mensen kennen op een forum is dan ook wel een groot woord...herkennen is dan misschien beter ja...jouw naam herkende ik ook van MUZtriviaquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, daar herkende ik de naam en UI ook van, maar dat ik hem kende ... dat ook weer niet.
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij telt niet mee met je afwijkende eetgewoonte
Alsof hier iemand normale gewoontes heeft.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij telt niet mee met je afwijkende eetgewoonte
Dat is ook héél lang geleden.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
mensen kennen op een forum is dan ook wel een groot woord...herkennen is dan misschien beter ja...jouw naam herkende ik ook van MUZtrivia
Jij zou toch het hele weekend gaan slapen?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Net nog een bak bami van de chinees uit de vriezer gehaald maar heb nog honger
Toch wakker geworden vreemd genoegquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij zou toch het hele weekend gaan slapen?
vast van een knorrende maagquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Toch wakker geworden vreemd genoeg
Je moest Pip nog voeren, zeker?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Toch wakker geworden vreemd genoeg
Carnaval?quote:
Met Carnaval doet iedereen daar aan meequote:
ik zie met carnaval in brazil toch meestal in andere outfitjes lopen zeg maarquote:
Dit is voor de wat oudere dames danquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zie met carnaval in brazil toch meestal in andere outfitjes lopen zeg maar
1 Vogelpekske voor Sacha coming up...quote:
ik was er in 2001 en heb alleen mannen zien lopen in koeien outfitsquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zie met carnaval in brazil toch meestal in andere outfitjes lopen zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |