welke zijn nieuw dan?quote:
Ja maar dat is een speciale straat Samba-dromo daar moeten alle samba clubs paraderen ... kost wel duur, mn vriendin aldaar had bijna kaarten bemachtigd ..quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
echt waar? dat is toch al jaren heel uitgebreid zeg maar
Succes met het herstel.quote:
en toen werden jullie opgescheept met mannen in koeienpakkenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat is een speciale straat Samba-dromo daar moeten alle samba clubs paraderen ... kost wel duur, mn vriendin aldaar had bijna kaarten bemachtigd ..
Welkom in het veldhospitaal van FOK! We hebben hier allemaal wel wat.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar gisteren aan m'n arm geholpen en m'n fiets staat, hoop ik, nog -helemaal alleen-bij het hospitaal.
Straks ff halen, de schat
En in UTO pizza voor sommigequote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
rijst en vlees is daar bijna elke dag,zo in spanie bijna elke dag spaghetti is
Nee, ulnaropathie (ofwel beknelde zenuw). Ongelukje gehad in 2017 en sindsdien last van. Goed verlopen, verdoving arm net pas uitgewerkt, helegaar numb een dikke dag, best lang, maar schijnt vaker voor te komen (doch net ff huilend gecheckt bij seh:).quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops ... gebroken ? Ik ben ook ooit onderuit gegaan vlakbij de Telegraaf.. die hebben me toen geholpen en naar het ZH gebracht 3 gebroken ribben
ah die dingen, handig welquote:
Fann!quote:
Héé Sly groetjes uit Amsterdam Oostquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, ulnaropathie (ofwel beknelde zenuw). Ongelukje gehad in 2017 en sindsdien last van. Goed verlopen, verdoving arm net pas uitgewerkt, helegaar numb een dikke dag, best lang, maar schijnt vaker voor te komen (doch net ff huilend gecheckt bij seh:).
Ja, dat verhaal vertelde je dat ik toevallig ook aan het posten was een keertje (of controleer je middels je database of ik wel oplet?).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |