want als ik arm losliet spoot het bloed tegen het plafond. Toen ben ik maar ff rustig gaan zitten op de bank en dacht "Was jetzt?". Plan: naar buuv, via met voet geopende achterdeur van dakterras geschreeuwd: "aufmachen" en '112 bellen!" Dat deed ze gelijk, ik in onderfuik naar beneden (benedendeur gelukkig niet op slot gedaan). Sportbroek in m'n mond en voorbijganger ( er reden er eerst drie door haha, bebloede gast in onderfuik met broek in mond.. ik moest ook wel lachen toen ) gevraagd of ze m'n adidasfuik over m'n onderbroek wilde trekken en m'n huisdeur op slot doen. Toen kwam de ambulance. Net goed gegaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, nog niet echt. Maar beter dan met jou, begrijp ik.
Ja weet ik. Knap, ik schiet nogal te snel uit mijn slofquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er steeds minder te vinden daar ... Maar ik ben het brave jongetje van de klas en gedraag me "meestal" voorbarig
Nee, ik heb het nooit nodig gevonden hier.quote:
Muziek bijeen scharrelen voor Chocodinges.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Chocodinges.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Muziek bijeen scharrelen voor Chocodinges.
Jesus, wat een verhaal daar is mijn gebroken plee door het trippel bier niks bijquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Sterkte. Mwah, komt wel goed. Hoe het ontstond is dan wel weer een grappig verhaal. Wel lang voor 1 hand, dus vat 't samen. @:017 zomer, midden aug. 's avonds thuis om uur of 10. Ff snel douchen. Mug op megaspeigel in badhok. Pishekel aan muggen, zij mij lief vinden (word zelfs overdag gepakt door die honden). Enfin, klap op die mug op den dikke spiegel die 2 meter 50 hoog was, spiegel brak, groot stuk viel in pols toen ik gezicht beschermde in reflex. Slagader. Stond in den onderbroek, kon 112 niet bellen want als ik arm losliet spoot het bloed tegen het plafond. Toen ben ik maar ff rustig gaan zitten op de bank en dacht "Was jetzt?". Plan: naar buuv, via met voet geopende achterdeur van dakterras geschreeuwd: "aufmachen" en '112 bellen!" Dat deed ze gelijk, ik in onderfuik naar beneden (benedendeur gelukkig niet op slot gedaan). Sportbroek in m'n mond en voorbijganger ( er reden er eerst drie door haha, bebloede gast in onderfuik met broek in mond.. ik moest ook wel lachen toen ) gevraagd of ze m'n adidasfuik over m'n onderbroek wilde trekken en m'n huisdeur op slot doen. Toen kwam de ambulance. Net goed gegaan.
Had daar dus nog te veel last van in elleboogstreek. Hoop nu beter.
Thanks!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:47 schreef FANN het volgende:
Ik ga de keuken ik.... tot later... en Sly Beterschap!
Heftig, je hebt je goed weten te redden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Sterkte. Mwah, komt wel goed. Hoe het ontstond is dan wel weer een grappig verhaal. Wel lang voor 1 hand, dus vat 't samen. @:017 zomer, midden aug. 's avonds thuis om uur of 10. Ff snel douchen. Mug op megaspeigel in badhok. Pishekel aan muggen, zij mij lief vinden (word zelfs overdag gepakt door die honden). Enfin, klap op die mug op den dikke spiegel die 2 meter 50 hoog was, spiegel brak, groot stuk viel in pols toen ik gezicht beschermde in reflex. Slagader. Stond in den onderbroek, kon 112 niet bellen want als ik arm losliet spoot het bloed tegen het plafond. Toen ben ik maar ff rustig gaan zitten op de bank en dacht "Was jetzt?". Plan: naar buuv, via met voet geopende achterdeur van dakterras geschreeuwd: "aufmachen" en '112 bellen!" Dat deed ze gelijk, ik in onderfuik naar beneden (benedendeur gelukkig niet op slot gedaan). Sportbroek in m'n mond en voorbijganger ( er reden er eerst drie door haha, bebloede gast in onderfuik met broek in mond.. ik moest ook wel lachen toen ) gevraagd of ze m'n adidasfuik over m'n onderbroek wilde trekken en m'n huisdeur op slot doen. Toen kwam de ambulance. Net goed gegaan.
Nicequote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Muziek bijeen scharrelen voor Chocodinges.
Heftig verhaal hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Thanks!Eet ze en de groeten aan de Griek van de geilste beer op fok
![]()
Bye!
Sjezus man.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
heftig verhaal Sly.. Ja als alleenstaande kun je maar even beter geen vliegen meppen zonder je kleren aan ....quote:
Er zitten daar een paar ....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja weet ik. Knap, ik schiet nogal te snel uit mijn slof
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Chocodinges.![]()
Oh en geen roxette of bryan adams
Handigquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dan gaan er een hoop kotssmileys komen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hahahahahaha, er staat alléén maar Roxette & Adams in, buwhehehehe!!
Zomer 2017 staat er toch bij.quote:
Kun je je eigen voorkeur muziek niet zelf uitzoeken ?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan gaan er een hoop kotssmileys komen.
Foei.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Denk je daar wel eens over na? Naarmate is ouder word denk ik daar zelf wel eens over na. Ook met evt. een ander huis kopen. Lijkt me leuk om vrijstaand te wonen. Nu woon ik ook weer redelijk beschermt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
heftig verhaal Sly.. Ja als alleenstaande kun je maar even beter geen vliegen meppen zonder je kleren aan ....
Ik weet ook niet zo wat ik zal doen
Ja. Maar dacht ik vraag het gewoon en wie weet, kan altijd muziek bij zitten die ik nog niet ken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je je eigen voorkeur muziek niet zelf uitzoeken ?
LOLquote:
Het toeval wil dat ik ze beide ook niet aan kan horen. Maakt niet uit met welk nummer ook.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan gaan er een hoop kotssmileys komen.
Dat blijkt ghehequote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier moet je wat meer aandacht aan sommige posts besteden voor je reageert
Godzijdank.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het toeval wil dat ik ze beide ook niet aan kan horen. Maakt niet uit met welk nummer ook.
Ja die ideeen spelen wel eens in mn hoofdquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je daar wel eens over na? Naarmate is ouder word denk ik daar zelf wel eens over na. Ook met evt. een ander huis kopen. Lijkt me leuk om vrijstaand te wonen. Nu woon ik ook weer redelijk beschermt.
Ik wou net zoiets zeggen. Als mij iets overkomt en ik kan niet bij mijn telefoon ofzo.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bij iedereen die alleen woont zal die gedachte wel eens opspelen.
Leuk en aardig allemaal, tot je iets gaat mankeren.
Eigenlijk nooit gehad. Toen ik een keuze moest maken ivm verkoop. Ik begon wat na te denken of ik me wel veilig zou voelen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Bij iedereen die alleen woont zal die gedachte wel eens opspelen.
Leuk en aardig allemaal, tot je iets gaat mankeren.
We kunnen overwegen om met z'n allen een joekel van een villa te kopen en een soort FOK!topia te runnen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou net zoiets zeggen. Als mij iets overkomt en ik kan niet bij mijn telefoon ofzo.
Sja, veiligheid is ook een ding. Hier zijn nog mensen die hun deur open laten staan, maar bij jou is dat een ander verhaal. Als je nu ziet hoe mijn ouders er aan toe zijn, begin je toch wel achter je oren te krabben over je toekomst.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit gehad. Toen ik een keuze moest maken ivm verkoop. Ik begon wat na te denken of ik me wel veilig zou voelen.
Dan gaat de sc weer zo saai worden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
We kunnen overwegen om met z'n allen een joekel van een villa te kopen en een soort FOK!topia te runnen.
Hè, nou dat weer.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan gaat de sc weer zo saai worden.
Ja!@ Haha, vroeg die arts ook op eerste hulp..Leuke grietook, Nog koffie meegedronken nadat ze een cadeautje (van onder de 50 euro; inkoopwaarde;) v me had gekregen voor het goede hecht- en vlechtwerkquote:
Met lifestreams.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
We kunnen overwegen om met z'n allen een joekel van een villa te kopen en een soort FOK!topia te runnen.
Jezus!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wordt wel lekker eten elke avond met goede muziek.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja!@ Haha, vroeg die arts ook op eerste hulp..Leuke grietook, Nog koffie meegedronken nadat ze een cadeautje (van onder de 50 euro; inkoopwaarde;) v me had gekregen voor het goede hecht- en vlechtwerk
Blijf ik bijna alleen overquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan gaat de sc weer zo saai worden.
Nee ik bedoel juist dat ik me veilig voelde in mijn appartement en dat gevoel heb ik nu weer. Er zijn mensen om me heen. Een vrij staande woning ergens is wat andersquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, veiligheid is ook een ding. Hier zijn nog mensen die hun deur open laten staan, maar bij jou is dat een ander verhaal. Als je nu ziet hoe mijn ouders er aan toe zijn, begin je toch wel achter je oren te krabben over je toekomst.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja!@ Haha, vroeg die arts ook op eerste hulp..Leuke grietook, Nog koffie meegedronken nadat ze een cadeautje (van onder de 50 euro; inkoopwaarde;) v me had gekregen voor het goede hecht- en vlechtwerk
Ik ben liever alleen in zo'n situatie. Voor het bellen v 112 had 'ze' wel handig geweest.."en nu ophoeren"quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
heftig verhaal Sly.. Ja als alleenstaande kun je maar even beter geen vliegen meppen zonder je kleren aan ....
Ik weet ook niet zo wat ik zal doen
Sas last wel een bezoekuur in.quote:
Ieuw en zou die dat dan gewoon doen?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan kan Mo niet meer in zijn blote kont rondlopen.
Ah. En nog nagenoeg hetzelfde ingericht ook. Heb jij ff je slag geslagen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik bedoel juist dat ik me veilig voelde in mijn appartement en dat gevoel heb ik nu weer. Er zijn mensen om me heen. Een vrij staande woning ergens is wat anders
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus!wat een verhaal! ik weet niet of ik moet lachen om huilen...
![]()
beter lachen want het is goed afgelopen!![]()
en ja wat ChocoFan zegt..... ik hoop wel dat die kutmug dood was![]()
die Griek doet de de groeten terug![]()
ik ga zo de keuken weer in...
Verder denk ik er maar niet over na.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ieuw en zou die dat dan gewoon doen?
Neeh, handdoek om, bong tussen de lippen en vloeken dat hij zijn crèmespoeling niet kan vinden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ieuw en zou die dat dan gewoon doen?
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, handdoek om, bong tussen de lippen en vloeken dat hij zijn crèmespoeling niet kan vinden.
Ik ook maar niet. Toestand.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Verder denk ik er maar niet over na.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh, handdoek om, bong tussen de lippen en vloeken dat hij zijn crèmespoeling niet kan vinden.
Ja maar om dan in fraganti ff niets meer te kunnen is lullig , dan sta je liever alleenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik ben liever alleen in zo'n situatie. Voor het bellen v 112 had 'ze' wel handig geweest.."en nu ophoeren"
Ja is dat raar? De woonkamer is qua indeling het zelfde keuken voor en balkon achter. Het voelt primaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah. En nog nagenoeg hetzelfde ingericht ook. Heb jij ff je slag geslagen.
officieel is het poepen zoepen en op de wieven kroepen ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Maar over het geheel genomen niet echt een verstandige actie dus, met die mug. Gisteren plexus block anesthesie in m'n nek gekregen met een botte naald (om zenuw te beschermen), 'revenge van de mug'quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Leuk dat je nog koffie hebt gedronken en zo. Had je er toch nog iets leuks aan over gehouden en een mooi verhaal. Goed afgelopen.
Het lukte me niet, drukte keer op keer op de quote knop maar lukte niet.quote:
Vandaag nog roepend door West gelopen?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja is dat raar? De woonkamer is qua indeling het zelfde keuken voor en balkon achter. Het voelt prima
Er verschijnt een blauw balkje als je quotequote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het lukte me niet, drukte keer op keer op de quote knop maar lukte niet.
En ik zag nieuwe knopjes ja.
Verstandig was het zeker niet. Zal je denk ik ook nooit meer doen, richting een raam of spiegel slaan. En ieuw volgens mij doet dat wel pijn zo'n naald in je nek. Kutmug.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja. Maar over het geheel genomen niet echt een verstandige actie dus, met die mug. Gisteren plexus block anesthesie in m'n nek gekregen met een botte naald (om zenuw te beschermen), 'revenge van de mug'.
Hoe is ie met you Choco? Ben lang terug jooy..
We hebben ook nog iemand nodig die de koffie en zo rondbrengt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij mag je gerust bezoeken in de weekeinden hoor.
Nee, dat is juist mooi. Anders kan je straks de helft van je inboedel weg doen, omdat het niet past of staat. En nu voelde je je meteen thuis, ideaal.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja is dat raar? De woonkamer is qua indeling het zelfde keuken voor en balkon achter. Het voelt prima
Ohw, das wel vaag ja, maar ik weet het nu dus zal niet gelijk schrikken en denken dat ik iets fouts doe, is iets nieuws. Wat een vernieuwingen op Fok allemaal de laatste tijd.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er verschijnt een blauw balkje als je quote![]()
Terwijl je midden op de pagina blijft en de verzenden-koop zit dan helemaal onderaan. Het zal wel een kwestie van wennen zijn.
Thuis is waar mijn bed staat.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat is juist mooi. Anders kan je straks de helft van je inboedel weg doen, omdat het niet past of staat. En nu voelde je je meteen thuis, ideaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal knopjes voor...
Ik ga het even overleggenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij mag je gerust bezoeken in de weekeinden hoor.
Hmm, tis nu al gecompliceerd aan het worden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben ook nog iemand nodig die de koffie en zo rondbrengt.
Ik heb overlegd, jullie moeten iemand anders voor de koffie zoekenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben ook nog iemand nodig die de koffie en zo rondbrengt.
Midden van het land, voor iedereen bereikbaar dan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, tis nu al gecompliceerd aan het worden.Locatie bepalen moeten we maar over stemmen.
Deisssquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Jezus Sly van een verhaal!![]()
Je hebt heel veel geluk gehad, denk ik
Maar dat beeld van jou in je onderbroek met je sportbroek in je mond
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:32 schreef chufi het volgende:
Dubbele quotes in een spoiler. Je maakt het wel moeilijk zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal knopjes voor...
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ja, goed plan, ik ben voor.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Midden van het land, voor iedereen bereikbaar dan.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
officieel is het poepen zoepen en op de wieven kroepen ...
of ja het is eerts zoepen dan poepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in welke span.tv zender komt el clasico?
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oja, heb 'n dag later nog foto's van binnenshuusen de straat gemaakt met all the blood, echt mega crime scene haha
Je hebt echt mazzel gehad dat je zo goed kon nadenken, sly. Ben blij dat je er goed vanaf bent gekomen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Deisss![]()
Ja, was 'n bijzonder dagje. Ik dacht ook even toen ik op de bank zat (nadat ik dus niet kon bellen 112 omdat de telefoon wegglipte), "misschien dat ik dit niet overleef", Ik wilde echt niet dood of zo, maar was heel erg rustig. Dat vond ik wel oke om mee te maken.
Oja, heb 'n dag later nog foto's van binnenshuusen de straat gemaakt met all the blood, echt mega crime scene haha
ik klikte maar wat en dat alles in een spoiler staat is toeval niet bewustquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dubbele quotes in een spoiler. Je maakt het wel moeilijk zeg.
thee dan misschien?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb overlegd, jullie moeten iemand anders voor de koffie zoeken
Ok, rustig die glijbaan af en beneden maar even verder kijken, of zoooquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Verstandig was het zeker niet. Zal je denk ik ook nooit meer doen, richting een raam of spiegel slaan. En ieuw volgens mij doet dat wel pijn zo'n naald in je nek. Kutmug.![]()
Goeie vraag, ik heb momenteel geen idee hoe het gaat.Rollercoaster whieeeeee.
Weet ik niet ik kijk het hierquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:35 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
in welke span.tv zender komt el clasico?
Man man en dat door 1 kut mug. Het kreng zou je dood hebben kunnen betekenen. Je zal ze wel met andere ogen bekijken nu?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Deisss![]()
Ja, was 'n bijzonder dagje. Ik dacht ook even toen ik op de bank zat (nadat ik dus niet kon bellen 112 omdat de telefoon wegglipte), "misschien dat ik dit niet overleef", Ik wilde echt niet dood of zo, maar was heel erg rustig. Dat vond ik wel oke om mee te maken.
Komt goed.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ok, rustig die glijbaan af en beneden maar even verder kijken, of zooo
Bijzonder wel dat je zo rustig bleef, maar dat is misschien ook wel je redding geweest, niet meer zulke stomme dingen doen hoor!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Deisss![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:32 schreef chufi het volgende:
Dat is een hele verbetering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal knopjes voor...Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Hoi Disana! Thanks.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt echt mazzel gehad dat je zo goed kon nadenken, sly. Ben blij dat je er goed vanaf bent gekomen.
Nee maar ik las wel dat Scrut in het Oosterpark rondloopt dus ik maak een jasje met Soury op mijn rugquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaag nog roepend door West gelopen?
Jij bent de pineut. Ik wil in de ochtend een kop koffie en een zacht gekookt eitje. 2 bruine boterhammen, één met kaas en één met hagelslag.quote:
Ik had daar 20 jaar geleden ook last van, nu gelukkig niet meer.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ze zijn er ook bij die om veel minder niet rustig kunnen blijven. Vorig jaar werd een achterbuurvrouw door een wesp of zo gestoken en die dacht blijkbaar dat het wel zou helpen als je nagenoeg de rest van de zomer gillend rond bleef rennen.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ik las wel dat Scrut in het Oosterpark rondloopt dus ik maak een jasje met Soury op mijn rug
Wat romantisch!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent de pineut. Ik wil in de ochtend een kop koffie en een zacht gekookt eitje. 2 bruine boterhammen, één met kaas en één met hagelslag.
Mijn plasfles moet geleegd worden en mijn rollator moet je naast mijn bed zetten.
Yep, voor een kleine ingreep aan mijn arm.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:40 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Disana! Thanks.
Jij gaat ook weer de ziekenboeg in binnenkort?
Nogal een eisenpakket zeg.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent de pineut. Ik wil in de ochtend een kop koffie en een zacht gekookt eitje. 2 bruine boterhammen, één met kaas en één met hagelslag.
Mijn plasfles moet geleegd worden en mijn rollator moet je naast mijn bed zetten.
Pic als het jasje af is. Dan weet Scrut echt dat ie de goede voor zich heeft.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ik las wel dat Scrut in het Oosterpark rondloopt dus ik maak een jasje met Soury op mijn rug
[..]
Dat is een shock reactie. Je hebt even geen keusquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Deisss![]()
Ik was vanmiddag nog aan de Middenweg en de Linnaeusstraat.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook flink schrikken Disana.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Yep, voor een kleine ingreep aan mijn arm.
Ik heb twee keer een spuiter gehad, dan gutst het bloed uit je arm waar ze hebben geprikt. Ook geen pretje, maar dat komt goed als je het afdrukt.
Ja, dat wel. Maar had al een hele geschiedenis met muggen. Was 'ns op vakantie in Turkije in Patara, daar was een semi-droog meertje (dus veel muggen) en werd ik de hele dag, overdag dus ook, door muggen achtervolgdquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Man man en dat door 1 kut mug. Het kreng zou je dood hebben kunnen betekenen. Je zal ze wel met andere ogen bekijken nu?
Ook heftig.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb twee keer een spuiter gehad, dan gutst het bloed uit je arm waar ze hebben geprikt. Ook geen pretje, maar dat komt goed als je het afdrukt.
Jawel, maar niet zo erg als het verhaal van sly.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook flink schrikken Disana.
Het is dan ook Oost.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het Oosterpark in West, ik vind dat verwarrend!
Ik kom uit West en nu in Oostquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De hulp voor jou was gelukkig dichtbijquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel, maar niet zo erg als het verhaal van sly.
Nee dat niet, ik was net thuis in mijn eentje.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De hulp voor jou was gelukkig dichtbij
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook lastig schoon te krijgen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Vooral vies want alles komt onder te zitten.
quote:
Ik heb het dus verkeerd gegokt onthoudenquote:
[..]
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Misschien zijn jullie over twee jaar wel tezaam en in love.
Ow ik dacht dat het meteen in het ziekenhuis na het prikken was gebeurdquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik was net thuis in mijn eentje.
Dat kan echt je vakantie totaal verknollen. Al die zogenaamde middelen die muggen weg zouden houden werken ook voor geen meter. Heb ten einde raad mezelf wel eens gegeseld met een citroengeranium. Die muggen dikke pret en gewoon door blijven prikken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar had al een hele geschiedenis met muggen. Was 'ns op vakantie in Turkije in Patara, daar was een semi-droog meertje (dus veel muggen) en werd ik de hele dag, overdag dus ook, door muggen achtervolgd
De eerste keer wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat het meteen in het ziekenhuis na het prikken was gebeurd
Ja hij haat me nu en dat zegt een boelquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Sterkte!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, 'haat' komt niet in scrut z'n voliere voorquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hij haat me nu en dat zegt een boel
Ik maak geen kans. De manlijke Soury, Maxim Hartman, woont ook in dat buurtje.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik maak geen kans. De manlijke Soury, Maxim Hartman, woont ook in dat buurtje.
Te ver om te lopen, maar ik werk inderdaad op Rotterdam Zuid ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Je werkt toch vlakbij waar je bent opgegroeid
Ik heb echt een schijthekel aan Zuid Rotterdammers.quote:
Je bent zelf een MANDquote:
Behalve Deisyy.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb echt een schijthekel aan Zuid Rotterdammers.
Ken je die niet?quote:
Och, gelukkig maar.quote:
Ik denk dat veel mensen wel degelijk flippen en in paniek raken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een shock reactie. Je hebt even geen keus
Ik wist van de uitdrukking maar niet waar ie vandaan kwam.quote:
Ik kan er wel om lachen tot op zekere hoogte, maar als de camera uit is schijnt-ie ook niet erg makkelijk te zijn.quote:
Ik denk meer mensen wel dan niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen wel degelijk flippen en in paniek raken.
Nuchter reactie vermogen. Wie heeft dat nog? Er zijn er maar weinig.quote:
Kan weet ik niet maar ik heb ook wel eens rare situaties gehad en dan met name op de weg dat het maar net goed ging. En dan bleef ik redelijk rustig en achteraf pas de trillingenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen wel degelijk flippen en in paniek raken.
Ik heb een vriend verloren door zoiets. Niet vergelijkbaar. Wel met glas. Hij was dronken, kon zijn sleutel niet vinden, tikte een raam in en liep leeg.quote:
Misschien dat in echt levensgevaarlijke situaties, de ratio de overhand neemt en je helder kan nadenken/handelen. Geen tijd voor paniek ofzo, dat komt later.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan weet ik niet maar ik heb ook wel eens rare situaties gehad en dan met name op de weg dat het maar net goed ging. En dan bleef ik redelijk rustig en achteraf pas de trillingen
Wat triest, zo'n onnodig verlies.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb een vriend verloren door zoiets. Niet vergelijkbaar. Wel met glas. Hij was dronken, kon zijn sleutel niet vinden, tikte een raam in en liep leeg.
Sly heeft het geluk gehad/of was koelhoofdig genoeg om na te denken.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb een vriend verloren door zoiets. Niet vergelijkbaar. Wel met glas. Hij was dronken, kon zijn sleutel niet vinden, tikte een raam in en liep leeg.
Ja dat bedoel ik dat je handelt uit een soort van auto piloot.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien dat in echt levensgevaarlijke situaties, de ratio de overhand neemt en je helder kan nadenken/handelen. Geen tijd voor paniek ofzo, dat komt later.
Wat erg! Door de alcohol is dat ook nog eens wat sneller gegaan denk ik. Een afschuwelijk verhaal!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, hij was ook zo jong nog. 35 jaar. Onnodig en dom en stom. Maar goed, al een tijdje geleden, ik moest er aan denken door Sly's verhaal.quote:
Ja, verregaande dronkenschap is knap linkquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Zoiets vergeet je nooit helemaal. En die leeftijd, zo jong.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, hij was ook zo jong nog. 35 jaar. Onnodig en dom en stom. Maar goed, al een tijdje geleden, ik moest er aan denken door Sly's verhaal.
Zelfde reactie waardoor mensen een brandend gebouw in rennen om anderen te redden bvquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dat je handelt uit een soort van auto piloot.
En dat is. Oh ik snap hetquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:10 schreef Disana het volgende:
Ik ga toch eens vragen om een kniksmiley zonder glimlach, want die is hard nodig.
Enorm linkquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, verregaande dronkenschap is knap link
Dat vind ik een goed plan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:10 schreef Disana het volgende:
Ik ga toch eens vragen om een kniksmiley zonder glimlach, want die is hard nodig.
quote:
Het is voor als je iets wilt bevestigen dat geen glimlach verdraagt. Kijk maar naar de post van Voxs.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |