mensen kennen op een forum is dan ook wel een groot woord...herkennen is dan misschien beter ja...jouw naam herkende ik ook van MUZtriviaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, daar herkende ik de naam en UI ook van, maar dat ik hem kende ... dat ook weer niet.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij telt niet mee met je afwijkende eetgewoonte
Alsof hier iemand normale gewoontes heeft.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij telt niet mee met je afwijkende eetgewoonte
Dat is ook héél lang geleden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
mensen kennen op een forum is dan ook wel een groot woord...herkennen is dan misschien beter ja...jouw naam herkende ik ook van MUZtrivia
Jij zou toch het hele weekend gaan slapen?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Net nog een bak bami van de chinees uit de vriezer gehaald maar heb nog honger
Toch wakker geworden vreemd genoegquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij zou toch het hele weekend gaan slapen?
vast van een knorrende maagquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Toch wakker geworden vreemd genoeg
Je moest Pip nog voeren, zeker?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Toch wakker geworden vreemd genoeg
Carnaval?quote:
Met Carnaval doet iedereen daar aan meequote:
ik zie met carnaval in brazil toch meestal in andere outfitjes lopen zeg maarquote:
Dit is voor de wat oudere dames danquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zie met carnaval in brazil toch meestal in andere outfitjes lopen zeg maar
1 Vogelpekske voor Sacha coming up...quote:
ik was er in 2001 en heb alleen mannen zien lopen in koeien outfitsquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zie met carnaval in brazil toch meestal in andere outfitjes lopen zeg maar
Aan jouw gebrabbel gelukkig welquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
geen touw aan vast te knopen die beelden uit Brasil
Ga fietsen Sly ....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Aan jouw gebrabbel gelukkig wel![]()
Hooi 40-plussers
Leuk voor je! Laat zien dan!@!@!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:19 schreef sacha het volgende:
ik heb op fok allemaal mooie knopjes gekregen op mijn debieltje
Alles wissenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:19 schreef sacha het volgende:
omdat je de liefste mod bent?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:19 schreef sacha het volgende:
selfs de eten om 14 00 wat nu isquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
op debiel kon bijna niets, nu welquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:23 schreef chufi het volgende:
multikwoten ... geen idee maar volgens mij werkte dat altijd al ..
de 2 moeten dat kostum 2 dagen anhebbenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar gisteren aan m'n arm geholpen en m'n fiets staat, hoop ik, nog -helemaal alleen-quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:23 schreef chufi het volgende:
multikwoten ... geen idee maar volgens mij werkte dat altijd al ..
Ja ik zie zequote:
och armequote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar gisteren aan m'n arm geholpen en m'n fiets staat, hoop ik, nog -helemaal alleenbij het hospitaal.
Straks ff halen, de schat
lastig om zu pinkelnquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
de 2 moeten dat kostum 2 dagen anhebben
echt waar? dat is toch al jaren heel uitgebreid zeg maarquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
ik was er in 2001 en heb alleen mannen zien lopen in koeien outfits
hoe meer we niet mogen, hoe meer knopjes jij krijgtquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:19 schreef sacha het volgende:
jullie hebben ze ook hoorquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
hoe meer we niet mogen, hoe meer knopjes jij krijgt
Oops ... gebroken ? Ik ben ook ooit onderuit gegaan vlakbij de Telegraaf.. die hebben me toen geholpen en naar het ZH gebracht 3 gebroken ribbenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar gisteren aan m'n arm geholpen en m'n fiets staat, hoop ik, nog -helemaal alleen-bij het hospitaal.
moh.......quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar gisteren aan m'n arm geholpen en m'n fiets staat, hoop ik, nog -helemaal alleen-bij het hospitaal.
welke zijn nieuw dan?quote:
Ja maar dat is een speciale straat Samba-dromo daar moeten alle samba clubs paraderen ... kost wel duur, mn vriendin aldaar had bijna kaarten bemachtigd ..quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
echt waar? dat is toch al jaren heel uitgebreid zeg maar
Succes met het herstel.quote:
en toen werden jullie opgescheept met mannen in koeienpakkenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat is een speciale straat Samba-dromo daar moeten alle samba clubs paraderen ... kost wel duur, mn vriendin aldaar had bijna kaarten bemachtigd ..
Welkom in het veldhospitaal van FOK! We hebben hier allemaal wel wat.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
En in UTO pizza voor sommigequote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
rijst en vlees is daar bijna elke dag,zo in spanie bijna elke dag spaghetti is
Nee, ulnaropathie (ofwel beknelde zenuw). Ongelukje gehad in 2017 en sindsdien last van. Goed verlopen, verdoving arm net pas uitgewerkt, helegaar numb een dikke dag, best lang, maar schijnt vaker voor te komen (doch net ff huilend gecheckt bij seh:).quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops ... gebroken ? Ik ben ook ooit onderuit gegaan vlakbij de Telegraaf.. die hebben me toen geholpen en naar het ZH gebracht 3 gebroken ribben
ah die dingen, handig welquote:
Fann!quote:
Héé Sly groetjes uit Amsterdam Oostquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, ulnaropathie (ofwel beknelde zenuw). Ongelukje gehad in 2017 en sindsdien last van. Goed verlopen, verdoving arm net pas uitgewerkt, helegaar numb een dikke dag, best lang, maar schijnt vaker voor te komen (doch net ff huilend gecheckt bij seh:).
Ja, dat verhaal vertelde je dat ik toevallig ook aan het posten was een keertje (of controleer je middels je database of ik wel oplet?).
Was mad cow periode.. Op Heathrow mn terugvlucht aansluiting gemist omdat we door een desinfectie bak moesten ... wachtrij van hier tot gunderquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
en toen werden jullie opgescheept met mannen in koeienpakken![]()
Ja dat slaapt niet lekker.....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Fann!![]()
Danke, gaat oke hoor, vannacht ff kut met slapen door dat ik die mitella om moest houden en die arm wel 90 kilo leek te wegen, heel apart. Basketball gekeken tot uur of 7 en toen ff uiltje gekanpt.
Hoe is ie met you?
Thanks!@ The mousequote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Thanks!@ The mouse. Ik las dat je over bent. Lekker voor je!!
Kom binnenkort met Scrut ff pilsen
Danke mein herr!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welkom in het veldhospitaal van FOK! We hebben hier allemaal wel wat.
Nee ik controleer niet... ik vergeet en weet dat ik het al eens eerder verteld hebquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, ulnaropathie (ofwel beknelde zenuw). Ongelukje gehad in 2017 en sindsdien last van. Goed verlopen, verdoving arm net pas uitgewerkt, helegaar numb een dikke dag, best lang, maar schijnt vaker voor te komen (doch net ff huilend gecheckt bij seh:).
Ja, dat verhaal vertelde je dat ik toevallig ook aan het posten was een keertje (of controleer je middels je database of ik wel oplet?).
Tof om te horen.quote:
O? Gaan we naar Ruk&Pluk?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Thanks!@ The mouse. Ik las dat je over bent. Lekker voor je!!
Kom binnenkort met Scrut ff pilsen
Gekkigheid van opa Slyquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik controleer niet... ik vergeet en weet dat ik het al eens eerder verteld heb
Jaquote:
Nah, nog niet echt. Maar beter dan met jou, begrijp ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:43 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Danke mein herr!
Ja, echt heh!?
Jij liep met je oor te klooien las ik. Wilde al 'zuur' voor het oor 'aansmeren', maar dat deed voxzxs al. Better now?
Ik kan ze niet vinden.quote:
Haha, ken ik. M'n pa woonde daar, die mthrfckr.quote:
De ultieme foute kroeg.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, ken ik. M'n pa woonde daar, die mthrfckr.
En dan woont ze nu ook nog in the mellow part of town.quote:Wel apart, die Soury, hier gaat ze soms echt off the rails as if ze constant simson snuift, maar voor het eggie is ze heel timide en ken juh leuk met 'r lullen. Heeeuuul apart
Ja prima te doen offlinequote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wel apart, die Soury, hier gaat ze soms echt off the rails as if ze constant simson snuift, maar voor het eggie is ze heel timide en ken juh leuk met 'r lullen. Heeeuuul apart
Ben je op de versiertoer?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wel apart, die Soury, hier gaat ze soms echt off the rails as if ze constant simson snuift, maar voor het eggie is ze heel timide en ken juh leuk met 'r lullen. Heeeuuul apart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |