Moet je niet ff bellen met de provider dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer .. maar niet in het weekend normaliter...
Ja zo meteen misschien ...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet je niet ff bellen met de provider dan?
wat triestquote:Op zaterdag 2 maart 2019 14:52 schreef peaceman het volgende:
Voor wie hem gekend heeft, helaas is user bukgeit ons ontvallen:
MUZ / [MEDEDELING] Onze bukgeit is ziek
wel raar dat het steeds aan uit aan uit gaatquote:
Snel veranderen.quote:
Nooit geweest.. Misschien Soury ..quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:22 schreef FANN het volgende:
Is iemand hiero wel eens hier geweest?
https://www.zuiderzeemuseum.nl/
Als mijn Zus uit Spanje komt ergens in Juni ofzo... dan gaan we hier naartoe,,,
ook leuk voor haar dochters, tenminste als die alle twee meekomen want die ene
is net bevallen dus dat weet ik niet...
Met de héle Familyik hoop dat het niet zo érg zonnig is, maar daar vinden we wel iets op
denk ik...... wordt een lange dag danik ben nu al moe als ik er aan denk
Hoezo Soury ? die houdt daar van?quote:
Aanrader om te bezichtigen.quote:
Die komt wel eens in die regionen bedoel ikquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoezo Soury ? die houdt daar van?
weet ik niet eigenlijk, maar ik ga even de site uitpluizen... is dat niet leuk voor je dochter
als ze hier is? Pa met zijn dochter... is toch kultoer![]()
![]()
misschien als je straks Opa bent, met je kleinkind erbij
Ja? ben jij er wel geweest? Het lijkt mij ook wel leuk eigenlijkquote:
Ah!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Die komt wel eens in die regionen bedoel ik
Later als ze wat ouder is misschien ... om de geschiedenis van Opa leren.... je weet hetquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja? ben jij er wel geweest? Het lijkt mij ook wel leuk eigenlijk![]()
dan zijn we met 22 mensen geloof ik
Haar opa was tandartsquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Later als ze wat ouder is misschien ... om de geschiedenis van Opa leren.... je weet het
maar nooit...
Ik heb er nu al zin inquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Als kind en ik kan het mij nog herinneren dus het was tof.
Veel plezier alvast.. momenteel is geen enkel museum voor mij weggelegd, maar misschien deze zomer weerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb er nu al zin inbest wel leuk. had ik zelf
nooit kunnen bedenken
jaren geleden deed ik nog wel eens mee met muziektrivia...en dit soort berichten zijn zeker naarquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kende hem niet... wat een naar bericht altijd ... en een nare ziekte ook....
Ik ben benieuwd hoe je het vindt, saai is het iig niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb er nu al zin inbest wel leuk. had ik zelf
nooit kunnen bedenken
ja.. heel naar....quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
jaren geleden deed ik nog wel eens mee met muziektrivia...en dit soort berichten zijn zeker naar
Ik zou het wel gaaf vinden als tegen die tijd je ogen voldoende hersteld zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel plezier alvast.. momenteel is geen enkel museum voor mij weggelegd, maar misschien deze zomer weer
Wil je met mij op museum bezoek?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou het wel gaaf vinden als tegen die tijd je ogen voldoende hersteld zijn.
Waarom niet?quote:
Niets is onmogelijk.quote:
ik ga het beleven, gewoon sowieso een familidag 1x per jaar waar iedereen komt vindquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je het vindt, saai is het iig niet.
Ja maar ik heb al een band met jou. Ik weet niet of er nog eentje bij kan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:49 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
[..]
dat zou wel grappig zijn....... mannenbonding![]()
Ja, daar herkende ik de naam en UI ook van, maar dat ik hem kende ... dat ook weer niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
jaren geleden deed ik nog wel eens mee met muziektrivia...en dit soort berichten zijn zeker naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |